Omaa kivaa Kela yksiöön?

Anonyymi-ap

Piti muuttaa halvempaan vuokra asuntoon ja rahat näin loppukuusta loppu. Ruokajono vain kaksi kertaa viikossa. Kävin hakemassa kierrätyskeskuksesta vanhoja Aku Ankkoja mistä askartelen unelmakarttoja.. mitä muuta hyödyllistä keksisitte päivien iloksi ettei tarvitsisi ottaa mielialalääkkeitä jo ennen iltaa..

37

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tölkkien keräystä. Mansikoiden poimintaa.

• Anonyymi

Yhteiskunnanko pitäisi elättää ?

• Anonyymi

Elättäähän ne porvarin veroeurot täällä olevat työkykyiset matutkin.

• Anonyymi

Olisit hankkinut juna-aikataulut ja tehnyt yhteiskuntaa hyödyttävän päätöksen.

• Anonyymi

Puuilosta löytyy köyttä josta voi tehdä jotain hyödyllistä. Suvimäen Klubitalolla voi hakea vertaistukea.

• Anonyymi

Suvimäen Klubitalolle opiskelemaan oman elämänsä tohtoriksi!

• Anonyymi

Tienaa mainosten lukemisella🙂..koe-ostajana🙂

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ei todellakaan kannata tehdä mitään osa aika töitä sillä hallitus poisti työttömyyskorvauksen suojaosat ja vähennetään suoraan siitä ja yleisestä asumistuesta. Palkaksi vain järkyttävä paperisota Kelan ja työkkärin kanssa.

• Anonyymi

Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko sitä kertoa. Avaa tilin jonkun sukulaisen nimissä ja sinne lisätienrstit.

Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantaja vaatii aina verokortin ja verotiedot välittyvät suoraan myös Kelalle. Perivät myöhemmin takaisin, jollei ilmoita muutoksista tuloihin.

Tuollainem netissä tapahtuva pikku duuni niin voi kirjautua välillä tiedoilla.

• Anonyymi

Voit toki aloitaa Hoitaja koulutuksen.Koskaan ei tiedä mistä kurssituksesta löytyy apu.
      Taskuyritäjäksikin on hyvät mahdollisuudet,ihan kotoa käsin.

• Anonyymi

Mielenterveyslääkitystä käyttävä hoitajaksi!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveyslääkitystä käyttävä hoitajaksi!?

Voi voi, noita just' työkkäri kouluttaakin tuohon ammattiin.😅

Kaksi körpästä yhdellä iskulla. Toinen ei ymmärrä ja toinen luulee tulevansa hoidetuksi.🤭

• Anonyymi

Suvimäen ovesta,kun kerran menet sisään sinne jäät pyörimään loppuelämäksi...

• Anonyymi

Näitä kommentteja kun lukee ei ole ihme, että tulee Tampereen Ratinan puukottajan kaltaisia ihmisvihaajia..

• Anonyymi

Itse olen vihannut kokkarepaskoja jo vuosia.

• Anonyymi

Tee perunajauhosta fleshlight.

• Anonyymi

Itse tein osa aika töitä, mutta lopetin,kun ei jäänyt enää mitään käteen palkasta. Kiitos hallituksen! Kokopäivätöihin ei osatyökykyistä palkata ja "hullun eläkkeelle" ei pääse tosin ei sillä eläisikään.
      .

• Anonyymi

Muuta pois Suomesta. Teikäläisiä ei tarvita täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta! Suvimäen Klubitalo ja muut vapaaehtois/Ilmaistyö organisaatiot kaatuisivat heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelan tukia ei makseta ulkomaille... saadaan köyhät pysymään Suomessa yksiöissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis, puhutko ihan ns, paskaa miten suomi työtön voi muuttaa pois Suomesta.

Siihen TE- toimistolla on painavat sanansa.🤣
        Mutta, jos on näitä loiseläviä( tuotuja)
        Terve menoa, ettei ole lähties vaivoina.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelan tukia ei makseta ulkomaille... saadaan köyhät pysymään Suomessa yksiöissään.

Kuulkaas! Purran ja Orpon mielestä yksiökin on liian "luxusta" johon ei ole varaa maksella asumistukia. Soluasuntoja ja asuntoloita kuulemma pitäisi olla.

• Anonyymi

Ei tarvi nyhjätä siellä yksiössä, kun alkaa käymään, kiertelemään Kuntosaleja.
      Sieltä löytyy sil.ille tihrustettavaa, kun ihmiset ovat pikku pikku pikineissä - naama pakkelissa hikoilemassa.🤭

Aina kun pyllistää tai vetää kyykkyvetoja on kattomisen arvoista, kaikki tietää mistä kohtaa.😂

Ja näkeekin kunnolla kun nuo vaatteet on kuin alasti olisivat.
      Hikivirtaa( jos virtaa) kun ovat vain itseään siellä näyttelemässä uurilta osin. Mutta hien näkee virtaavan kolmeen erivakoon ja mielikuvitus on vain rajana.🤔🫣

• Anonyymi

Kuntosalit maksavat. Ei ole köyhällä varaa..

• Anonyymi

Käykö siellä saleilla Thaikkuja punnertamassa?

• Anonyymi

Millä kuntosalilla käyt? Tietää varoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kuntosalilla käyt? Tietää varoa...

Liikuntakeskus Klub 1 käyvät kaupungin kalleimmat ahterit!

• Anonyymi

Köyhä voi nostella luonnossa kiviä ja juosta ylämäkiä. Kaupungilla on ilmaisia ulkoliikuntapaikkoja ja aina voi etsiä raskaan duunin.

• Anonyymi

Kysykää töitä Citymarket kauppiailta.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ylivoimaisesti parhaat liksat ja laatuhommat. Vaikeaa vain päästä, kun faija ei ole kauppiaana.

• Anonyymi

Minä voisin opiskella miekenterveysteraputinsi.

• Anonyymi

Minä oon tehny pientä oma kivaa Kelan yksiössä jo vuosia. Naapuritalon tyttö kavereineen hihittelee ja vilkuttelee mulle, minä vilauttelen niille.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2335
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe