Olen pirteä

Anonyymi-ap

Vaikken paljon yöllä nukkunut. Päivällä ehkä nukun.

14

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidä huoli, ettei mene rytmit sekaisin.

• Anonyymi

Olet pirteä mutta kuitenkin nukut päiväunia koska et saa yöllä tarpeeksi unta

• Anonyymi

Ei se yleensä mee niin.

• Anonyymi

Olen 35-vuotias sinkkumies ja ollut aina sinkku ja lisäksi olen neitsyt. Näin ollen ihan sama vaikka kuolisin, koska ei ne asiat enää muutu.

• Anonyymi

Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?

Ystäviä on, töitä ei tällä hetkellä.

• Anonyymi

Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
        On annettava itselleenkin mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
        On annettava itselleenkin mahdollisuus.

Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä yksi tamperelainen onkin minulle tarkoitettu. Ongelma vain on siinä, että itse asun Kankaanpäässä. On Tampereella yksi toinenkin vaimoehdokas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.

Kyllä se jatkuu, mutta eipä siitä tarvitse välittää.

• Anonyymi

Huomenna taas päivällä.

• Anonyymi

Onnellinen saat olla että olet pirteä vaikka unet yöllä jää vähemmälle.
      Itse jos heräilen yöllä niin seuraava päivä on pilalla , outo olo koko päivän .
      Edellis yönä heräsin ja katsoin kännykän kelloa se näytti puoli kuutta, nousin ylös meinasi keittää kahvit , sattumalta vilkaisin keittiön seinäkelloa , se olikin puoli kolme . Otin uudestaan kännykän käteeni ja se näytti samaa kun keittiön kello . Olin nähnyt väärin eka kerran , myös ilmaan silmälaseja
      En keittänyt kahvia vaan menin sänkyyn takaisin . Nukahdin kyllä hetkisen päästä , seuraava päivä sitten olikin taas sitä kamala, outoa väsymystä .
      Työvuosina sitä aina ajatteli että kun pääsee eläkkeelle niin sitten sitä saa nukkua aamuisin vaikka kymmeneen asti ,vaan ei se niin mennytkään, aamulla aikaisin ylhäällä eikä uni tule vaikka miten yrittää , niin että kun vaan saisi ilman heräämisiä nukkua yönsä
      Niin se olisi okay Vaan kun aina välillä tulee niitä heräämisiä Syytä en siihen tiedä .

• Anonyymi

Olenko sopivan pituinen? Olen 172 cm.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      171
      4767
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1631
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1457
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      65
      960
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      797
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      767
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      741
    8. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      739
    9. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      52
      732
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75