Ei lapset ole uskovaisia niillä ei

Anonyymi-ap

ole omaa tuntoa

9

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys on ainoastaan siitä kenessä Jeesus on. Ei siitä mihin uskot.

Usko on Kristuksen yhteyttä Pyhässä Hengessä.

• Anonyymi

Toisinsanoen voit sanoa ei lestaadiolaiselle 1-3 vuotiaalle riippuen siitä kuin se oppii puhumaan todista minulle Jeesuksesta Kristuksesta koska kristityillä on taivaan valtakunnan avaimet niin teoriassa sen pitäisi omistaa voimallinen synnin päästö saarna. Siihen asti kunnes lankeaa pois lapsen uskosta

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi kirjoitti:

Toisinsanoen voit sanoa ei lestaadiolaiselle 1-3 vuotiaalle riippuen siitä kuin se oppii puhumaan todista minulle Jeesuksesta Kristuksesta koska kristityillä on taivaan valtakunnan avaimet niin teoriassa sen pitäisi omistaa voimallinen synnin päästö saarna. Siihen asti kunnes lankeaa pois lapsen uskosta

Mitä pelleilyä tuo Lapsen usko on, näytä paikka Raamatusta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Matteus 18
        I. Sillä hetkellä tulivat opetuslapset Jesuksen tykö, sanoen: kuka siis on suurin taivaan valtakunnassa?
        2. Ja Jesus kutsui tykönsä lapsen, ja asetti sen heidän keskellensä,
        3. Ja sanoi: totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule niinkuin lapset*, niin ette suinkaan tule sisälle taivaan valtakuntaan.
        4. Sentähden joka itsensä alentaa niinkuin tämä lapsi, se on suurin taivaan valtakunnassa.
        5. Ja joka holhoo senkaltaisen lapsen minun nimeeni, hän holhoo minun.
        6. Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, parempi hänen olis, että myllyn kivi ripustettaisiin hänen kaulaansa, ja hän upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tuosta en sano mitään, mutta mikä pelle sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi valehtelevat lapsille olemattomasta? Eikö siitä tule huono omatunto?

• Anonyymi

Onpa laveasti määritelty. Millainen itse olet?

• Anonyymi

Eikä naisilla ole siinä lahkossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1927
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1093
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1045
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      985
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      204
      969
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      931
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      828
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      82
      817
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe