MasterLemmy
Alle minuutti sitten
Taisi Kauppalehden artikkelilla olla positiivinen vaikutus kun ollaan jo yli 3 prosentin nousussa. Jospa se konkurssi siirtyykin vähän eteenpäin eikä Uudenkaupungin työ vene olekaan vielä uppoamassa?
sharevillet
summa defence juttelua
Jospa se konkurssi siirtyykin vähän eteenpäin
11
220
Vastaukset
- Anonyymi
Summan markkina-arvo on 228 000 000 euroa. Siis Lännen Traktoreista ja joistain veneistä? Anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi
Ostaako summanmutikasa?
- Anonyymi
Ihmettelen vaan, että onko Finanssivalvonnan laskimien tepselit seinässä.
Olis varmaan hyvä olla.
- Anonyymi
Summan P/E on -11,42, eli Summa tekee markkina-arvonsa (228 000 000€) verran tappiota 11,42 vuodessa.
- Anonyymi
Heinäkuun alussa vuonna 2035 ovat onnellisia ne, jotka tänään tekivät oikean liikkeen.
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Yhtiöön on paketoitu laivanrakentaja Uudenkaupungin Työvene, kaivurikuormaajia valmistava Lännen Tractors sekä ruoppaajia tekevä Aquamec. Taitaa osakekurssi ruopata seuraavaksi.
Firman perustajaosakkaita ovat Holopaisen ohella lähinnä Markku Kankaala, Martti Haapala ja Samuli Koskela. Julkiisuuteen ei liene kerrottu, millaisella panostuksella kyseinen Wetter- ja Enersence -taustainen (Kankaala tunnnetaan myös Nyabista ja Afarakista) nelikko on lähtenyt mukaan.
Mihin muihin Summan hengenmiesten edellisiin virityksiin sinä olisit uskaltanut sijoittaa?- Anonyymi
kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
MasterLemmy
16 t sitten
Pari viikkoa sitten, Kyösti kakkonen hehkutti että nyt kannattaa kultaan sijoittaa. Itse tuumasin että onko ukolla tässä asiassa omat hillllot pelissä kun sitä niin hehkutti. Ja nyt Kauppalehdessä on juttu että city.com varoittaa tai ennustaa että kullan hinta seuraavalla vuosi neljänneksellä saattaa romahtaa jopa 18-24 %! Eli nythän kulta on 3 300 dollaria unssilta niin kohta se saattaa olla vain vähän yli 2 500 dollaria unssilta. Eli siksi en tästä miehestä ja sen ulostulooista pitänyt koska hienosti hän osasi summa Defence lytätä maan alle ja puhua omasta puolestaan kotiin päin. Mutta jos tämä ennustus toteutuu voi olla että Kyöstilläkin vähän kaveripiiri pienenee!
MasterLemmy
1 t sitten
Ja mun mielestä tällainen foorumi on ihan kiva paikkalän kyttää niitä näitä. Ei tule itse oltua tuolla muissa sosiaalisen median alusoissa Tinderissä ja naama kirjoissa! Ja kyllä se päivä vielä tulee kun on taas summa Defencestä paljonkin asiaa!
shareville moktar gubta
- Anonyymi
Moktar gubta sama?
- Anonyymi
Noista Kankaalan ja Holopaisen luomista ongelmista pääsee nyt irti Enersense, jonka johto uusittiin määrätietoisin toimin. Enersense on nousemassa, mutta aiheutuneitten vahinkojen korjaaminen on kallista. Mielestäni Enersense on nyt potentiaalinen sijoituskohde.
- Anonyymi
MasterLemmy
14 t sitten
No tulihan se sieltä! Tätähän mä tässä juuri hain kun ei noi omat opintopisteet riitä kaikkea tässä pörssi maailmassa ymmärtämään! Eli kiitos tästä täydentävästä vastauksesta. Samalla tässä tekisin pienen havainnon kun oon tässä lähipäivinä noita summan osakkeita itselleni lisää tankannut, että kun pistää osto vahvistuksen käyntiin niin osakkeet ei enää räpsähdänkään samanlailla tilille kuin tuossa vielä vähän aikaisemmin. Eli kyllä siellä enemmän alkaa nyt porukka jo istumaan varmaan käsiensä päällä ja rauhoittuu tämä Tilanne näille lukemille joksikin aikaa. Eli oliko se tässä kohtaa nyt niin että myynti laita ei tulvi enää niin paljon yli? tarkoitan sitä että ne tipahtelee pienemmissä erissä minulle oston yhteydessä.
Karpolla on asiaa
13 t sitten
Juuri noinhan se menee pienivaihtoisissa osakkeissa. Saattaa tulla vain osa kauppaa päätökseen ennen pörssin sulkeutumista, jos teit tavallisen toimeksiannon pörssipäivälle. En edes tiedä kuinka välityspalkkio tuossa tapauksessa menee. Olisi vähän nihkeää maksaa koko palkkio, jos saatkin vain prosentin toimeksiannosta läpi.
Karpolla on asiaa
12 t sitten
Tarkennuksena: Tämä pätee jos annat toimeksinannon jollain max-hinnalla, kuten minä aina teen. Jos ei ole rajahintaa niin ostat myyntilaitaa, kunnes osakemäärä on toimeksiannon mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112