Et kirjoittele mitään tykkäämisjuttuja mulle, koska se olisi....... Aivan! Siksi vastailet yleensä vain kritiikkiin tai muihin aiheisiin. Nyt tiedän!
Nyt ymmärrän kaiken
19
340
Vastaukset
- Anonyymi
Höpötystä. Tykkään susta.
- Anonyymi
Se on parempi niin.Liikaa mustasukkaisia miehiä ja naisia jopa ylläpidossa tai niiden kavereita.
- Anonyymi
Täällä riehui kauan vanhempi nainen, T joka on salasuhteessa nuorempaan sinkkumieheen P.
T on tai oli naimisissa.Ainakin halusivat salata sen muilta.Polyamorisia ovat.T miehestä en tiedä tietääkö se mitään tästä?
Tuo kuitenkin on ollut noilla salassa vuosia.Tn ja Pm huomasivat että täällä olikin joku joka hoksasi ja he alkoivat kiusaan.Sitten ne värväs luotettujaan hommaan mukaan.Käänsivät homman niin että minä olen se kiusaaja ja valehtelija.Edelleenkään kukaan ei tiedä näiden suhteesta.Esittävät ystäviä toisillee nyt.- Anonyymi
Salailun motiivi on T naisen yksi miehistä(polyamoriset) on sairaan mustasukkainen ja jos saa tietää P ja T romanssista luultavasti listii jomman kummanbtai molemmat.
- Anonyymi
Täällä on myös ihan eri kirjaimilla alkavat vanhempi nainen ja nuorempi mies joihin tuo kuvio ei liity mitenkään mutta ovat saaneet kiusaa siinä sivussa aiheetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on myös ihan eri kirjaimilla alkavat vanhempi nainen ja nuorempi mies joihin tuo kuvio ei liity mitenkään mutta ovat saaneet kiusaa siinä sivussa aiheetta.
Totta puhut ja keksittyjä tarinoita. Joku joukko haluaa muiden kustannuksella traagisia näytelmiä.
Sitte on pahasti jos otetaan sivusta jonkun elämä
mukaan panettelijoilta.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut ja keksittyjä tarinoita. Joku joukko haluaa muiden kustannuksella traagisia näytelmiä.
Sitte on pahasti jos otetaan sivusta jonkun elämä
mukaan panettelijoilta.
.Niinpä! Ilman irl yhteyttä tuollaisten ihmisten joukon toiminta voisi olla tuhoisa ihmissuhteen kannalta. Jos kirjoitus on täynnä draamaa ja negatiivistä sisältöä niin siinä kohtaa voi jo pistää trollifiltterin päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista surullisinta tässä sinun palstaäijän ja aloittajan juontomokelluksessa on se, että todellisuuden veneestä pois jääneet uskoo ainakin jossain määrin siihen, että nämä ”kirjaimet” edustavat todellisia henkilöltä🤦♀️
- Anonyymi
aplle,olet oivaltanut täysin oikein
- Anonyymi
Olet vainoharhainen, tuskin kohteesi on edes kuullut palstasta
- Anonyymi
Sinulla on näköjään läskäri taas tämä rupeama päällä ja yrität ehtiä urputtamaan kaikki palstaäijän tekstit läpi
- Anonyymi
En edes tykkää. Vihaan sua ällö! Meni ex- kaivatulle
- Anonyymi
Mielipuoleksi ajautuminen sitä moni pelkää kontrollin kadottaminen
- Anonyymi
Olen kirjoittanut varmaan satoja kaipausviestejä, mutta kuulen susta päinvastoin olevia asioita, niin..T
- Anonyymi
Niin mitä kuulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä kuulet?
Mitä sinä onneton storyline haluaisit lukea vastauksena tältä provoäijältä? Ymmärrätkö enää itsekään mitä täältä haet?
- Anonyymi
Sata saöamaa iske tulta joskus niitä on siis satamäärin. On on kesä ja yö...
- Anonyymi
Kirjoittelin tykläämisjuttuja ja nukun öisin. Sinusta tiedä kenen kanssa jutellut täällä. T.M
- Anonyymi
Vanhempi p nainen ainakin on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817