Jos hakisin sinut soutaen vastarannalta🤔
Lähtisitkö messiin
17
259
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
JOO.
- AnonyymiUUSI
Tietysti
- AnonyymiUUSI
Hänen kanssaan kuuhun ja takaisin.
- AnonyymiUUSI
Katsoisin hieman ujostellen mutta hymyillen sinua, tietäisin tämän kyydin johtavan johonkin suurempaan. Olisi helppo kysellä vastarannan naisen mietteitä kesästä, ja muusta elämästä. Kahvi olisi valmiina ja pöytäliinassa olisi kaunis maalaismaisema ja päällä aamusta leivottuja herkkuja. Vastarannan naisella olisi kaunis mekko ja tuttu hiustyyli, olisi mukava katsella häntä läheltä ja tuntea kuinka tunteet palaisi kohisten miellyttämään ajatuksenjuoksua. Kahvin jälkeen laiturilta saisi kuvan maiseman kauneudesta, ei malttaisi olla halaamatta vastarannan naista, varovasti kuin arastellen asettaisimme kädet toistemme ympärille, ja aprikoisimme kuinka meidän pitää tai on sopivaa olla. Pysähtyisimme siihen hetkeen, tuntisin hänet mekon takaa ja haluaisin vain pysyä liki, hän ei myöskään tahtoisi katkaista kaipuun sidettä, siirtäisin varovasti huuleni hänen poskea vasten ja vaivihkaan huulille, suutelisimme kevyesti mutta rakkaudella, olisimme varmoja tästä.
https://www.youtube.com/watch?v=V_wTpD6o_Q4&list=RDV_wTpD6o_Q4&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Tää oli niin ihana. Eräs mies on saanut mun rakkauden muuntumaan romantiikaksi ja pirttipöydäksi.
- AnonyymiUUSI
Onks mekossa valmiiksi joka toinen nappi auki?
- AnonyymiUUSI
Jos mä huudan vastarannalta, ni kenet ottaisit kyytiin?
- AnonyymiUUSI
Messi on laivan henkilökunnan tila.
- AnonyymiUUSI
Onko siellä tilaa halia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä tilaa halia?
Joo, pöydällä voi ottaa takaapäin.
- AnonyymiUUSI
Rakkaudella jos pystyy vaikuttamaan positiivisesti edes yhteen ihmiseen, perhosefekti voisi olla huima.
https://www.youtube.com/watch?v=DQKUTpU9APo&list=RDDQKUTpU9APo&start_radio=1- AnonyymiUUSI
You did it!
- AnonyymiUUSI
Olenko muka joku vastarannan kiiski 🤔
- AnonyymiUUSI
En sittenkään.
- AnonyymiUUSI
No mikä jottei. Vähän pitkä tuo matka, mutta eikait se haittaa, ehtii kunnolla jututtaa😉
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko vastapuolella? Se olisi jo ongelma se
- AnonyymiUUSI
Jos siinä on se tappi 🤭🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108