Äänekosken pakokankaalla majailee hämärä miehiä .Lieneekö kyseessä jokin alamailman liiga aikaisemminkin samassa talossa ollut omituista toimintaa !!
hämärää toimintaa
19
366
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvästi rauha & hiljaisuus. se koira on muuten vaaraksi muille..
- AnonyymiUUSI
On täällä keskustan alueellakin nähty erään kerrostalon läheisyydessä seisoskelemassa outo ulkomaalaistaustaisen näköinen mieshenkilö, puhelin kädessä seisoskeli kuikuili . Ihan vieras naama.
- AnonyymiUUSI
kyllähän tätä tapettavaa alilihaa riittää.
- AnonyymiUUSI
Oliko sillä kuikuli kädessä?🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sillä kuikuli kädessä?🫣
Sun äitis aasi oli
- AnonyymiUUSI
Onneksi kaukana Äänekosken keskustasta.
- AnonyymiUUSI
Tuskin niin hämärää kuin lessujen kulkukauppiaat
- AnonyymiUUSI
Liekö siellä Pili kädessä pakokankaalla.
- AnonyymiUUSI
Kääkö katteeks toisilla on sulla ei
- AnonyymiUUSI
naamasta tatuoituja jätkiä toinen laiha narkkarin näköinen ja toinen iso kuin amerikkalainen jalkapalloilia.Ja muut mitä sattuu kulkijoita ja hiippareita .menoa on kuin ennen Äänekosken matkahuollossa mitäköhän talon omistaja sanoo meiningistä mitä talossa vietetään??
- AnonyymiUUSI
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä kylä kyyläri
- AnonyymiUUSI
lieneekö Hämäläisen Kaitsun porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Sun sukulaisia
- AnonyymiUUSI
Ootte työ vainoharhaista porukkaa,varmaan katsotte joka 5sekunti taaksenne.....
- AnonyymiUUSI
Omistajaa ei kiinnosta kunhan saa rahaa siitä home talosta. Talo on ollut jo pitkään purkukuntoinen home omgelmien vuoksi.
Pojat jotka siellä asuvat tekevät hämärähommia.- AnonyymiUUSI
Kylä kyyläri se vaan porskuttaa
- AnonyymiUUSI
Pakokankaan hulluja polmio (varmaan poismuuttanut) mutta ei taida liittyä tähän?
- AnonyymiUUSI
Näkyi että Hämeenlinnan porukkaa. Entisestä elämästä tuttu Luukkonen näytti olevan. Toinen EHKÄ Riikonen, H. Jos oli ne keiksi luulin, ei kannata olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Lisää kylä kyylärin ulosantia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837