Okei, Apsi ei oo optimaalisella paikalla kupolikeskusta ajatellen. Kupolikeskuksen sijainti olisi ollut nasevampi esimerkiksi kirkon tapulin huiteilla toimien sisäänvetonaulana Haapavedelle! Mutta nyt kun kupolikeskusta on huovattu ees taas eikä sitä vieläkään oo saatu tänne, ni miksipä tyhjästä Apsista ei vois väsätä meille Kupolikeskusta? Itse rakennushan on kokonaisuutena varsin passeli. Seiniä voi vain laajentaa joka suuntaan ja lisätään sitten vielä torni kauas näkyvine kupoleineen. Siitä saadaan meille tosi naseva sisäänvetonaula. Eli turistirysä, joka silti palvelee myös paikallisia asuvaisia. Apsista siis kupolikeskus!
Apsista kupolikeskus!
8
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kultainen kiiltävä kupoli siihen torniin joka heijastaa kauas Haapaveden loistoa. Kunniaa ehdotukselle!
- Anonyymi
Juuri näin! Osuvasti ja nasevasti sanottu! 👍
- Anonyymi
Ja suihkulähde pihalle tietysti
- Anonyymi
Totta maarissa! Ehottomasti loistavallinen suihkulähde myös saatava!
- Anonyymi
Esson tikkarit oli parhaita, apsin omenat kans huipuilla. Essoja ei enää oo ja apsi kepuloitiin Haapaveeltä menee. Ajaisko kupoliasema menetetyn apsin asemaa?
- Anonyymi
Ilkka hyvä tähän asti olet vaatinut kaupunkia ostamaan tilat.
- Anonyymi
Mihin me kupolikeskusta, ku meillä on jo vetonaulana maailman pienin suihkulähde. Se riittäköön meille 👍
- Anonyymi
En nähnyt alueella Repon lupaamien yritysten jonoa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392057- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556