yhä joku luulee, että voisin olla tekemisissä hänen kanssaan. Se "mainoskin" missä oli hyvin kaunis nainen ja hänellä tavismies, sillä viitattiin komea mies ja tavisnainen yhdistelmään. Miksi on niin saa..nan vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä, ettei tietyllä henkilöllä ollut koskaan mitään mahdollisuuksia olla edes ystäväni! Toistan uudestaan nämä seuraavat asiat: hän menetti jo heti alussa mahdollisuutensa, koska hänen takiaan menetein itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan ja toisen kerran hän teki suuren virheen siinä, ettei koskaan ymmärtänyt sitä että jos hän olisi jo silloin noin kahdeksan vuotta sitten sanonut jotain, hän olisi pelastanut minut todella monilta rankoilta vuosilta! Nuo molemmat asiat olivat todella järkyttäviä kokemuksia ja se ettei saanut kulkea rauhassa missään on ollut syvästi järkyttävä kokemus! En tule koskaan hyväksymään häntä ystäväkseni, miksi sitä on niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä? Eikö minulla saa olla omia mielipiteitä ollenkaan!
Yhä ahdistuneempi
Anonyymi-ap
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sinulla olla omia mielipiteitä, palstaäijä voit marssia terkkarille tai kamarille ilmaisemaan niitä vaikka heti. Tossua toisen eteen vaan kuule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486