Piti muuttaa halvempaan vuokra asuntoon ja rahat näin loppukuusta loppu. Ruokajono vain kaksi kertaa viikossa. Kävin hakemassa kierrätyskeskuksesta vanhoja Aku Ankkoja mistä askartelen unelmakarttoja.. mitä muuta hyödyllistä keksisitte päivien iloksi ettei tarvitsisi ottaa mielialalääkkeitä jo ennen iltaa..
Omaa kivaa Kela yksiöön?
23
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tölkkien keräystä. Mansikoiden poimintaa.
- Anonyymi
Yhteiskunnanko pitäisi elättää ?
- Anonyymi
Elättäähän ne porvarin veroeurot täällä olevat työkykyiset matutkin.
- Anonyymi
Olisit hankkinut juna-aikataulut ja tehnyt yhteiskuntaa hyödyttävän päätöksen.
- Anonyymi
Puuilosta löytyy köyttä josta voi tehdä jotain hyödyllistä. Suvimäen Klubitalolla voi hakea vertaistukea.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolle opiskelemaan oman elämänsä tohtoriksi!
- Anonyymi
Tienaa mainosten lukemisella🙂..koe-ostajana🙂
- Anonyymi
https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/?rkm=4&gads_sub_category=1&campaignid=143246624&gad_source=1&gad_campaignid=143246624&gclid=Cj0KCQjw953DBhCyARIsANhIZobdMQ5YdSZ_OoWMRmXcfQEruWMKViV5H4yZH1ySa1VZTGhB4MxfRtUaAhqIEALw_wcB
Tuossa yksi vaihtoehto tienata muutama kymppi lisää. - Anonyymi
https://www.lainataivas.fi/tienaa-rahaa-katsomalla-mainoksia-pikaopas-2025/
Muutama kymppi kuukaudessa lisää. Ei huono. - Anonyymi
Ei todellakaan kannata tehdä mitään osa aika töitä sillä hallitus poisti työttömyyskorvauksen suojaosat ja vähennetään suoraan siitä ja yleisestä asumistuesta. Palkaksi vain järkyttävä paperisota Kelan ja työkkärin kanssa.
- Anonyymi
Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.
Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.
Tuollainem netissä tapahtuva pikku duuni niin voi kirjautua välillä tiedoilla.
- Anonyymi
Voit toki aloitaa Hoitaja koulutuksen.Koskaan ei tiedä mistä kurssituksesta löytyy apu.
Taskuyritäjäksikin on hyvät mahdollisuudet,ihan kotoa käsin.- Anonyymi
Mielenterveyslääkitystä käyttävä hoitajaksi!?
- AnonyymiUUSI
Suvimäen ovesta,kun kerran menet sisään sinne jäät pyörimään loppuelämäksi...
- AnonyymiUUSI
Näitä kommentteja kun lukee ei ole ihme, että tulee Tampereen Ratinan puukottajan kaltaisia ihmisvihaajia..
- AnonyymiUUSI
Itse olen vihannut kokkarepaskoja jo vuosia.
- AnonyymiUUSI
Tee perunajauhosta fleshlight.
- AnonyymiUUSI
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- AnonyymiUUSI
Itse tein osa aika töitä, mutta lopetin,kun ei jäänyt enää mitään käteen palkasta. Kiitos hallituksen! Kokopäivätöihin ei osatyökykyistä palkata ja "hullun eläkkeelle" ei pääse tosin ei sillä eläisikään.
.- AnonyymiUUSI
Muuta pois Suomesta. Teikäläisiä ei tarvita täällä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797