Teidän on todettu toimivan paikkakunnalla vailla asianmukaista johtoa ja olette osa laajempaa lietsontaverkostoa, jonka toimintaa on seurattu paikkakunnalla vuosien ajan. Ette itse ole puuttuneet keskuudessanne vaikuttavien lietsojien toimintaan. Poliisin toiminta aiheuttaa turhia tilanteita ja vaaratilanteita kaupungin alueella jatkuvasti.
Kaupunkilaiset pyytävät nyt poliisia harkitsemaan voitteko muuttaa toimintaanne siten, että vetäytyisitte toistaiseksi ajelemasta kaupungilla ja menisitte vain tilanteisiin, joista on tehty ilmoitus hätäkeskukseen. Kaupunkilaiset voivat itse ratkaista ongelmia kuten paukkuvat autot ja mopot tai muut aikamme ikävät ilmiöt.
Voiko poliisit vetäytyä oma-aloitteisesti katukuvasta?
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaksi hälytysajoneuvoa sireenit soiden Poltinahontiellä kello noin 15:25 poispäin keskustasta. Voiko joku tarkistaa onko ollut asiallinen tilanne vai provokaatio?
Sireenien ei tarvitse soida taukoamatta, riittää kun on hälytysvalot päällä.
112-palvelut ovat kaupunkilaisten mielestä meille nyt tuntemattomia ja ovat alkaneet elää omaa elämäänsä. Seuraamme huolestuneina tilanteen kehitystä ja olemme yhteydessä kaikkiin tarvittaviin tahoihin.
Teillä on siellä ammattimaisia provokaattoreita ja voisitte itse ryhtyä heitä paimentamaan kenellä vain on aidot ja asianmukaiset virkavaltuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952