Ei muuta voi sen minun.eturauhasen jättää muutaman kerran tutkimatta. Ei se niin kivalta tunnu lyhyesti Irmeli, kun ollaan vähän tuttuja ja on tullut kritiikkiäkin annettu jos eksyn sinne johonkin tutkimukseen voit selittää näille kandi lääkäreille ei minun eturauhasen pitäisi olla tehovalvonnassa toivottavasti ei se niin hyvää tee tai tunnu. Jimoo toivon ,että edes joka toinen kandi. Tyttö jättää sen kätensä perseen ulko puolelle eikä tunge kättään rannetta myöten ja huohota ja kuolaa. Kiitos
Ei julkaistiu toive sotekeskukskukdeen
3
139
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joka kerta lähtiessäsi vastaanotolta lääkkeeksi saa rullan vessapaperia ja käyttöohjeet .
- AnonyymiUUSI
Jaa tuota en tiennyt .olisi pitänyt, kun yksi ensimmäisistä nais ihmisistä oli saada paskat naamalle ,kun alkoi eturauhasta tutkimaan mielen kiinnolla. No hyvä, kun valistit niin ei tarvitse kotona tuhlata puolta rullaa ja vaihtaa heti alusvaatteita vähän nolona ja miettiä huomasiko joku tai haistoiko.?
- AnonyymiUUSI
Pieni lisäys luultavasti tuosta hajusta ei tarvitse nykyään kovin suurta numeroa tehdä on taidettu nykyään tuon haisemisen suhteen tullut sen verran hyvin kunnostauduttua, että ei sillä ihmeemmin huomiota herätä. Taitaisivat nämä lähimmäiset huolestua. Jos en nyt vähän haisisi vähän paskalle tai jollekin vähän siihen suuntaavaan . Onhan siitä vähän hyötyä eivätpähän ihmiset turhan takia tuputa seuraansa. HYVÄ EN SITÄ PERKELE ERITYISEMMIN KAIPAA. OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014