Jos tulisin ovellesi? (En tule, mutta leikitään ajatuksella ja sitä kirvestä ei ole edes tässä ajatusleikissä mukana)
Mikä olisi eka reaktiosi mies
23
461
Vastaukset
- Anonyymi
🧢
😱
👕
🩳
🧦- Anonyymi
Ei kiinnosta lapseni ikäinen ,10 -vuotta lisää siihen on raja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta lapseni ikäinen ,10 -vuotta lisää siihen on raja.
Ei sulla voi olla näin vanhaa lasta? Vai oletko joku teini-isä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla voi olla näin vanhaa lasta? Vai oletko joku teini-isä?
Hyvin arvattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin arvattu.
Siis olet teini-isä. Okei......
- Anonyymi
Haavi auki, what, sinäkö ja avaisin käteni halailuun jos se sopii! Tervetuloa halaamaan.
- Anonyymi
Ottaisin kloroformirättini esiin ja kottikärryillä raijaisin metsään jossa ahdistelisin miestä seksuaalisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin kloroformirättini esiin ja kottikärryillä raijaisin metsään jossa ahdistelisin miestä seksuaalisesti.
Noilla tarvikkeillla ei tarvi kauas raijata, olisit heti "pelin päällä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oletko koskaan täällä kolhoosissä käynyt, mutta tervetuloa, matka ei varmaan ole este.
- Anonyymi
Olisin iloisesti yllättynyt ja sitten häpeäisin kaikkea ja ajattelisin, että varmaan huomaat kuinka sekopäinen perhe täällä on.
- Anonyymi
Joko pannaan
- Anonyymi
Ei me pannu ikinä😪
- AnonyymiUUSI
Yrittäsin tulkita katseestasi ja ilmeestäsi millä asialla olet ja kutsuisin sisään, kahvit laittaisin valumaan.
- AnonyymiUUSI
Mitä pitkin se kahvi valuisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höyrystimestä suodatinkartioon ja sieltä kahvimurusten läpi kahvikannuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pöytää pitkin lattialle
- AnonyymiUUSI
Erektio.
- AnonyymiUUSI
Halaisin sinua, olen kaivannut niin paljon.
- AnonyymiUUSI
jos yllättäen tulisit, huonolla tuurilla olisin töissä. Jos taas olisin paikalla, keittäisin kahvit vähintään...😁
- AnonyymiUUSI
No jos ei kirvestä, ni sumutetta, rautoja ja nyrkkirautaa, tai pesaria olis tarjolla.
- AnonyymiUUSI
Olisin niin onnellinen
- AnonyymiUUSI
Mikset vaan tulisi? mitä pelkäät?
Kokeile niin näet mitä käy. - AnonyymiUUSI
Tule, odotan sinua. Ihan oikeasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817