Piti muuttaa halvempaan vuokra asuntoon ja rahat näin loppukuusta loppu. Ruokajono vain kaksi kertaa viikossa. Kävin hakemassa kierrätyskeskuksesta vanhoja Aku Ankkoja mistä askartelen unelmakarttoja.. mitä muuta hyödyllistä keksisitte päivien iloksi ettei tarvitsisi ottaa mielialalääkkeitä jo ennen iltaa..
Omaa kivaa Kela yksiöön?
37
276
Vastaukset
- Anonyymi
Tölkkien keräystä. Mansikoiden poimintaa.
- Anonyymi
Yhteiskunnanko pitäisi elättää ?
- Anonyymi
Elättäähän ne porvarin veroeurot täällä olevat työkykyiset matutkin.
- Anonyymi
Olisit hankkinut juna-aikataulut ja tehnyt yhteiskuntaa hyödyttävän päätöksen.
- Anonyymi
Puuilosta löytyy köyttä josta voi tehdä jotain hyödyllistä. Suvimäen Klubitalolla voi hakea vertaistukea.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolle opiskelemaan oman elämänsä tohtoriksi!
- Anonyymi
Tienaa mainosten lukemisella🙂..koe-ostajana🙂
- Anonyymi
https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/?rkm=4&gads_sub_category=1&campaignid=143246624&gad_source=1&gad_campaignid=143246624&gclid=Cj0KCQjw953DBhCyARIsANhIZobdMQ5YdSZ_OoWMRmXcfQEruWMKViV5H4yZH1ySa1VZTGhB4MxfRtUaAhqIEALw_wcB
Tuossa yksi vaihtoehto tienata muutama kymppi lisää. - Anonyymi
https://www.lainataivas.fi/tienaa-rahaa-katsomalla-mainoksia-pikaopas-2025/
Muutama kymppi kuukaudessa lisää. Ei huono. - Anonyymi
Ei todellakaan kannata tehdä mitään osa aika töitä sillä hallitus poisti työttömyyskorvauksen suojaosat ja vähennetään suoraan siitä ja yleisestä asumistuesta. Palkaksi vain järkyttävä paperisota Kelan ja työkkärin kanssa.
- Anonyymi
Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.
Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.
Tuollainem netissä tapahtuva pikku duuni niin voi kirjautua välillä tiedoilla.
- Anonyymi
Voit toki aloitaa Hoitaja koulutuksen.Koskaan ei tiedä mistä kurssituksesta löytyy apu.
Taskuyritäjäksikin on hyvät mahdollisuudet,ihan kotoa käsin.- Anonyymi
Mielenterveyslääkitystä käyttävä hoitajaksi!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveyslääkitystä käyttävä hoitajaksi!?
Voi voi, noita just' työkkäri kouluttaakin tuohon ammattiin.😅
Kaksi körpästä yhdellä iskulla. Toinen ei ymmärrä ja toinen luulee tulevansa hoidetuksi.🤭
- Anonyymi
Suvimäen ovesta,kun kerran menet sisään sinne jäät pyörimään loppuelämäksi...
- Anonyymi
Näitä kommentteja kun lukee ei ole ihme, että tulee Tampereen Ratinan puukottajan kaltaisia ihmisvihaajia..
- Anonyymi
Itse olen vihannut kokkarepaskoja jo vuosia.
- Anonyymi
Tee perunajauhosta fleshlight.
- Anonyymi
Itse tein osa aika töitä, mutta lopetin,kun ei jäänyt enää mitään käteen palkasta. Kiitos hallituksen! Kokopäivätöihin ei osatyökykyistä palkata ja "hullun eläkkeelle" ei pääse tosin ei sillä eläisikään.
.- Anonyymi
Muuta pois Suomesta. Teikäläisiä ei tarvita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta! Suvimäen Klubitalo ja muut vapaaehtois/Ilmaistyö organisaatiot kaatuisivat heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan tukia ei makseta ulkomaille... saadaan köyhät pysymään Suomessa yksiöissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, puhutko ihan ns, paskaa miten suomi työtön voi muuttaa pois Suomesta.
Siihen TE- toimistolla on painavat sanansa.🤣
Mutta, jos on näitä loiseläviä( tuotuja)
Terve menoa, ettei ole lähties vaivoina.🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan tukia ei makseta ulkomaille... saadaan köyhät pysymään Suomessa yksiöissään.
Kuulkaas! Purran ja Orpon mielestä yksiökin on liian "luxusta" johon ei ole varaa maksella asumistukia. Soluasuntoja ja asuntoloita kuulemma pitäisi olla.
- Anonyymi
Ei tarvi nyhjätä siellä yksiössä, kun alkaa käymään, kiertelemään Kuntosaleja.
Sieltä löytyy sil.ille tihrustettavaa, kun ihmiset ovat pikku pikku pikineissä - naama pakkelissa hikoilemassa.🤭
Aina kun pyllistää tai vetää kyykkyvetoja on kattomisen arvoista, kaikki tietää mistä kohtaa.😂
Ja näkeekin kunnolla kun nuo vaatteet on kuin alasti olisivat.
Hikivirtaa( jos virtaa) kun ovat vain itseään siellä näyttelemässä uurilta osin. Mutta hien näkee virtaavan kolmeen erivakoon ja mielikuvitus on vain rajana.🤔🫣- Anonyymi
Kuntosalit maksavat. Ei ole köyhällä varaa..
- Anonyymi
Käykö siellä saleilla Thaikkuja punnertamassa?
- Anonyymi
Millä kuntosalilla käyt? Tietää varoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kuntosalilla käyt? Tietää varoa...
Liikuntakeskus Klub 1 käyvät kaupungin kalleimmat ahterit!
- Anonyymi
Köyhä voi nostella luonnossa kiviä ja juosta ylämäkiä. Kaupungilla on ilmaisia ulkoliikuntapaikkoja ja aina voi etsiä raskaan duunin.
- Anonyymi
Kysykää töitä Citymarket kauppiailta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ylivoimaisesti parhaat liksat ja laatuhommat. Vaikeaa vain päästä, kun faija ei ole kauppiaana.
- Anonyymi
Minä voisin opiskella miekenterveysteraputinsi.
- Anonyymi
Minä oon tehny pientä oma kivaa Kelan yksiössä jo vuosia. Naapuritalon tyttö kavereineen hihittelee ja vilkuttelee mulle, minä vilauttelen niille.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275