Punainen muuten hienosti korostaa sinisiä silmiä, mutta turvonneet silmäluomet eivät ehkä tee kunniaa naamalle. Tosin se paksu nenä varmaan korjaa kaiken.
Silmien väri
13
270
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
koboltinsininen ripsiväri noh niin myrkyllistä..
niin ajattein sellaista jooh eli yrittäisin auttaa mastetuina nuoria naisdia niin- AnonyymiUUSI
Etkö tiedä, että luomu on nykyään in?
- AnonyymiUUSI
Make up-hutkija. < toi poika meikkaa.
- AnonyymiUUSI
niin minä yritän kai aika selkeästikin auttaa nuoria naisia sinänsä
ripsiväeivärinäkin joku noniin on myrkylinen joku tummahko sininen kovoltti - AnonyymiUUSI
No eikait sinisempi korosta sinisiä silmiä, häivyttää paremmin, saa hiirenharmaat silmät koboltinsinisellä.
- AnonyymiUUSI
Niikö ne Niuvassa sulle neuvo?
- AnonyymiUUSI
Se on allergiakausi kuule nyt, ole hiljaa
- AnonyymiUUSI
Kokeile koboltinpunaista siihen nenään, tuo varmasti upeasti esiin koko komeuden!
- AnonyymiUUSI
Katkeruus paistaa näistä aloituksistasi.Säälin.
- AnonyymiUUSI
Alentajia harvoin ylennetään, mutta ehkä se aplle joku päivä vielä valkenee.
- AnonyymiUUSI
Ai joku sinusilmäinen on söpö kun itkee?🤔
- AnonyymiUUSI
paksu nenä kuin obelix sarjakuvista niinmutta joku ripsivärinä koboltti, mutta myrkyllistä koboltin sinistä ja titaanin valkoista
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei voi ulkonäölleen mitään. Päästään terve ei arvostele toisten ulkonäköä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176