Miten olet viettänyt aikaasi? 🌞 🦆 🦢
Itse huonojalkaisena olen ollut paljon vain sisällä, mutta ikkunasta näkyy kyllä taloyhtiön viereinen pieni metsikkö ja kuuluu lintjen laulu. On rauhallinen kulmakunta.
Kotona olen katsellut telkkaria, istunut netissä ja seurannut esim. luonnon Live-kameroita.
Riittävän aurinkoisella säällä olen mennyt pihalle istumaan. Olen aavistuksen ruskettunutkin. Taloyhtiön väki on matkoilla ja talo hiljainen.
Tänä kesänä itseäni rajoittaa tässä kuussa otettava kallis, ensimmäinen rokotus vyöruusua vastaan (hinta n. 250 €) ja saman hintainen, toinen rokotus parin kuukauden päästä. Siinä lentää eläkeläisen loma- ja osin ruokarahojakin, n. 500€, reippaasti ilmaan. Mutta viime- ja toissavuonna olin kyllä pienillä matkoilla, tämä himppa lohduttaa. (Jos mahd. niin ensi kesänä sitten mahd. joko Lappiin tai jonnekin Balttiaan.)
On ahnehdittava elämältä sitä vähää, minkä (mahd. ilman syntiä) vielä voi ja jaksaa. Samoin tietenkin myös ajateltava Taivaan Isää ja Hänenkin tahtoaan omassa elämässämme, sillä lähtö yläilmoihin on epäilemättä sekin jo melko lähellä.
Korkeasaaressa ja / tai Suomenlinnassa käynti on ollut suunnitelmissa. Olisihan tämäkin kesämatkailua!
*
Miten on kesä mennyt?
6
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten,miten ,tee kunnon aloituksia aläkä aina kysele toisten tekemisiä.🦜🦜🦜.
- AnonyymiUUSI
No, voi hyvänen aika.
- AnonyymiUUSI
Tämähän ON 70+ ihmisten foorumi, ei vasemmiston poliittinen julistus.
Ikäfoorumeilla keskustellaan ihmisten omista asioista, ongelmista, otetaan kantaa, tuetaan.
Vasemmisto on varastanut foorumin meiltä ikäihmisltä ja hyökkää jopa sellaisia aloituksia vastaan, jotka ystävällisesti haluavat ottaa kantaa niihin aiheisiin, jotka tälle foorumille kuuluvat.
Mutta me iäkkäät "boomerithan" olemme aina olleet halvan, nolon, ent. hutsupääministerimme, jauho-marinilaisten pilkan, anastuksen ja hyökkäysten kohteina. Edes ylläpito ei ole puuttunut tähän foorumin anastukseen.
Otetaan 70+ ihmiset oma foorumimme takaisin varkailta.
- AnonyymiUUSI
Voi sinua kun otat rokotuksia ja harmaat rahaa.
Kuka yllytti ottaman niitä. Pelkäätkö yleensä,sairauksia? Otitko kotona turha piikit ym. Entäpä jos rokote tuokin ongelmia?.
En ota mitään piikkejä.- AnonyymiUUSI
hassaat rahaa ,,,,piti olla
- AnonyymiUUSI
Pienistä nauttien menee, kun isompia ei ole ollut, ei hyvässä eikä pahassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703