Miksi ainoassakaan Kiteen bensa-asemassa ei toimi tankkauspistooleissa ns. automaattitoiminto? Kuluttajat maksavat bensasta ja dieselistä täyden hinnan mutta ketjut (ABC, Neste ja Teboil) eivät kehtaa korjata noita tankkauspaikkojaan toimiviksi.
Kiteen bensa-asemat
18
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mietippä ja käy kokeilee nesteasemalla.
- Anonyymi
Ei toimi K-marketin Neste asemalla ainakaan, kokeiltu on
- Anonyymi
Mielestäni ei ole ylitse pääsemätön homma puristaa kädellä sitä liipaisinta tankkauksen ajan.
- Anonyymi
Kylläpä se on jos järki ei toimi edes sen vertaa!🤪
- Anonyymi
Ei tietenkään ole mutta kun niissä pistooleissa selvästi sellainen toiminto on kun kerran lukitsinvipu niistä kaikista löytyy mutta ne ovat joko rikki tai pois käytöstä, ainakin Kiteen asemilla. Eihän se mitään jos tankkaa aina vain 20 eurolla, mutta joillakin on 70-80 litran tankit niin onhan se aika epämukavaa olla puolikumarassa tankkaamassa useamman minuutin.
- Anonyymi
Se mahdollisuus poistettiin Suomessa vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset tankkaajat ovat varmaankin muita eurooppalaisia hölmömpiä, kun heille ei uskalleta antaa käsiin automaattisesti toimivaa tankkauspistoolia 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset tankkaajat ovat varmaankin muita eurooppalaisia hölmömpiä, kun heille ei uskalleta antaa käsiin automaattisesti toimivaa tankkauspistoolia 😄
Noinhan se on ja varmasti lukitsinvivun puuttuminen on aiheuttanut mittavat ongelmat ihmisten mielenterveydelle. Tässä olisi perusteltu syy kansalaisaloitteelle!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi#:~:text=Kansalaisaloite etenee eduskunnan käsiteltäväksi, jos,kannattaa palvelussa avoinna olevia aloitteita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
You Tubessa on paljon videoita venäläisten tankkaajien taidosta käyttää moista mahdollisuutta.
- AnonyymiUUSI
Jos vätökkäät ei saa tankattua voihan sitä maksaa palvelusta.Villalan nesteellä tankkaavat vätökkäiden kopperot jopa ilman lisämaksua.
- AnonyymiUUSI
Niin muuten Villalassa ei tarvitse itse tankata. Onkohan Suomessa muita huoltoasemia joissa on yhtä hyvä palvelu? Kuin ennen vanhaan 1950-luvulla kun herrasväen automobiilit tankattiin aseman henkilökunnan toimesta.
- AnonyymiUUSI
Kiteen Teboililla, täyden palvelun asema. Voin suositella 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiteen Teboililla, täyden palvelun asema. Voin suositella 👍
Ihanavenäjä ihanaputin kaikki rakastaa venäjää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanavenäjä ihanaputin kaikki rakastaa venäjää
No parempi pressa kuin Stubb, saa sentään jotain ajoiksi ja puolustaa maataan
- AnonyymiUUSI
Kiteen kunnan alueella on Suomen parhaat polttoaineen jakelupisteet ja huoltoasemien verkosto. Vielä kun olisi entinen Shell toiminnassa. Ja Gulf.
- AnonyymiUUSI
Ihan varmasti niin ja ihmekös tuokun Kiteen alueella asustaa maailman parhaimmat immeisetkin millä hyvässä mitalla mitattuna! Erityistä huomiota kannattaa kiinnittää älykkyyteen ja korkeaan henkisen kehittyneisyyden tasoon. Kaikki muut kaikkialla ovat hirmusen kateellisia kiteeläisille. Jopa lieksalaiset, vaikka ei ihan vähäistä ole se kaikki mitä sieltä on näytille asetettavaksi!
- AnonyymiUUSI
Jos ite aiheutat tuollaisella lukittavalla töllöntyöllä vaaratilanteen, niin suurin mahdollinen rangaistus, ja heti.
V…u ed on daijuja olemassa….:- AnonyymiUUSI
Lopeta se ganjan poltto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662