ole omaa tuntoa
Ei lapset ole uskovaisia niillä ei
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys on ainoastaan siitä kenessä Jeesus on. Ei siitä mihin uskot.
Usko on Kristuksen yhteyttä Pyhässä Hengessä.- Anonyymi
Toisinsanoen voit sanoa ei lestaadiolaiselle 1-3 vuotiaalle riippuen siitä kuin se oppii puhumaan todista minulle Jeesuksesta Kristuksesta koska kristityillä on taivaan valtakunnan avaimet niin teoriassa sen pitäisi omistaa voimallinen synnin päästö saarna. Siihen asti kunnes lankeaa pois lapsen uskosta
- Anonyymi
Joo
Anonyymi kirjoitti:
Toisinsanoen voit sanoa ei lestaadiolaiselle 1-3 vuotiaalle riippuen siitä kuin se oppii puhumaan todista minulle Jeesuksesta Kristuksesta koska kristityillä on taivaan valtakunnan avaimet niin teoriassa sen pitäisi omistaa voimallinen synnin päästö saarna. Siihen asti kunnes lankeaa pois lapsen uskosta
Mitä pelleilyä tuo Lapsen usko on, näytä paikka Raamatusta.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Matteus 18
I. Sillä hetkellä tulivat opetuslapset Jesuksen tykö, sanoen: kuka siis on suurin taivaan valtakunnassa?
2. Ja Jesus kutsui tykönsä lapsen, ja asetti sen heidän keskellensä,
3. Ja sanoi: totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule niinkuin lapset*, niin ette suinkaan tule sisälle taivaan valtakuntaan.
4. Sentähden joka itsensä alentaa niinkuin tämä lapsi, se on suurin taivaan valtakunnassa.
5. Ja joka holhoo senkaltaisen lapsen minun nimeeni, hän holhoo minun.
6. Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, parempi hänen olis, että myllyn kivi ripustettaisiin hänen kaulaansa, ja hän upotettaisiin meren syvyyteen. - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tuosta en sano mitään, mutta mikä pelle sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelevat lapsille olemattomasta? Eikö siitä tule huono omatunto?
- Anonyymi
Onpa laveasti määritelty. Millainen itse olet?
- Anonyymi
Eikä naisilla ole siinä lahkossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797