Millaisia ihmisiä Toppilan vuokrataloissa asuu, etenkin Paalikadulla? Soveltuuko opiskelijaparille asuin/harrastusseuduksi? Onko turvallinen? Onko monikulttuurisuutta, huumeita?
Opiskelijan äiti
Toppila asuinseutuna?
9
383
Vastaukset 9
- Anonyymi
Huhuu, onko tietoa paikallisilla?
- Anonyymi
Kuin Somalia ja Lähi-Itä yhdistettyinä. Onneksi en ole koskaan asunut Meri-Toppilassa, kaupassa olen joskus käynyt siellä. Kuuluu olevan paljon narkkareita ja muita kriminaaleja. Levotonta.
- Anonyymi00010
On joo. Siinä "lippulaivatalon" ja jumppasalin kulmilla on vetelehtinyt päihdesairasta ja ilmeisesti rikollisuuteenkin taipuvaista sakkia joka siinä ärisee ja huutaa, kuseskelee, oksentelee minne sattuu ja toki roskitetaankin välillä kunnolla. Kiva siinä viiä pikkuväkeä jumpalle tai mummojen käyä kaupassa. =//
- Anonyymi
No taatusti on monikulttuurisuutta joka lähtöön. Myös perinteistä suomi-kulttuuria. Ilmankos lempinimi on Veri-Toppila.
- Anonyymi
Kastelli on Oulun eliittialuetta. Siellä puukotettiin taannoin yliopiston lääkiksen opiskelija. Muuta Kastelliin.
- Anonyymi
Asun Meri-Toppilassa yhdessä niistä pahamaineisista kerrostaloista. Olen mulatti. Ryöstelen aina sopivan tilaisuuden tullen. Raiskaan kaikki vastaantulijat. Olen elämäni aikana käyttänyt kaikkia mahdollisia aineita. En käy töissä, vaan elän yhteiskunnan tuilla. Kaikki tämä siitä syystä, että asun Meri-Toppilassa, vuokra-asunnossa.
- Anonyymi
Tää sopii aika moneen asukkaaseen tuolla!
- Anonyymi
Aika tavanomaista vuokratalomiljöötä, jotakuinkin samaa tasoa kuin Puokkari ja Kaijo. Aiempien vuosien epämääräistä mainettaan parempaa aluetta, vuosituhannen vaihteessa elämänmeno oli varsin rähjäistä ja epäsosiaalista, rikollisuuden ja päihdeongelmien sävyttämää. Toki tuota meininkiä on edelleenkin jossain määrin mutta keskittynyt tiettyjen talojen huudeille.
Ei muita lähiöitä huonompi siis. - Anonyymi00011
Ei sovellu ihmisille, jotka haluavat elää rauhassa ja nukkua yönsä heräämättä. Riittää kun käyn pari kertaa vuodessa Meri-Toppilan Saleissa ostamassa lenkkijäätelön. Ja kiireesti pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260985Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488