Nyt voi Pyhäjärven oppositio ottaa mallia eduskunnan hallituspuolueet vs oppositiopuolueet asetelmasta,aktiivisuudesta ja kyseenalaistaa kunnajallituspuolueiden toiminta!
Aiheita riittää jossa hallituksen edustajat joutuvat avaamaan suhmurointi päätösesitysten taustat kaikkien kuntalaisten edessä!
Hyvä!!
Hyvä asetelma kunnon oppositiopolitiikalle!
13
251
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi ääni 2017 ei ole kaikki kuntalaiset.
- Anonyymi
vaan sinä olet, aina mitä tarvitaan. lukuunottamatta vanhempies häpeäksi sitä , kun rintamalle tarvitaan mies. oot sivari, ja uhoat anonyyminä
- Anonyymi
PS+KD edustajat! Luotamme teihin! Neljä vuotta ja .....👍
- Anonyymi
KD ja perussuomalaiset on pyhäjärven puolesta puhujia ja ottavat kantaa kepuvassareiden älyttömyyksiin. Sdp ?????? ikävä .
- Anonyymi
Seuraavissa vaaleissa väärintekijät lentävät pihalle.
- Anonyymi
Tulkintakysymyksiä, joku voisi sanoa.
- Anonyymi
Nyt on ensimmäisen kerran sellainen asetelma valtuustossa, että voimme odottaa keskustelun avauksia oikeasti Pyhäjärven ja pyhäjärvisten kannalta tärkeistä asioista.
Vaikka enemmistö tulee joka kerran äänestykset voittamaan on tärkeä tuoda esille, että on olemassa vaihtoehtoja jossa huomioidaan paikalliset edut ja vahvuudet.
Kuntalaisina annamme tukemme asioiden saattamiseen neljän vuoden tähtäimellä hyvälle tolalle. (ellei jo valtio puutu ennen sitä)
Märkäpaiseen hoito on kivulias ja kestää kauan mutta se on tehtävä. Tsemppiä siihen!- Anonyymi
Olen täysin kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin kanssasi samaa mieltä.
Eikö nämä ole jo 15 vuotta itkeny ja märissy jokaisesta päätöksestä?
- Anonyymi
Pyhäjärven puolueista PS on eduskunnan suurin puolue! Sille ei edes kallevii voi mitää vaikka kuinka haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nämä ole jo 15 vuotta itkeny ja märissy jokaisesta päätöksestä?
Kuka siellä märisee, haittaako se sinun toimintaa. Ootko jo 15 v käytännöt.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka siellä märisee, haittaako se sinun toimintaa. Ootko jo 15 v käytännöt.?
Hän on 15 vuotta kytännyt. 💦💦💦💦🐪☘️🌈
- Anonyymi
Seuraavaksi vielä -3 ja Sonta on lopullisesti siivottu🌈💦💦💦
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402322Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41986
- 42967
- 76870
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73843Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772