Vaikken paljon yöllä nukkunut. Päivällä ehkä nukun.
Olen pirteä
14
253
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä huoli, ettei mene rytmit sekaisin.
- Anonyymi
Olet pirteä mutta kuitenkin nukut päiväunia koska et saa yöllä tarpeeksi unta
- Anonyymi
Ei se yleensä mee niin.
- Anonyymi
Olen 35-vuotias sinkkumies ja ollut aina sinkku ja lisäksi olen neitsyt. Näin ollen ihan sama vaikka kuolisin, koska ei ne asiat enää muutu.
- Anonyymi
Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun elämä muuttuis jos olisit parisuhteessa ja olisit ollut harrastanut seksiä naisen kanssa? Miten se muuttais sun elämää? Millasia ihmissuhteita sulla on elämässä? Ystäviä? työkavereita? Sosiaalista kanssakäymistä? Sun mielestä elämä ei ole elämisen arvoista kun et ole saanut työntää penistä naisen emättimeen? Osaat siis kuitenkin esileikit naisen kaa kanssa vai luuletko että seksi on vaan sitä että pääset työntämään peniksesi naisen sisään?
Ystäviä on, töitä ei tällä hetkellä.
- Anonyymi
Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
On annettava itselleenkin mahdollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isompi mahdollisuus asioilla on muuttua, jos lakkaa ajattelemasta etteivät ne ikinä muuttuisi.
On annettava itselleenkin mahdollisuus.Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä yksi tamperelainen onkin minulle tarkoitettu. Ongelma vain on siinä, että itse asun Kankaanpäässä. On Tampereella yksi toinenkin vaimoehdokas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut palstalla ei oo enää kiusattu haukkumalla alimman tason mieheksi.
Kyllä se jatkuu, mutta eipä siitä tarvitse välittää.
- Anonyymi
Huomenna taas päivällä.
- Anonyymi
Onnellinen saat olla että olet pirteä vaikka unet yöllä jää vähemmälle.
Itse jos heräilen yöllä niin seuraava päivä on pilalla , outo olo koko päivän .
Edellis yönä heräsin ja katsoin kännykän kelloa se näytti puoli kuutta, nousin ylös meinasi keittää kahvit , sattumalta vilkaisin keittiön seinäkelloa , se olikin puoli kolme . Otin uudestaan kännykän käteeni ja se näytti samaa kun keittiön kello . Olin nähnyt väärin eka kerran , myös ilmaan silmälaseja
En keittänyt kahvia vaan menin sänkyyn takaisin . Nukahdin kyllä hetkisen päästä , seuraava päivä sitten olikin taas sitä kamala, outoa väsymystä .
Työvuosina sitä aina ajatteli että kun pääsee eläkkeelle niin sitten sitä saa nukkua aamuisin vaikka kymmeneen asti ,vaan ei se niin mennytkään, aamulla aikaisin ylhäällä eikä uni tule vaikka miten yrittää , niin että kun vaan saisi ilman heräämisiä nukkua yönsä
Niin se olisi okay Vaan kun aina välillä tulee niitä heräämisiä Syytä en siihen tiedä . - Anonyymi
Olenko sopivan pituinen? Olen 172 cm.
- Anonyymi
Pitääkö tämä paikkansa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19007082/tutustuin-ylemman-tason-naiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275