Olen pirteä

Anonyymi-ap

Vaikken paljon yöllä nukkunut. Päivällä ehkä nukun.

14

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidä huoli, ettei mene rytmit sekaisin.

• Anonyymi

Olet pirteä mutta kuitenkin nukut päiväunia koska et saa yöllä tarpeeksi unta

• Anonyymi

Ei se yleensä mee niin.

• Anonyymi

Olen 35-vuotias sinkkumies ja ollut aina sinkku ja lisäksi olen neitsyt. Näin ollen ihan sama vaikka kuolisin, koska ei ne asiat enää muutu.

• Anonyymi

Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?

Ystäviä on, töitä ei tällä hetkellä.

• Anonyymi

Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
        On annettava itselleenkin mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
        On annettava itselleenkin mahdollisuus.

Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä yksi tamperelainen onkin minulle tarkoitettu. Ongelma vain on siinä, että itse asun Kankaanpäässä. On Tampereella yksi toinenkin vaimoehdokas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.

Kyllä se jatkuu, mutta eipä siitä tarvitse välittää.

• Anonyymi

Huomenna taas päivällä.

• Anonyymi

Onnellinen saat olla että olet pirteä vaikka unet yöllä jää vähemmälle.
      Itse jos heräilen yöllä niin seuraava päivä on pilalla , outo olo koko päivän .
      Edellis yönä heräsin ja katsoin kännykän kelloa se näytti puoli kuutta, nousin ylös meinasi keittää kahvit , sattumalta vilkaisin keittiön seinäkelloa , se olikin puoli kolme . Otin uudestaan kännykän käteeni ja se näytti samaa kun keittiön kello . Olin nähnyt väärin eka kerran , myös ilmaan silmälaseja
      En keittänyt kahvia vaan menin sänkyyn takaisin . Nukahdin kyllä hetkisen päästä , seuraava päivä sitten olikin taas sitä kamala, outoa väsymystä .
      Työvuosina sitä aina ajatteli että kun pääsee eläkkeelle niin sitten sitä saa nukkua aamuisin vaikka kymmeneen asti ,vaan ei se niin mennytkään, aamulla aikaisin ylhäällä eikä uni tule vaikka miten yrittää , niin että kun vaan saisi ilman heräämisiä nukkua yönsä
      Niin se olisi okay Vaan kun aina välillä tulee niitä heräämisiä Syytä en siihen tiedä .

• Anonyymi

Olenko sopivan pituinen? Olen 172 cm.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2335
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe