Miehen sairas mustasukkaisuus

Anonyymi-ap

En tiedä onko se mustasukkaisuutta vai alistamista. Hän on vihannut kaikkia työpaikkojani ja puhuu niistä pahaa. Hän myös yrittää estää töihin menon eri syillä ei hoida sairasta lasta tai vie lääkäriin. Hän ei myöskään siivoa tai tee kotitöitä ja on laittanut vapaapäivänään vanhempansa soittamaan minulle että minun pitäisi tulla kesken työpäivän siivoamaan vaikka miehellä vapaa. Vuorotöissä hänellä siis 5 vapaapäivää. Mutta kaikki kotona on silti minun vastuulla.

Hän on agressiivinen minua ja lapsia kohtaa. Jos kaikki ei mene niin kuin hän haluaa, heiluu nykkiä ja uhkailee monta kertaa päivässä. Omille vanhemmille hän on sanonut että minä olisin väkivaltainen. Jos menen töihin lapset soittaa perään että iskä uhkailee. Mies on luvannut kertoa kaikille ystäville ja läheisille minun olevan hullu ja aggressiivinen. Jos ottaisin eron, lapset ja talo jäisi hänelle. Omistan talosta puolet ja ole lyhentänyt puolet. Hän kuitenkin uhkailee että hänellä on erilaisia kuitteja jolla hän todistaa että on maksanut enemmän kuluja. Olen keskustellut asiat sossun ja poliisin kanssa, mutta mies saa aina vakuutettua käytöksellään että vika on minussa. Olen naimisissa jonkinlaisen narsistin kanssa?? Minulle ei saisi olla ystäviä, töitä, rahaa ja jos menetän kaiken ole silti mitätön luuseri.

10

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapset huostaan ja ero vireille. Lähestymiskielto ja turvallinen mies sinulle.

• Anonyymi

Lapset huostaan ei ole vaihtoehto....

• Anonyymi

Saat ilmeisesti seksuaalista mielihyvää näistä stooreista, palstaeunuck

• Anonyymi

Suurin osa ihmisistä hyväksyy miesten käyttämän väkivallan. 🤷

• Anonyymi

Ota lapset mee turvakotien tai turvaan. Hae ero nopeesti ja ositus.
      Anna asianajann hoitaa.
      Elämä on liian arvokas hukata noin.

• Anonyymi

Maailman onnellisia silmiä löydät Silmäasemalta. Näöntarkastus paikallaan olisi.

• Anonyymi

Mumista jotain ympäripyöreätä vain silleen näköjään. Toivottavasti hän jättää sinut.
      Tuskin on naimisissa kanssasi. Olet tosi rasittava tapaus.

• Anonyymi

Ihme c et alistut tuollaseen.

• Anonyymi

Olin ja olen hyvä äiti halusi kanssani lapsia mutta ei kestänyt tietylaista käytöstä.

• Anonyymi

Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      196
      11801
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6216
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5146
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4902
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4383
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81