Piti soittaa kahden setin akustinen keikka sulle. Kamat oli valmiina ja väki paikalla. Mutta mulla ei mitään lappuja enkä tuntenut kappaleita. Jostain syystä en kuitenkaan ollut huolestunut vaan juttelin kaverien kanssa siitä ettei ravintolaa kannata perustaa, koska suurin osa menee konkurssiin kuitenkin
Näin nainen unta että mun
28
320
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin on mennyt aika paljon konkurssiin
- AnonyymiUUSI
Soittaa millä?
- AnonyymiUUSI
Skebaa keikalla
- AnonyymiUUSI
Tulkinta: Haluat tehdä jotakin, mutta et ole siihen valmis. Se ei huoleta sinua, koska et usko siihen.
Ei tarvitse kiittää.- AnonyymiUUSI
Joo, voi hyvin olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voi hyvin olla
Mut dänks
- AnonyymiUUSI
Ahhaah😂 painaako vielä se viime äänitys? Sä et ollut tehnyt mitään valmiiksi ja mä tulin hirveel kiireel hikisenä töistä...no ei se haitannut, tuli mitä tuli. Kivaa oli👍
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä muistikuvaa tostakaan
- AnonyymiUUSI
Lappuja? Osaat kuitenki soittaa? Muutenki ku luurilla? :D
Mä en enää juo ketään pöydän alle, mut saatan syödä ku norsu. Ooksmä joku painajainen? :D - AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ois kyllä kiva saada sult privaatisti parit viisut.
- AnonyymiUUSI
Kitaraa soitellen
- AnonyymiUUSI
Mulle? Keitä siihen muuhun väkeen kuului?? ;)
- AnonyymiUUSI
Enmä tiiä, jotain random-jengii ja oli sulla kai joku kaveri
- AnonyymiUUSI
jos näkee jotain seikkailu-unia kuin elokuvia, full-hd-laadullakin, Vivid Dreams
- AnonyymiUUSI
Tää oli enemmän sekava taideraina
- AnonyymiUUSI
Voin suomentaa tuon...
Haluat tehdä vaikutuksen jollain tavalla, vaikka sisimmässäsi tiedät ettei oikeasti tarvitsisi. Sinulla on suuria odotuksia, mutta tiedät että joskus riittää ne simppelit asiat.- AnonyymiUUSI
Tää oli kaunis tulkinta, joka osuu varmaan monen kohdalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kaunis tulkinta, joka osuu varmaan monen kohdalle.
Se osuu jos osuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se osuu jos osuu
Tekis mieli kirjottaa, että rakas älä aina ole niin totinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekis mieli kirjottaa, että rakas älä aina ole niin totinen.
En nyt ihan totiseksi itseäni kuvailis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ihan totiseksi itseäni kuvailis
Hyvä jos et ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos et ole.
No kun en ole, juuri koskaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kun en ole, juuri koskaan
Hienoa, ole iloinen ja hypi ja riemuitse!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, ole iloinen ja hypi ja riemuitse!
😑😑😑
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😑😑😑
Tulisit tänne niin voisin silittää sun päätä. Oot taas miettinyt ihan liikaa.
- AnonyymiUUSI
Ihana A saa koska vain tulla mun ikkunan alle musisoimaan. Ja se ruusu hampaissa tietysti.
Rakkaudella: M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154118Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii652624Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 561287
- 751253
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176