Ois tarjolla 56 ukko tääl miehelle
Vastaukset 15
- Anonyymi
Eikö kiinnosta
- Anonyymi
Heips! Kiinnostaa kyllä, hyvässä iässä oleva "ukko".
Vaikka lyhyesti " virsi kaunis", odottaisin hieman enemmän tietoa kuin "ukko 56".
Minkä tyyppinen kaveri olet ja missä...ja onko sulla itsellä jotain odotuksia ja toiveita seuran suhteen?
Esim. ikään kaverin kokoon ja muuta mieltymyksiin jne. nähden?
Sen verran nyt, että olen sua vanhempi pks:lla asuva sinkku.
😉✌️ Anonyymi kirjoitti:
Heips! Kiinnostaa kyllä, hyvässä iässä oleva "ukko".
Vaikka lyhyesti " virsi kaunis", odottaisin hieman enemmän tietoa kuin "ukko 56".
Minkä tyyppinen kaveri olet ja missä...ja onko sulla itsellä jotain odotuksia ja toiveita seuran suhteen?
Esim. ikään kaverin kokoon ja muuta mieltymyksiin jne. nähden?
Sen verran nyt, että olen sua vanhempi pks:lla asuva sinkku.
😉✌️Kiinnostaisikos tutustua nuorempaan bi mieheen Vantaalta? Oon 44v ja vanhempaa vakkarikaveria haen
- Anonyymi
Miltä tuntuisi ensikertalaista opettaa.
- Anonyymi
Ei haittaa saisin siten sellaisen miehen kuin parhaiten tyydyttäisi halujani?
Ok.
Edelliseen vastauksena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa saisin siten sellaisen miehen kuin parhaiten tyydyttäisi halujani?
Ok.
Edelliseen vastauksena.Asustelen satakunnassa entäs sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asustelen satakunnassa entäs sinä.
Oli näköjään "sääntöjen vastaista" kertoa olinpaikkanki Hki seutu!?
Kuten edellä jo alun vastauksessa tuli esiin... Onko liian paljon etäisyyttä?
=/=
Ja nämä jäljessä olevat oksennukset saaneet jäädä "piristämään" mielenliikkeitä jota aihe antaa näille jatkuvasti!
Mun on vaikea ymmärtää aina tätä logiikkaa suoli24 palstoilla!
- Anonyymi
Turusta löytyy kokematon 55 bi tyttöilijä ukm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571168Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 98974
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47784
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27761Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669