V-naiselle. ❤️
😎🤚
Hyvää yötä
13
234
Vastaukset
- Anonyymi
Prkl automaattinen tekstinsyöttö. Piti lukea V-mäiselle.
Ap- Anonyymi
Päivinkakkarasta terälehtiä nyppiessä automaatitki pysyy kaukana.
- Anonyymi
Pysy siellä tampereella. Älä tule pilaamaan ilmastoa.
- Anonyymi
Melekosta iliman pilluuta. Mikä tää tampere juttu on? Mistä tiedät että apsi apina on sieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melekosta iliman pilluuta. Mikä tää tampere juttu on? Mistä tiedät että apsi apina on sieltä?
Sieltä se kuvotus tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä se kuvotus tuli.
Mihinkä se tuli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä se tuli?
Sitä on taas kyselty tyhmiä palstaäijän monologissa. Tuskin tämä mainittu paikkakunta on minkään spektaakkelin näyttämö
- Anonyymi
Hyvää yötä mun kullanmurulle ❤️
Pumpulipilvessä tavataan🤗🤭
Joko nukkumatti kävi? Täällä kävi taskumatti 😂- Anonyymi
👋😂
- Anonyymi
Vai viskisieppo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai viskisieppo?
Mulla kävi Ukkomatti viime yönä. Se on tuon Taskumatin sukulaismies 🤭🤗❤️
Hyvää huomenta kullanmuru ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä H naiselle 😘❤️
- Anonyymi
Vaalea V näytti eilen taas kuumalta...
ei aloitt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817