Ajelee miten sattuu kylillä pitkin öitä. Poliisit vois ottaa koppia.
musta valtra
10
852
Vastaukset
- Anonyymi
Mopopojat keulii liikenteessä sellaisella sirkusajolla,että jollekin käy vielä pahasti. Siviilimaija ajelemaan kylille öisin ja ottamaan kortit pois.
- Anonyymi
Vitut se maija mitää auta sitä pääsee melko helposti karkuu vaikka oisi siviilimaija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut se maija mitää auta sitä pääsee melko helposti karkuu vaikka oisi siviilimaija
Siksi pitää olla mp-poliisi ja maija.
- Anonyymi
Jos se ehtii emäntää
- Anonyymi
Ajelemalla keskellä yötä miten sattuun? Jos jotain ettii, niin ei taida emäntää ettiä.
- Anonyymi
Ilmoita poliisille suoraan. Minä ilmoitin mustaoranssista moposta, ajaa kuin järjetön, ehkä onkin.
- Anonyymi
Voi olla vatjusjärvisen häiriköintiä.
- Anonyymi
vihjeet.@ oulu.fi voi laittaa viestiä jos ei kehtaa 112 soittaa,ilmanaikusista mielensäpahotuksista ja kateellisuudesta ei kannata toki
- Anonyymi
Ajelin tossa yks päivä kylilä aika hyvin se yks poika päästeli keulien tulin autolla perässä, pitää sitä vähän olla valppaana kun takana ajelee autolla, meni kyllä poika hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741