Moi miul todettiin siis loppuvuodesta adhd ja just ku saatiin lääkitys hyvin pyörii niin nyt nää lopetti sen. Siis täh hei!?!! Kunnon spedejä! Siis oon hävittänyt lääkkeitä ja just unohtelu on yksi oire et voi bussiinkin unohtua lääkkeet. Ja jos ei oo lääkkeitä niin nyt sössitään asiat kunnolla. Ei tasan käy tämmönen peli ja voin taata ettei tää asia jää tähän! Älkää menkö kiertäkää kaukaa tuo iljettävä ekhva.
Vai apua? Eipä saa apua.
https://www.ekhva.fi/asiakkaalle/tarvitsetko-apua/voi-hyvin/apua-neuropsykiatrisiin-oireisiin/
NYT Ekhva PILASI ELÄMÄNI!!!
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Siun kannattaa hakea vaihtoehtoa lääkkeille.kuulema vetää aika passiiviseksi adhd oireilijan.moni on saanut elämää balanssiin sienien avulla.mutta kohtuus toki niissäkin.ja tämä ei ollut mikään provo vaan ihan kunnon tipsi.ei käy kateeksi adhd ihmistä.se on halki elämän tunteiden vuoristorataa ja valvottuja öitä ...väsymystä..ärtymystä..unohtelua..iloa ja surua täyttä höyryä.kaikki tai ei mitään.kultaista keskitietä ei tunnu olevan.se on rankkaa henkilölle itselleen sekä myös hänen läheisilleen.
- AnonyymiUUSI
Onks herkkusienet ok?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onks herkkusienet ok?
Ei auta .valitan.
- Anonyymi
Adhd diagnoosi on vain sama ku ennenvanhaan sanottiin jonkun olevan sählä. Ei siihen mitään pillereitä tarvitse..tai tietty Pfizerin mielestä tarvii.
- Anonyymi
Ne on omaan käyttöön eikä katukauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on omaan käyttöön eikä katukauppaan.
Joo niin on tosiaan ja voin vakuuttaa et vissii bussiin jäi yhel kerral.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on tosiaan ja voin vakuuttaa et vissii bussiin jäi yhel kerral.
Jos ne jää bussiin purkkeineen tai liuskoineen niin virkavalta pystyy selvittämään omistajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693