At-mieheltä se ei olisi onnistunut.
Tutustuin ylemmän tason naiseen
34
303
Vastaukset
- Anonyymi
- Ahaa - että ylemmän tason - ?
- Kuten - SDP:n - " PERSEILIJÄ " - Tuppurainen -
_______ -Pää Korkealla Pitkän Kaulan Päässä ja Jalat alemmalla tasolla - ?- Anonyymi
Junttinatsi sekoittaa tähänkin politiikkaa.
- Anonyymi
Onnittelut !
- Anonyymi
Kerro kokemuksestasi.
- AnonyymiUUSI
Et sitte varmaan ole palstalta tuttu eläkeläinen.
- AnonyymiUUSI
Mäkään en oo atm eikä kukaan muukaan, me kaikki ollaan samanarvoisia!
- AnonyymiUUSI
Mulle annettiin kritiikkiä eilen siitä kun annan painoarvoa sille, mitä täällä kirjoitellaan. Eli ei tarttis antaa.
- AnonyymiUUSI
Suomi24:ssä ei olla kovin kannustavia. Paljon on raakaa ja valheellista tekstiä. Totuus on kerrottu luonnossa ja se on, että kuka tahansa voi löytää kumppanin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä vitsi 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vitsi 😄
Ei ole vitsi! Se on totta ja täällä valehdellaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vitsi 😄
Tämä aloitus on vitsi! Sä lopetat nyt kiusaamisen! Me ollaan kaikki samanarvoisia ja sillä hyvä! Se, että tasoista puhutaan vain Suomi24:ssä, tarkoittaa, ettei niitä ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vitsi 😄
Sinä ja Suomi24 olette vitsejä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aloitus on vitsi! Sä lopetat nyt kiusaamisen! Me ollaan kaikki samanarvoisia ja sillä hyvä! Se, että tasoista puhutaan vain Suomi24:ssä, tarkoittaa, ettei niitä ole!
Samanarvoisia juu mutta valitettavasti ei saman tasoisia. Yt:llä on vilkas seurusteluelämä, at:llä paljon hiljaisempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanarvoisia juu mutta valitettavasti ei saman tasoisia. Yt:llä on vilkas seurusteluelämä, at:llä paljon hiljaisempaa.
Tasoja ei ole!
- AnonyymiUUSI
Monen laulun teksteissä mainittu niskojen niksa. Tiedättehän.
- AnonyymiUUSI
Tasot on totta
- AnonyymiUUSI
Tasot on valhetta!
- AnonyymiUUSI
Tasoista ei puhuta muualla kuin täällä eli niitä ei ole. Uskon sitä, mitä luonnossa on sanottu.
- AnonyymiUUSI
Jos olisin alimman tason mies, luonnossa se olisi sanottu ja muutenkin tasoista olisi luonnossa puhuttu, jos niitä olisi, mutta ei ole puhuttu eli niitä ei ole. Joku vain tykkää jauhaa niistä, joku elämänhalunsa menettänyt.
- AnonyymiUUSI
Ei sitä tietenkään ääneen sanota, vaan se näkyy siinä ettei koskaan pääse seurustelemaan.
- AnonyymiUUSI
Unohdetaan tämä paska ja keskitytään mukavampiin asioihin.
- AnonyymiUUSI
Mä en jauha eikä musta puhuta!
- AnonyymiUUSI
Mä oon puhunu totta!
- AnonyymiUUSI
Hyvä ja tärkeä aihe tälle palstalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valheellinen aihe!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aihe kertoo vain susta. Tykkäät puhua sellaisista asioista, joita ei ole.
- AnonyymiUUSI
Olisi kiva olla selvillä millainen on at- ja yt-ihminen niiden mielistä jotka näin ihmisiä lajittelevat. En ole asiaan perehtynyt. Mielestäni kaikki ihmiset eivät ole samantasoisia. Samanarvoisia ovat.
- AnonyymiUUSI
Yrittäjä on alaisiaan ylempänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjä on alaisiaan ylempänä.
Älä, ei kai se sitä tarkoita. Sitten voisi jakaa samalla menetelmällä. Pidemmän pää on ylempänä ja lyhyemmän alempana.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354173- 552885
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462806- 302553
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82515Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212471- 382109
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541835Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461663- 1411517