Liikenneympyrässä hopealla lavanissanilla ei voi ajaa 45 km/ nopeampaa oululaisten kadun hidasteiden yli särkemättä autoa ,käytän aina turvavyötä ,osaan myös ajaa hitaasti alle nopeusrajoituksien nyt on aika sen 1 kk ainakin. Pistän vilkkua teille joilla on kiire taajaman ulkopuolella tai ajan linja- auto pysäkille antaakseni teille vapaan kulun ,ohittelematta minua .
Hopean lava nissani pysähtyy 99% suojatien eteen jos siellä joku sitä ylittää ja käyttää vilkkua
7
237
Vastaukset
- Anonyymi
pelleile vielä kerran sen lavapaskas kans niin laitetaan poliisille ajoterveyden valvontaan asias, keskellä vilkkainta liikennettä ihmeellisiä kilahuksia ja painetaan kaasu pohjaan ja pyöritään ku formuloissa ympäri
- Anonyymi
Selvitelkääpä lapset "hiekkalaatikko" riitanne ihan kasvotusten, eikä täällä!!
- AnonyymiUUSI
Joku mies :sanoi lapset katsovat miten vanhemmat ajavat autolla ja itse ajavat sitten samanlailla ei se koko ajan sillee ole ajanut aina välillä ,vielä tänä päivänäkin toisinaa tehnyt tuota ajotyyliä .Jos sitä siltä kysyy äärettömän jyrkästi kieltää sen että olisi näin tehnyt ,minä olen kyydissä ollut ei muille .
- AnonyymiUUSI
Onkose nissan vai datsun?
- AnonyymiUUSI
Nissani
- AnonyymiUUSI
Oletko se sinä joka soittelit minulle viime vuonna poliiseja minulle monta kertaa,se ajaa päisään ja jäit vähän matkan päähän norkoilemaan miten äijälle käy ,minulle kävi hyvin sinä vain jatkat minun vainoamista siveyden sipuli.
- AnonyymiUUSI
Nyt pilkkuja jo väliin ja pikaisesti äidinkielen kursseille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837