Terkuin pääurakoitsijalle

Anonyymi-ap

Hienovarainen kiusaaminen tarkoittaa kiusaamista, joka on vaikeasti havaittavaa tai tunnistettavaa ulkopuolisten silmin. Se voi ilmetä esimerkiksi epäsuorana väheksyntänä, pilkkana, ulkopuolelle jättämisenä tai jatkuvana negatiivisena kommentointina, joka ei ole suoraan loukkaavaa mutta jättää kiusatun olon epämukavaksi ja epävarmaksi.
Miten hienovarainen kiusaaminen ilmenee?
Epäsuora väheksyntä:
Kiusattu saatetaan jättää tarkoituksella ulkopuolelle ryhmästä, hänen mielipiteitään vähätellään tai häntä ei oteta vakavasti.
Pilkka ja iva:
Kiusaaja voi käyttää vähätteleviä tai ivailevia puheita, jotka eivät ole suoraan loukkaavia, mutta jättävät kiusatun olon epämukavaksi.
Selän takana puhuminen:
Kiusaaja voi levittää perättömiä huhuja tai puhua pahaa kiusatusta selän takana.
Vähättelevät eleet ja ilmeet:
Vinot hymyt, silmien pyörittelyt ja muut vähättelevät eleet voivat olla hienovaraisen kiusaamisen muotoja.

/Pakko lepää tänää

26

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä jossain vaiheessa painun hel*ettiin. Erkkikään jaksa. Tai ehkä se Erkki jaksaa. Eti Erkki.
      /ap

• Anonyymi

😔😔😔😔💔

• Anonyymi

Ihanan kannustavaa sulla. 😔

• Anonyymi

Jos tästäkin selviän niin sen jälkeen kaikesta. Toiset eivät kykene reflektoimaan sitä miten oma käytös voi joskus näyttäytyä varsinkin, jos mukana on kirjo erilaisia tunteita ja tilanteita.
        Uuvuttaa ihan loppuun sellainen. Olen ihan hiton kyrpiintynyt.
        /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tästäkin selviän niin sen jälkeen kaikesta. Toiset eivät kykene reflektoimaan sitä miten oma käytös voi joskus näyttäytyä varsinkin, jos mukana on kirjo erilaisia tunteita ja tilanteita.
        Uuvuttaa ihan loppuun sellainen. Olen ihan hiton kyrpiintynyt.
        /aloittaja

Eikä edelleenkään ole sitä kristallipalloa josta näkee toisen tarkoitusperät, tärkeät tunteet ja ajatukset. Ne olennaiset. Aivan idioottia olettaa..
        Sama sanomatta jättäminen. Voit tulkita sen kahdella tavalla tai enemmänkin. Tulee vain narutettu olo.
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä edelleenkään ole sitä kristallipalloa josta näkee toisen tarkoitusperät, tärkeät tunteet ja ajatukset. Ne olennaiset. Aivan idioottia olettaa..
        Sama sanomatta jättäminen. Voit tulkita sen kahdella tavalla tai enemmänkin. Tulee vain narutettu olo.
        /ap

En osaa tulkita hienovaraisia vihjeitä, olet autistin kanssa liikenteessä. Ja vaikka opportunisti olenkin, häilyvissä tilanteissa on mulla ihan tosi lujassa se että itse kuvittelen kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Korsetti kiristää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Voitko lopettaa tuon länkyttämisen. Itse kiusaat, kuten tämäkin aloitus. Kohtelet itse toista samalla tavalla ja kuvittelet, että toinen on jokin fakiiri, joka lukee sun ajatukset. Puhuisit itse suoremmin tämän epämääräisen vattuilun sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko lopettaa tuon länkyttämisen. Itse kiusaat, kuten tämäkin aloitus. Kohtelet itse toista samalla tavalla ja kuvittelet, että toinen on jokin fakiiri, joka lukee sun ajatukset. Puhuisit itse suoremmin tämän epämääräisen vattuilun sijaan.

Miten niin? 🤔 En kuvittele mitään. Ei tarvi puhua, kun näkee miten asiat menee. Parempi pysyä kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa tulkita hienovaraisia vihjeitä, olet autistin kanssa liikenteessä. Ja vaikka opportunisti olenkin, häilyvissä tilanteissa on mulla ihan tosi lujassa se että itse kuvittelen kaiken.

Ollaan sitten kaks autistia vissiin. Ilmankos...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan sitten kaks autistia vissiin. Ilmankos...

Tosin en usko olevani, kun näen kyllä vihjeitä. Tosin jos toinen on autisti, ne voi olla tosiaankin virheellisiä nekin.
        Toinen on vain oma itsensä ja toimii parhaaksi katsomallaan tavalla, minä kuvittelen väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korsetti kiristää.

Vois hankkia niin ei näyttäis niin lihavalta. /ap

• Anonyymi

Miksi kukaan on tykännyt tästä kommentista? Koetko olevasi avulias?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? 🤔 En kuvittele mitään. Ei tarvi puhua, kun näkee miten asiat menee. Parempi pysyä kaukana.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Nyt ois aina selvittää asiat.

• Anonyymi

Älä trollaa ja esiinny toisena 😾😡😡😡😡😡🤬

• Anonyymi

Vahva tää.... 😟😟😟

/🌻

• Anonyymi

Älä trollaa hän lomalla ja muualla kuin täällä tai siis yks muutamien hän porukasta.

• Anonyymi

En osaa sanoa missä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa missä on.

Pois palstalta lomailemassa ollut jo pari viikkoa ja kesää jäljellä vielä. Missä, ei kuulu tänne se tieto.

• Anonyymi

Gubelle ja ätmit ja muille pääjehuille hauskaa kesää jos onnistuu 😃

• Anonyymi

täälllä niintoivoisin että tuo joku tyttö joka asuu alakerrasinkin.... haluaisin jutella jotain, kaupungin äänet niin mutta.

joku

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kokenut tätä niin työelämässä kuin yksityiselämässä.

Vähättelyä, perättömiä juttuja, jopa lavastamista. 😔😔😔😔 Työelämässä kateus, halutaan toisen työt, parisuhteessa sairas mustasukkaisuus. 😔😔😔

• Anonyymi
      UUSI

S24ssä ei olla hienovaraisia. Havaittavissa on suoranaista sakinhivutusta... vähintään kaksi yhtä vastaan tilanteessa yksin jääneen sanalla ei ole painoa. Kevyttä höttöä tällanen nimetön huutelu on syvältä peristatiikasta ja sekin hyvä on riikan ansiota.kiitos riikka.

• Anonyymi
      UUSI

Tampereen poliisilaitosta harmonisempaa työympäristöä saa hakea mitä olen reflektoinut ja jos mitään skismaa on, se johtuu homeesta rakenteissa, ei irtaimistossa, eli henkilöstössä. Mitään en ole siis rivien välistä lukenut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      267
      4809
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      81
      3257
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      2857
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2533
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1600
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1378
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      997
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102