Onko joku omin silmin nähnyt että

Anonyymi-ap

maa on pallo kuten ei pidä puhua mitä silmä ei ole nähnyt ja korva kuullut

23

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miettii sitä asiaa siltä kantilta että vedenpaisumus maapallolla kun oli Noan päivinä se tulvan tapainen niin..

• Anonyymi

Sitä voi jokainen miettiä. Vaikka ei mulla siitä kyllä mitään ajatusta herää ajattelin vaan että teoriassa voisi herätä joku ajatus ei tullutkaan mielen päähän

• Anonyymi

toinen vaihto ehto lentää päivän tasaajalle ja todeta että tähdet kulkevat suoraan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toinen vaihto ehto lentää päivän tasaajalle ja todeta että tähdet kulkevat suoraan

Niin tai yrittää piirtää maa pallon paperille. Jos se ei ihmiseltä onnistu niin ihan varmasti onnistuu jumalalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai yrittää piirtää maa pallon paperille. Jos se ei ihmiseltä onnistu niin ihan varmasti onnistuu jumalalta

Ei ole olemassa kuin 1dtä ihminenkin on aisti harha.

• Anonyymi

No siis todellisuudessa on taivas ja maa. Jumala loi taivaan ja maan.

Missään ei mainita että Jumala loi avaruuden. sen on lestaadiolaiset keksiny päästään.

Pietari sanoo että maa seisoo vedessä jumalansanan kautta ja Raamatun alku lehdet sanoo että taivaan vahvuus eroittaa maa siitä vedestä kuin on taivas vahvuuden toisella puolella

Eli suomeksi se sanoo että olemme uponnut Atlantis keskellä vettä.

• Anonyymi

Raamattu siis sanoo. Jos vain ymmärtää lukemansa. Raamatun ensimmäisen kirjan mukaan olemme Atlantic maa keskellä vettä.

Tosin se on vaikea ymmärtää mutta ainakin bibliasta sen ymmärtää jos lukee hiljaa ja pietari vahvistaa sen kun Pietari sanoo päälle maa seisoo vedessä Jumalan sanan kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu siis sanoo. Jos vain ymmärtää lukemansa. Raamatun ensimmäisen kirjan mukaan olemme Atlantic maa keskellä vettä.

Tosin se on vaikea ymmärtää mutta ainakin bibliasta sen ymmärtää jos lukee hiljaa ja pietari vahvistaa sen kun Pietari sanoo päälle maa seisoo vedessä Jumalan sanan kautta.

6. II. Ja Jumala sanoi: tulkoon vahvuus (a) vetten vaiheelle, eroittamaan vesiä vesistä.
        7. Ja Jumala teki vahvuuden, ja eroitti vedet, jotka ovat vahvuuden alla, niistä vesistä, jotka ovat vahvuuden päällä: ja tapahtui niin.
        8. Ja Jumala kutsui vahvuuden taivaaksi. Ja tuli ehtoosta ja aamusta toinen päivä.
        9. III. Ja Jumala sanoi: kokoontukoon vedet taivaan alla erinomaiseen paikkaan, niin että kuiva näkyy. Ja tapahtui niin.

Jos luet hiljaa ja rauhallisesti niin huomaat että se sanoo että olemme Atlantis veteen upotettu kaupunki tai maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6. II. Ja Jumala sanoi: tulkoon vahvuus (a) vetten vaiheelle, eroittamaan vesiä vesistä.
        7. Ja Jumala teki vahvuuden, ja eroitti vedet, jotka ovat vahvuuden alla, niistä vesistä, jotka ovat vahvuuden päällä: ja tapahtui niin.
        8. Ja Jumala kutsui vahvuuden taivaaksi. Ja tuli ehtoosta ja aamusta toinen päivä.
        9. III. Ja Jumala sanoi: kokoontukoon vedet taivaan alla erinomaiseen paikkaan, niin että kuiva näkyy. Ja tapahtui niin.

Jos luet hiljaa ja rauhallisesti niin huomaat että se sanoo että olemme Atlantis veteen upotettu kaupunki tai maa.

Teidän ongelma on siinä kun luette liian nopeasti lue 2minuuttia yhtä jaetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5. Mutta tietäen ei he tahdo tietää, että taivaat muinen olivat*, ja maa vedestä§, joka vedessä Jumalan sanan kautta seisoo.
        6. Kuitenkin siihen aikaan se maailma niiden kautta vedenpaisumisella hukkui.
        7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan+.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5. Mutta tietäen ei he tahdo tietää, että taivaat muinen olivat*, ja maa vedestä§, joka vedessä Jumalan sanan kautta seisoo.
        6. Kuitenkin siihen aikaan se maailma niiden kautta vedenpaisumisella hukkui.
        7. Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti*, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan .

Ei siis ole mitään avaruutta Raamattu ei puhu mistään avaruudesta vaan ainoastaan vedestä ja ei mistään muusta. Onko lestaadiolaisilla luetun ymmärtämisessä vikaa? Vai perkelekö estää totuutta uskomasta!

Jaa me sanomme, me saarnaamme totuuden joka tapauksessa uskoitte tai ette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis ole mitään avaruutta Raamattu ei puhu mistään avaruudesta vaan ainoastaan vedestä ja ei mistään muusta. Onko lestaadiolaisilla luetun ymmärtämisessä vikaa? Vai perkelekö estää totuutta uskomasta!

Jaa me sanomme, me saarnaamme totuuden joka tapauksessa uskoitte tai ette.

Ei olis pitäny heittää vitsillä piirtämisiä paperille yms. Koska nyt luulette että tämäkin on vitsi

Mutta Raamatun mukaa me olemme Atlantis veden alla oleva maa.ja vaikka keskustelu tähän asti oli vitsiä niin tämä ei kuitenkaan ole vitsi.

Se on sitten aivan toinen asia mihin minä kirjoittaja henkilökohtaisesti uskon,

Mutta silloin kuin minä raamatun asiantuntijana kerron teille mitä Raamattu sanoo niin ensiksi siitä on vitsit kaukana ja toiseksi minä yritän pysyä raamatun totuudessa riippumatta siitä mitä itse ajattelen jos ajatuksemme menisikin ristiin niin kerron silti sen Raamatun totuuden kuin kirjoitettu on ja apostoleilta vahvistettu.

Ja jos totuus on muuta niin sitten on muuta.

Mutta raamatun totuus on tämä että maa seisoo vedessä ja taivaan kansi eroittaa maan siitä vedestä kuin on taivaan päällä eli toisinsanoen Raamatun mukaan olemme veden alla oleva kansa eli maa. Ja jos tämä veden alla oleva paikka pyörii niin en minä siitä tiedä mitään. Mutta raamattu sanoo näin.

Ja sitten voimme keskustella mitä minä ajattelen ja mitä te mietitte mutta Raamatun väärentämätön totuus on kuitenkin tämä. Ellei sitä ole muutettu juutalaisten toimesta.

Koska henki ei silleen vahvista.

Ainakaan vahvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olis pitäny heittää vitsillä piirtämisiä paperille yms. Koska nyt luulette että tämäkin on vitsi

Mutta Raamatun mukaa me olemme Atlantis veden alla oleva maa.ja vaikka keskustelu tähän asti oli vitsiä niin tämä ei kuitenkaan ole vitsi.

Mutta silloin kuin minä raamatun asiantuntijana kerron teille mitä Raamattu sanoo niin ensiksi siitä on vitsit kaukana ja toiseksi minä yritän pysyä raamatun totuudessa riippumatta siitä mitä itse ajattelen jos ajatuksemme menisikin ristiin niin kerron silti sen Raamatun totuuden kuin kirjoitettu on ja apostoleilta vahvistettu.

Mutta raamatun totuus on tämä että maa seisoo vedessä ja taivaan kansi eroittaa maan siitä vedestä kuin on taivaan päällä eli toisinsanoen Raamatun mukaan olemme veden alla oleva kansa eli maa. Ja jos tämä veden alla oleva paikka pyörii niin en minä siitä tiedä mitään. Mutta raamattu sanoo näin.

Ja sitten voimme keskustella mitä minä ajattelen ja mitä te mietitte mutta Raamatun väärentämätön totuus on kuitenkin tämä. Ellei sitä ole muutettu juutalaisten toimesta.

Ainakaan vahvasti.

Se tietenkin oma kysymyksensä että minkä takia tiede ei pysty myöntämään että me emme tiedä missä olemme vaan satuilee päästään keksittyjä tarinoita?

En osaa sanoa. Varmaan se on ylpeys kun pitäisi myöntää että tässä maailmassa on jotakin mitä järki ei taida selittää ja silloin olisi ikäänkuin pakotettu tunnustamaan Jumalan olemassaolon ja läsnäolon. Ja koska ylpeys ei anna periksi että tunnustaa Jumalaa niin tämä ylpeys laittaa tieteen satuilemaan päästään tarinoita jotka mielyttää korvaa.

Kuitenkaan yksikään ihminen ei ole päässyt taivaan vahvuudesta eli taivaan kannesta läpi hamasta Aadamin ja Eevan päivästä niin tähän päivään asti ei yksikään ihmislapsi.

Ja jos te pääsitte niin sieltä tulisi vain vettä.

Ja kun Ilmestyskirjassa sanotaan että lohikäärme puuskaa vettä mutta maa särpi veden eli siis auttoi vaimoa. Vaikka siinä voi olla hengellinen syvyys eli tämä väärä evankeliumi eli lohikäärmeen armoevankeliumi eli vesi jolla yritetään eksyttää oikeaa vaimo seurakuntaa niin kuitenkin minä näen siinä myös toisen mahdollisuuden että se voisi myös tarkoittaa että nämä hullut saavat oikeasti tehtyä reiän taivaan kanteen mistä tulee vettä voimalla. Sen jälkeen kun siinä on reikä. Pitäisi kirjoittaa lestaadiolais lestaadiolaisuus palstalle niin pysyy ajan taju kuka kirjoittaa mutta ei täällä varmaan monikaan osaa selittää jumalansanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tietenkin oma kysymyksensä että minkä takia tiede ei pysty myöntämään että me emme tiedä missä olemme vaan satuilee päästään keksittyjä tarinoita?

En osaa sanoa. Varmaan se on ylpeys kun pitäisi myöntää että tässä maailmassa on jotakin mitä järki ei taida selittää ja silloin olisi ikäänkuin pakotettu tunnustamaan Jumalan olemassaolon ja läsnäolon. Ja koska ylpeys ei anna periksi että tunnustaa Jumalaa niin tämä ylpeys laittaa tieteen satuilemaan päästään tarinoita jotka mielyttää korvaa.

Kuitenkaan yksikään ihminen ei ole päässyt taivaan vahvuudesta eli taivaan kannesta läpi hamasta Aadamin ja Eevan päivästä niin tähän päivään asti ei yksikään ihmislapsi.

Ja jos te pääsitte niin sieltä tulisi vain vettä.

Ja kun Ilmestyskirjassa sanotaan että lohikäärme puuskaa vettä mutta maa särpi veden eli siis auttoi vaimoa. Vaikka siinä voi olla hengellinen syvyys eli tämä väärä evankeliumi eli lohikäärmeen armoevankeliumi eli vesi jolla yritetään eksyttää oikeaa vaimo seurakuntaa niin kuitenkin minä näen siinä myös toisen mahdollisuuden että se voisi myös tarkoittaa että nämä hullut saavat oikeasti tehtyä reiän taivaan kanteen mistä tulee vettä voimalla. Sen jälkeen kun siinä on reikä. Pitäisi kirjoittaa lestaadiolais lestaadiolaisuus palstalle niin pysyy ajan taju kuka kirjoittaa mutta ei täällä varmaan monikaan osaa selittää jumalansanaa.

Ei ole mitään syytä antaa kunniaa mistään selityksestä oli sitten edes sinnepäin eli edes vähänkään oikea niin kunniaa ei esikois eikä vanhoillislestadiolaisuudelle ihan siitä syystä koska ne on haukkunu mua saatanaksi molemmat seurakunnat eikä muutenkaan ole välittänyt musta koskaan mikään seurakunta maan päällä ja toiseksi lopultakaan en tiedä mistä sanani edes tulee eli mitä lahjaa se olisi luomisen lahjaa vai uskon lahjaa vai mielikuvituksen lahjaa...

Kannattaa muistaa tosiasiat historiasta kaikki suuremman puoleiset selittäjät verrattuna muihin mm Luther, laestadius jne en tiedä siitä hussista mitään. Niin kuitenkin he olivat seurakunnan ulkopuolella ja se ei voi mitenkään olla sattumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään syytä antaa kunniaa mistään selityksestä oli sitten edes sinnepäin eli edes vähänkään oikea niin kunniaa ei esikois eikä vanhoillislestadiolaisuudelle ihan siitä syystä koska ne on haukkunu mua saatanaksi molemmat seurakunnat eikä muutenkaan ole välittänyt musta koskaan mikään seurakunta maan päällä ja toiseksi lopultakaan en tiedä mistä sanani edes tulee eli mitä lahjaa se olisi luomisen lahjaa vai uskon lahjaa vai mielikuvituksen lahjaa...

Kannattaa muistaa tosiasiat historiasta kaikki suuremman puoleiset selittäjät verrattuna muihin mm Luther, laestadius jne en tiedä siitä hussista mitään. Niin kuitenkin he olivat seurakunnan ulkopuolella ja se ei voi mitenkään olla sattumaa.

Tietenkin uskon kaikkien evankeliumin ketkä sitä saarnaa koska ilmainen lahja kelpaa aina. Mutta silti en anna mistään kunniaa kenellekään jos vahingossakin menisi yksi selitys oikein jossakin keskustelussa niin se ei johdu siitä että olen uskonut jonkun seurakunnan evankeliumin vaan se johtuu jostain muusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanooko? Missä siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikka lukee ääneen, niin ei lue juuri niin?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Sanooko? Missä siellä.

6Jumala sanoi: »Tulkoon kaartuva kansi vesien väliin, erottamaan vedet toisistaan.» 7Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle. Niin tapahtui, 8ja Jumala nimitti kannen taivaaksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni toinen päivä.
        9Jumala sanoi: »Kokoontukoot taivaankannen alapuolella olevat vedet yhteen paikkaan, niin että maan kamara tulee näkyviin.» Ja niin tapahtui.

Se ei ole minun vika jos joku ei pysty ymmärtämään lukemaansa

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan vahvasti.

Voitko laitata kohdan Raamatusta, älä usko maalikko puhujia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6Jumala sanoi: »Tulkoon kaartuva kansi vesien väliin, erottamaan vedet toisistaan.» 7Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle. Niin tapahtui, 8ja Jumala nimitti kannen taivaaksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni toinen päivä.
        9Jumala sanoi: »Kokoontukoot taivaankannen alapuolella olevat vedet yhteen paikkaan, niin että maan kamara tulee näkyviin.» Ja niin tapahtui.

Se ei ole minun vika jos joku ei pysty ymmärtämään lukemaansa

Saatanako tekee sokeaksi?

Mitä siinä lukee?

7Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle. Niin tapahtui, 8ja Jumala nimitti kannen taivaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanako tekee sokeaksi?

Mitä siinä lukee?

7Jumala teki kannen ja erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle. Niin tapahtui, 8ja Jumala nimitti kannen taivaaksi.

Miten voi olla niin sokea ettei näe mitä siinä lukee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla niin sokea ettei näe mitä siinä lukee?

Ensimmäinen sivu Raamatussa ja vieläpä kirkkoraamatussa

Sanoo selkeästi kuinka taivaan kannen toisella puolella oleva vesi on erpitettu siitä vedestä kuin on taivaan kannen alapuolella.

Sinä voit sanoa että se tarkoittaa sadetta joka on pilvissä mutta se ei tarkoita sitä.

Kun se sanoo taivaan kansi eroittaa sen niin että se on kannen toisella puolella ei taivaassa niinkuin vesipilvi vaan toisella puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen sivu Raamatussa ja vieläpä kirkkoraamatussa

Sanoo selkeästi kuinka taivaan kannen toisella puolella oleva vesi on erpitettu siitä vedestä kuin on taivaan kannen alapuolella.

Sinä voit sanoa että se tarkoittaa sadetta joka on pilvissä mutta se ei tarkoita sitä.

Kun se sanoo taivaan kansi eroittaa sen niin että se on kannen toisella puolella ei taivaassa niinkuin vesipilvi vaan toisella puolella.

Nimen omaan tämä taivaan kansi eli vahvuus eroittaa sen ei mikään pilvi taivaalla eli taivas VAAN TAIVAAN KANSI ELI VAHVUUS!

JA SEN VAHVUUDEN ELI KANNEN MOLEMMIN PUOLIN RAAMATTU SANOO ENSIMMÄISELLÄ SIVULLA ETTÄ MOLEMMIN PUOLIN ON VESI ELI VETTÄ JA SEN VAHVISTAA PYHÄ HENKI!

JA MITÄ TEILLÄ SIIHEN SANOMISTA ON KUN HENKI SANOO NIIN SE ON JA SILLOIN SE ON NIIN, JA TEISTÄ EI LÖYDY KOKO MAAILMASTA MIESTÄ JOKA VOISI TAIVAAN KANNESTA LÄPI MENNÄ SINNE TEIDÄN KUTSUMAANNE AVARUUTEEN EI YHTÄ AINOATAKAAN IHMISTÄ LÖYDY MAAN PÄÄLTÄ EI OLLUT EIKÄ OLE TÄNÄ PÄIVÄNÄ VAAN KUN SE KANSI KERRAN HAJOAA NIIN SILLOIN ON SE PÄIVÄ KUN PIETARI ENNUSTAA KUIN ELEMENTIT SULAA PALAVUUDESTA KUN HERRA SAAPUU KUNNIASSAAN SILLOIN VASTA TAIVAAN KANSI SE MURRETAAN RIKKI ELI SE SULAA PALAVUUDESTA SIIHEN PÄIVÄÄN ASTI SIINÄ ON VAHVUUS ELI KANSI JONKA TOISELLA PUOLELLA RAAMATTU SANOO ON VETTÄ EI MITÄÄN AVARUUTTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe