Kävin viddu puukko taskussa tupakalla

Anonyymi-ap

Semmosta seutua tämä ja vielä lauantain vastainen yö.

23

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis siksi jos joku kävis päälle. Ap

• Anonyymi

Sitä pitäisi uskaltaa myös käyttää. Pahimmassa tapauksessa kannat tekijälle tekovälineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä pitäisi uskaltaa myös käyttää. Pahimmassa tapauksessa kannat tekijälle tekovälineen.

Uskaltaisin käyttää jos joku tulis kimppuun. Osaan sumentaa järjen päästä jotenkin ja iskisin varmaan pari kertaa liikaakin. 😵‍💫 Että näin. Vastasin rehellisesti kun itte kyseenalaistit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sitä ihan muuten vaan ottanut taskuun. Käyttöön sen otin tarpeen vaatiessa.

• Anonyymi

Oulu, tampere, lahti, kouvola ja kotka.. normi ilta.

• Anonyymi

Onneks en kaatunu puukon päälle ihan itte. Ap

• Anonyymi

Menisit kotiis vaikka.Eikö niin teillä on ne parin vaihto päivät.Sinä tumputat kaksiossa ,toinen saa tyttikses pesää siellä kotonas omakotitalossa.

• Anonyymi

Näimpäs.Onhan niitä rauhallisia mökkejäkin.Mee niihin.

• Anonyymi

Vain rotat liikkuvat öisin.

• Anonyymi

Sekakäyttäjäsetä ei paljoo nuku. Eikä ne puukot auta mihinkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekakäyttäjäsetä ei paljoo nuku. Eikä ne puukot auta mihinkään...

Puukkoja ei pitäisi kantaa muutenkaan mukana. Ystäväni, joka on matkustellut paljon, kertoi ettei koskaan lähtenyt ulos klo 21 jälkeen hotellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puukkoja ei pitäisi kantaa muutenkaan mukana. Ystäväni, joka on matkustellut paljon, kertoi ettei koskaan lähtenyt ulos klo 21 jälkeen hotellista.

Ätmit kannelkoon mitä haluavat. Ei ne päällekäyjät ilmoita itsestään ja ihmispelkoinen tonttu ole vastus edes äidilleen

• Anonyymi

No huh huh. Pitäisikö muuttaa?

• Anonyymi

Emme asu enään missään kuin lintukodossa.

• Anonyymi

Se on totta, sana kiirii äkkiä palstasedästä

• Anonyymi

puukko taskussa kuin turvaväline kuin luotiliivi

• Anonyymi

luuletko että tämä olisi se syy miksi sinua johdatetaan sen Emilian luokse ja Viikinki maailmaan? Onko jotain mitä sini tulisi selvittää oppia ja mitä haluat? se Emilia ei ole paha, mutta oppimatkalla.

• Anonyymi

joskus ne rahajutut opettaa esim jos ei tiedosta että ostaa niillä jotain ehkä Tavaraa enemmän tai kaikki ei ole ihan omia juttuja ja niin pois päin. en niistä tiedä kaikkea mutta tiedän että. väliin kuuluu taloudellinen niukkuus. nämä eivät ole suunnattu minulle, jostain syystä näissä jutuissa minulla on moraali ja tieto taito ja tunnen kuinka tänne suodaan rahaa kohtuudella tietysti. Mt jutut taas, nuo asiat on hyviä mutta ne vaikuttaa mielenterveyteen ja teillä on ehkä jotain mitä teidän pitäisi käydä läpi, ammattisi puolesta se sopii vaimolle mutta se en ole minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joskus ne rahajutut opettaa esim jos ei tiedosta että ostaa niillä jotain ehkä Tavaraa enemmän tai kaikki ei ole ihan omia juttuja ja niin pois päin. en niistä tiedä kaikkea mutta tiedän että. väliin kuuluu taloudellinen niukkuus. nämä eivät ole suunnattu minulle, jostain syystä näissä jutuissa minulla on moraali ja tieto taito ja tunnen kuinka tänne suodaan rahaa kohtuudella tietysti. Mt jutut taas, nuo asiat on hyviä mutta ne vaikuttaa mielenterveyteen ja teillä on ehkä jotain mitä teidän pitäisi käydä läpi, ammattisi puolesta se sopii vaimolle mutta se en ole minä.

miten Leena liittyy näihin niin hänen pitäisi päästä irti menneestä ja hyväksyä ettei ole hänen polkunsa järjestää tiettyjen ihmisten elämää ja löytää haluun hallita, tasapaino koska on hyvin vahva ihminen ja persoona tahtomattaan saa aikaa ikäviä asioita, ei ole syyllinen kaikkeen kuitenkaan, eikä kaikki hänestä lähde. mutta hänen pitäisi löytää oikeat ihmiset ja päästää irti oikeista ihmisistä, näin syntyy harmonia ja ollaan lähempänä tasapainoa. jokaiselle suodaan hyvääkin ja semmoista mikä tuntuu itsestä hyvältä ja vie pois negatiivisia tunteita, siksi ei voi ostaa pois tai vaihtaa polkuja, tai haasteita. vaikka olisi joku hyvin vaikea asia itselle. itse olin huojentunut että lapset, omat työt ja joku talo/koti juuri meille säilyy. mutta kyllä meidän elämää on vaikeutettu ihan tosi paljon ja asioilla jotka ei oisit edes meille kuulunut. jotain kai pitää jokaiseen kestää.

• Anonyymi

Täälläpäin ammutaan ennemmin kuin puukotetaan.

• Anonyymi

Venäläiset käyttää usein insuliinipistoksia

• Anonyymi

itsellä joku on joo säädettävä taljavarsijousi, itse täysin rakensin,, taustalevynä tarkkuustaulussa uretaania sitä sellaista levy niin varmasti tehokkaampi ase kuin jos puukolla iskee.

• Anonyymi

Miten sää tuon kerkiät virittään jos kerta samalla poltat?Lopetat polttamisen yöllä.Naapuritkin kiittää.Viime yönä taas, korvausilma oli tupakkaa.
        Savut ruukaa pyörähtää nurkalta vaikka mihin.
        Menkää polttaan ovesta kauemmaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe