, auringonpaiste ja kahvi, kaiken kruunasi ajatus sinusta.
Sinulla ei ole aikaa, minulla ei ole aikaa, mikä on vähän valitettavaa, etpä kyllä edes tiedä että olen edes olemassa, että eipä senkään puoleen...
Upea aamuhetki
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
miehet 185 ja ylöspäin kivalla massulla voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
172cm otan vain takkini.
- Anonyymi
Kuvittelet olevasi enkeli.
- Anonyymi
Sama täällä, mutta ota tuo yksi t pois ja lisää huutomerkki (sivupusu).
- Anonyymi
Mikä sinua nyppii näissä palstaäijän hymistelyissä? Johtuuko se siitä, että yrität maalittaa näitä tekstejä tietyn naishenkilön niskaan tai ylipäätään kuvittelet tämän infernaalisen pakkomielteesi joka paikkaan eli aloitusten taakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua nyppii näissä palstaäijän hymistelyissä? Johtuuko se siitä, että yrität maalittaa näitä tekstejä tietyn naishenkilön niskaan tai ylipäätään kuvittelet tämän infernaalisen pakkomielteesi joka paikkaan eli aloitusten taakse?
Eli tuksarille tämä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, mutta ota tuo yksi t pois ja lisää huutomerkki (sivupusu).
Lindemanin uusin?
- Anonyymi
Hymiö äijjä delas puusteriin
- Anonyymi
Musta susi pärähti,koodi jutut sai salaiset agentit kintereille
- Anonyymi
Eiköhän ne ole ollut susiäijän kintereillä jo tovin
- Anonyymi
Ennakoitu laumaus. Pilkunviilaaja etukenossa.
- Anonyymi
toivoisin että olisi tyttöjenkin mielstä hauska joku pelijuttu
- Anonyymi
Iltaruskon kajossa kaivatun kanssa meren rannalla.
Mä sun kainalossa.
🤭❤️
Illat on aamuja parempia. - Anonyymi
Ajatuksissani, haaveissani seuraavan aamuauringon aikaan me juomme kahvia yhdessä. Sinä siellä ja minä täällä. Minulle sinä olet jo olemassa ja tulet koko ajan lähemmäksi ja lähemmäksi. Odotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349