J Sillanpään ja M Taavitsaisen

Vilma

juhlakonsertti illalla Seinäjoella.

35

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Voi kun pääsis...

• sara

onnistu

• Voi ÄLLÖ! etten paremmin sano ! Ei yhtään imelämpää "paria" voisi enää olla olemassa .

• rita

Sinä se oot typerä ilonpilaaja,mutta jos ei muuta tekemistä ole niin senkun vaan.

• ...................
        rita kirjoitti:

Sinä se oot typerä ilonpilaaja,mutta jos ei muuta tekemistä ole niin senkun vaan.

Justiinaxulle on joku T Kansa niin tärkee mutta
        Kansalla kun ei ole edes lauluääntä verrattuna
        Jari Sillanpäähän vai mitä rita ?

• samma här

Eikös me Justiinax vaan pidetä näistä MIEHISISTÄ miehistä ja niiden lauluista...tällä keskustelusaralla ( mitä Jariin tulee ) olen AINA samaa mieltä kanssasi...näin tänäänkin...pidetään lippu korkealla ja vaikka tiedän, ettet lukeudu Karin ( kuten en mäkään Tapsan ) suurimpiin ihailijoihin, kuuntelen ja katselen heitä monin verroin enemän silti...lippu korkealle, Justiinax...!!Ja jos hölmöydeksi lasketaan mielipide olla pitämättä näistä edellä mainituista tangokuninkaallisista, lukeudeun enemmän kuin mielelläni heihin, ihan häpeilemättä...

• samma här kirjoitti:

Eikös me Justiinax vaan pidetä näistä MIEHISISTÄ miehistä ja niiden lauluista...tällä keskustelusaralla ( mitä Jariin tulee ) olen AINA samaa mieltä kanssasi...näin tänäänkin...pidetään lippu korkealla ja vaikka tiedän, ettet lukeudu Karin ( kuten en mäkään Tapsan ) suurimpiin ihailijoihin, kuuntelen ja katselen heitä monin verroin enemän silti...lippu korkealle, Justiinax...!!Ja jos hölmöydeksi lasketaan mielipide olla pitämättä näistä edellä mainituista tangokuninkaallisista, lukeudeun enemmän kuin mielelläni heihin, ihan häpeilemättä...

Joo, vaikka en mikään Kari Tapion fani ole ,niin jos pitää valita, niin kuuntelen ja katselen Karia kymmenen kertaa mielummin ,kuin Jaria. Kari on kuitenkin sentään ihan miehekäs ja charmantti ja on sillä parempi äänikin, kuin Sillanpäällä.
        Jari Sillanpää on vaan jotenkin etovan akkamainen. Sen puhetyyli, eleet, ilmeet, ääni, ulkonäkö, pukeutuminen... kaikki siinä on jotenkin niin kaukana karismaattisesta , charmikkaasta ja MIEHEKKÄÄSTÄ miehestä, kuin vaan olla voi. Mielistelyn ja keimailun mestari.

Nyt tuli vielä tämä kalsareissa laulaminen. Siis voi ällötysten ällötys !!! Voiko imelämpää ukkoa olla ? Siinä meni loppukin arvostus häntä kohtaan.
        Olen 100% varma Tapsa Kansa, Kari Tapio tai esim. Rautavaara eivät alentuisi moisiin pellentemppuihin, mutta he ovatkin MIEHIÄ ja LAULAJIA.

• kalsareissa
        Justiinax kirjoitti:

Joo, vaikka en mikään Kari Tapion fani ole ,niin jos pitää valita, niin kuuntelen ja katselen Karia kymmenen kertaa mielummin ,kuin Jaria. Kari on kuitenkin sentään ihan miehekäs ja charmantti ja on sillä parempi äänikin, kuin Sillanpäällä.
        Jari Sillanpää on vaan jotenkin etovan akkamainen. Sen puhetyyli, eleet, ilmeet, ääni, ulkonäkö, pukeutuminen... kaikki siinä on jotenkin niin kaukana karismaattisesta , charmikkaasta ja MIEHEKKÄÄSTÄ miehestä, kuin vaan olla voi. Mielistelyn ja keimailun mestari.

Nyt tuli vielä tämä kalsareissa laulaminen. Siis voi ällötysten ällötys !!! Voiko imelämpää ukkoa olla ? Siinä meni loppukin arvostus häntä kohtaan.
        Olen 100% varma Tapsa Kansa, Kari Tapio tai esim. Rautavaara eivät alentuisi moisiin pellentemppuihin, mutta he ovatkin MIEHIÄ ja LAULAJIA.

Tai sitten ne on TOSIKOITA ja NIUHOTTAJIA :D

• Kikka
        kalsareissa kirjoitti:

Tai sitten ne on TOSIKOITA ja NIUHOTTAJIA :D

T. Kansa ei ainakaan ole mikään tosikko ja niuhottaja.

• ..................
        Kikka kirjoitti:

No sitähän Kansa justiin on tosikko ja niuhottaja

• vai
        Kikka kirjoitti:

se taas on vaan sun mieleipiteesi

• ...vai...jatkoa...
        vai kirjoitti:

se taas on vaan sun mieleipiteesi

Ootko Kikka yrittänyt ottaa joskus asioita huumorilla?

• Kikka
        ...vai...jatkoa... kirjoitti:

Kyllä vaan, mutta ei mun huumorintajuuni mahdu se että miksi laulajan pitää kalsareillaan esiintyä ?

• Kikka
        .................. kirjoitti:

No sitähän Kansa justiin on tosikko ja niuhottaja

Et sä Tapsasta ainakan tosikkoa saa millään !

• jooo
        ...vai...jatkoa... kirjoitti:

Kikka ei ymmärrä mikä on huumoria

• ,,,,
        rita kirjoitti:

SANOTTE MITÄ VAAN EI HEILAUTA MUA SUUNTAAN TAI TOISEEN:

• rita
        ,,,, kirjoitti:

SANOTTE MITÄ VAAN EI HEILAUTA MUA SUUNTAAN TAI TOISEEN:

Kympin kuningas.Täydet pisteet vei kuninkaaksi ja menestys sen jälkeen on uskomaton.Sanokoot täällä nää turhautuneet urputtajat mitä tahansa,tosiasioita ei voi kieltää.

• Paris (mutta ei Hilton)

olet! Ei voi ällöttävämpää paria kuin tämä lässy-Sillanpää ja koheltava täyskana-Taavitsainen. Sillanpää lässyttää ja Taavitsainen teeskentelee ja kansa maksaa! Voi aikoja, voi tapoja!

Ps. Lukekaa viikonvaihteen Iltalehti ja M-E Hytösen kolumni Marita Taavitsaisesta! Totta joka sana. Ei hölmömpää ämmää voi olla. Pitäisi senkin jo tajuta, että kaikki mitä se päästelee suustaan, vaikuttaa myös sen julkiseen imagoon.

• korsetti

Eipä houkuttele mennä katsoman jotakin kalsariesitystä...kaikkea artistit tekevät saadaksen huomiota ja kalastaakseen suosiota..aika ala-arvoista...pelkät pitsipöksyt olis olleet parempi mainoskikka..

• Sini

Jari Sillanpaa kalsareissa ! HYI HELV....!!! Pelkkä ajatuskin siitä sai mut voimaan pahoin . Karmeeta. Onneksi en ole masokisti, joten häntä ei tarvitse mennä katsomaan ja kuuntelemaan.

• ...Jari

Hyvä Jari! :)Hyvä Marita! :)

• Ansku

Onneksi en joutunut näkemään Jaria kalsareissa enkä muutenkaan. Näkisi varmaan painajaisia monta kuukautta. On kyllä niin limanen ukkeli, että pahaa tekee, mutta monet kukkahattu- tädit tykkää.

Marita taavitsainen on kans tosi tekopyhä muija.

• naama.

Mahtaa sulla olla asiat huonosti kun moisesta saat painajaisia.Kantsisko käydä lääkärissä.Tai sitten on asiat liian hyvin kun Sillanpää on asia joka saa maailman nurin.Itse en ole täti enkä omista minkäänlaista hattua,kukkahatusta puhumattakaan,mutta Jarista pidän kovasti.Kukkamekon sensijaan omistan ja sen myös aion pukea päälleni kun lähden ensi viikonvaihteessa Jaria kuuntelemaan.Hyvää kesää kaikille,hapan naamoille sekä etenkin niille jotka antaa auringon paistaa :)

• Hakija
        naama. kirjoitti:

Mahtaa sulla olla asiat huonosti kun moisesta saat painajaisia.Kantsisko käydä lääkärissä.Tai sitten on asiat liian hyvin kun Sillanpää on asia joka saa maailman nurin.Itse en ole täti enkä omista minkäänlaista hattua,kukkahatusta puhumattakaan,mutta Jarista pidän kovasti.Kukkamekon sensijaan omistan ja sen myös aion pukea päälleni kun lähden ensi viikonvaihteessa Jaria kuuntelemaan.Hyvää kesää kaikille,hapan naamoille sekä etenkin niille jotka antaa auringon paistaa :)

Mutta kuva Jarista eilisessä konsertissa
        http://www.tangomarkkinat.fi/kuvapankki2005/Torstai/ToKuva36.JPG

• kade

• Amppari

• Tarkkatyttö

• Miisa
        Tarkkatyttö kirjoitti:

Paljon laihempi kuin vuosi sitten.

Naama ainakin on yhtä pyöreä kuin ennenkin...kaksoileukoineen kaikkineen.

• Nipsu
        Hakija kirjoitti:

Mutta kuva Jarista eilisessä konsertissa
        http://www.tangomarkkinat.fi/kuvapankki2005/Torstai/ToKuva36.JPG

Siis voiko mies oikeasti olla noin epäseksikäs ?Kun mä katson tuotakin kuvaa, niin se ei herätä minussa mitään ihastuksen tuntemuksia ainakaan. Kyllä se niin on ,että vasta miehekäs mies on sexy.

• vaan
        Miisa kirjoitti:

Naama ainakin on yhtä pyöreä kuin ennenkin...kaksoileukoineen kaikkineen.

Ettei vaan oma naamas muistuttais sitä mitä pitelet käsissäs kun istut sillä jakkaralla :)

• Kikka

Jarin naismainen ääni ja olemus ei sytytä meikäläistä. En ymmärrä ,etä missä kohtaa hänessä on karismaa ?

Mari Taavitsainen on huonoryhtinen ja teennäisen oloinen örkki.

• vikaa

kateellisia otte JARILLE JA MARITALLE hienoja artistia molemat ja mahtavia laulajia jarin karismaa ei voita kukaan nummer ett JARI SILLANPÄÄ .HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE .

• molla
        vikaa kirjoitti:

kateellisia otte JARILLE JA MARITALLE hienoja artistia molemat ja mahtavia laulajia jarin karismaa ei voita kukaan nummer ett JARI SILLANPÄÄ .HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE .

täytyy vaan mollata jatkusti tiettyjä artisteja tyhmin mielipitein

• Muista viis
        vikaa kirjoitti:

Ihanii kumpikin,,,,

• Molla

artistein mollaajilla,Minulla on SUURI kunnioitus hietä kohtaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4793
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      991
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe