Olisi tärkeää tietää ,löytyykö pankkia mihin vielä pääsee henkilökohtaisesti lainaneuvotteluun.Vaihdan heti pankkipalveluni,kun saisin vastauksen.
Satakuunnan alueelta.
Lainaneuvottelu henkilökohtaisesti pankissa
14
221
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä ensin löytää pankki johon olisi mahdollista saada edes puhelinyhteys. Jos ei sellaista ole, ei sellaista pankkia kannata ajatellakaan.
- Anonyymi
Aktia
- Anonyymi
Mitä siitä hyötyä kun henkilökunta koostuu tytöistä ja pojista jotka ei tajua mistään mitään.
- Anonyymi
Osuuspankissa kerran asioidessa meni 3 eri yrityskertaa että kaunis mutta yksinkertainen nainen sai tulostettua paperit joita pyysin.Onko oltu kontallaan johtajalle että saatiin työpaikka vai ollaanko jostain paremmasta suvusta?
Siellä silti pääsi huoneeseen ja tuoliin istumaan asioidessaan kun hoidettiin tili-asioita.
- Anonyymi
Minä sain pankissa miellyttävää palvelua kauniilta naiselta, joka ei ollut enää tyttö. Siitähän se miellyttävä palvelu johtui. Aikuinen ihminen osaa luonnostaan olla asiakasystävällinen, nuorille se on vaikeaa, kun ego on liian iso. Koetaan ilmeisesti nöyryyttävänä olla miellyttävä työn vuoksi, ja siksi tilanne menee överiksi ja teennäiseksi. Väkinäinen ystävällisyys on säälittävää kokea.
- Anonyymi
Ne ei osaa. Yksinkertaisetkin asiat vaatii pinnistelyä ja korvista tulee höyryä kun ollaan kykyjen äärirajoilla. Väkisinkin tietysti hermostuu. Mutta pitääkö niitä siellä tiskillä pitää oppimassa. Jos kouluttaisi ensin eikä ottaisi sukulaisia.
- Anonyymi
Mitä siitä on hyötyä enää nykyään jos pääsee neuvottelemaan konttoriin. Siellä on vastassa 9 luokkalainen merkonomi joka päättää ettei voi antaa lainaa.
- Anonyymi
Just näin. Varmaan tarkoituksella kun lainoja ei myönnetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Varmaan tarkoituksella kun lainoja ei myönnetä.
Siellä on Anna Mäki töissä.Puhelimeen vastataan Mä en anna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on Anna Mäki töissä.Puhelimeen vastataan Mä en anna!
Siel on myös usko kylmänen. Se vastaa puhelimeen kyl mä sen usko.
- Anonyymi
Lainan saaminen on myös henkilökemiaa.
- Anonyymi
Olen ollut Postipankin asiakas monta kymmentä vuotta ja edelleenkään en löydä tästä pankista moitittavaa: konttorit auki pitkään ja palvelu joustavaa + asiantuntevaa.
- Anonyymi
Kuulostaa että olet ollut doktor alzheimerin asiakas jo hetken aikaa.
- Anonyymi
Minä halusin joskus Lainaa Kansallis-osakepankista, ja sainkin. Laina oli reilun kokoinen ja täytti silloisen tarpeeni, sukunimeään en muista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246