Niinpä tietenkin. Voisin yhtä hyvin vaikka kuolla. Aivan sama ei millään ole enäämitään väliä en merkitse sinulle hevon paskaa.
Et laittanut nytkään viestiä vaikka niin toivoin.
14
261
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Vaikka olisi mitä tiedossa ja asiat hyvin, ne eivät ole hyvin sittenkään.
- Anonyymi
Laitoinkin, mutta hylkäsit sen :D Että joko et ole mun ihminen tai sitten saat kyllä mun numeron jostain jos oikeasti haluat. Minä lähden nyt täältä.
- Anonyymi
Älä nyt ole tuollainen
- Anonyymi
Ihmiset saa olla juuri sitä mitä ovat.
- Anonyymi
Miksi ihmiset eivät saisi olla mitä ovat?
- Anonyymi
Kyllä mä välitän mut en uskalla laittaa viestiä 😔
- Anonyymi
Olen minäkin toivonut vaikka mitä, eikä nekään ole toteutuneet. Tehdäänkö siis yhdessä hurmaava joukkoitsem*rha? Mitä sanot siihen rakas?
Mieheltä- Anonyymi
Toiveens toteuttaakseen pitäs tehdä jotain itsekkin toivessa mulla ole kun lottovoitto kaiken muun eteen joutunu näkee itse vähintäänkin vaivaa ja silti ei ole käteen jääny kun kokemusta ja mieleen saadut opit
- Anonyymi
Näisä vois kai todeta jot pata kattilaa soimaa ai kannattais muistaa kuinka välinpitämättömästi itse toista kohtelee niin metsä vastaa kun sin huutaa
- Anonyymi
Näkeminen voisi olla kivempaa 🤔
- Anonyymi
Oletko antanut aihetta hänelle lähettää viestiä? Ei nämä asiat telepatialla toimi.
- Anonyymi
Kyllä merkitset
- Anonyymi
Ihmiset ovat niin välinpitämättömiä. ☹️ Oma suku ja lähipiiri on aina kaikkein tärkein. On varsinkin yksinäisille iso merkitys, jos soittaa tai laittaa viestiä. Haleja täältä ainakin ❤️🫂
- Anonyymi
Mutku luonnostasolle jää joka viesti...tänään hippuilin taas että lähetän sen viestin, mut ei vieläkään. Mulla ois ollu jopa ihan järkevää asiaakin🥹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893