Yhteen. Ne alkaa vaikka samalla kirjaimella tai ovat selvästä samaa tyyliä. Esim.minun ja kaivatun molempien nimet on kansainvälisiä. Voisivat olla yhtä hyvin suomalaisen kuin vaikka englantilaisen nimiä. Päinvastoin kun jotkut voi olla vaikka Matti ja Maija. Nekin sopii yhteen.
Usein rakastavaisten nimet sopii
40
519
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
deaadly as a viperi... eli kkyykäärme tai joku...
mutta niin hiuksiin laittaa jotain ultra-strong juttua- AnonyymiUUSI
Mut sit hiukset ei heilu tuulettimessa niin ku Loreal mainos.
- AnonyymiUUSI
Se kertoo vähän vanhempien samankaltaisuudesta ja arvomaailmasta. Sukunimet ei kerro mitään, koska niitä ei oikein voi valita.
- AnonyymiUUSI
Totta. En tunne yhtään paria joiden nimet ei sopisi yhteen 😅
- AnonyymiUUSI
Harvoin esim. on yhdessä joku Yasmin ja Pentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin esim. on yhdessä joku Yasmin ja Pentti.
Sopii nekin yhteen en näe mitään ongelmaa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii nekin yhteen en näe mitään ongelmaa 😅
Molemmat yhtä kamalia nimiä😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat yhtä kamalia nimiä😂
En tiedä ei minusta mitenkään kauheita ole. Itse päädyin Marina Jarin kanssa yhteen kaipa siinä jotain perää on. 😏
- AnonyymiUUSI
jos niin jotain tehokasta hiusmuotoilujuttua, aamulla herää jännä kampaus päässä
- AnonyymiUUSI
Korvan päällä vaan tupsut jäljellä hah
- AnonyymiUUSI
Nimet sopii mutta sopiiko luonteet?
- AnonyymiUUSI
No miltä sinusta tuntuu? Miten tulet toimeen kaivattusi kanssa IRL? Kulkeeko juttu hyvin vai onko yhtä töksäyttelyä ja mykkäkoulua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miltä sinusta tuntuu? Miten tulet toimeen kaivattusi kanssa IRL? Kulkeeko juttu hyvin vai onko yhtä töksäyttelyä ja mykkäkoulua?
Ei kulje. Jännittää niin helvetisti.
Mutta tiedän että kun se siitä menee ohi, niin jutellaan kuin ei mitään ja arvelen että kumpikin nautitaan myös hiljaisuudesta vain toistemme läheisyydestä nauttien. /sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedän että kun se siitä menee ohi, niin jutellaan kuin ei mitään ja arvelen että kumpikin nautitaan myös hiljaisuudesta vain toistemme läheisyydestä nauttien. /sivustaKannattaisiko ottaa pari lasia rentouttavaa juomaa, jos noin jännittää? Ei överiks kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedän että kun se siitä menee ohi, niin jutellaan kuin ei mitään ja arvelen että kumpikin nautitaan myös hiljaisuudesta vain toistemme läheisyydestä nauttien. /sivustaTää on kyllä niin tosi. Lopustakin olen samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedän että kun se siitä menee ohi, niin jutellaan kuin ei mitään ja arvelen että kumpikin nautitaan myös hiljaisuudesta vain toistemme läheisyydestä nauttien. /sivustaOletko nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tiedän että kun se siitä menee ohi, niin jutellaan kuin ei mitään ja arvelen että kumpikin nautitaan myös hiljaisuudesta vain toistemme läheisyydestä nauttien. /sivustaTuohon auttaa ja edistää vain se että on paljon tekemisissä ja pakottaa itsensä juttelemaan toisen kanssa mahdollisimman usein ja pitkään. Niin kanssakäymisestä tulee luontevaa ja on mahdollista edetä siitä myös läheisemmäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa pari lasia rentouttavaa juomaa, jos noin jännittää? Ei överiks kuitenkaan.
Ei kannata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen?
Ei se sitä tarkoita umpihöperö, että vaikka tämä palstakeke väittäisi sille olevansa nainen että se olisi tietty yksilö
- AnonyymiUUSI
Ei tuo varmaan paikkaansa pidä mutta meidän nimet on kyllä yhtä lällätystä,lukipa niitä miten päin hyvänsä😅
- AnonyymiUUSI
kptaom voimakastata muotovaahtoa hiuksiin..
Roope Rockefeller - AnonyymiUUSI
Ja noin sitä varmaan saa toimivan parisuhteen ehkä pitäs olla jotain enemmän kun yhteen sopivat nimet mu kukin tyylillään ja tyylilleen uskollisena muu uskollisuus saattaakin si jo taas ol kyseenalaista
- AnonyymiUUSI
Niin sopii
- AnonyymiUUSI
Kimmo <3 Kimmo täydellinen rakkaus
- AnonyymiUUSI
.oäörtåp,r,ö-så,åfanptucvkö spm pf a a botcj åisssaa lallaamo ka åuööu'moom
- AnonyymiUUSI
Nimillä ei yhtään vaikutusta miten kaksi ihmistä sopii toisilleen. Kyllä se luonteet on mikä merkkaa. Kukaan rupee narsistin tai psykopaatin kanssa yhdessä aloittamaan suhdetta vakavissaan muuten kuin mielenhäiriössä. Järki käteen kenen kanssa kimppaan menee. Mä ihastuin narsistiin joka nyt näytti mikä on miehiään onneksi ajoissa. Kamalaa. Otan nyt opikseni. 🤍❔
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitta siellä on moneen aiheettomasti hakattu ja, aiheettomasti esterry ja viet paljon ja laitettu mitä karseaa ilman syytä. kuola valuu jo päästä haluamaan teitä. Haluan hskjsittss, sen äitini-Mirka-Lea-Päivi ryhmän oikein kunnolla, tulee oikein suoraan vihaa, sydämestä, tilasin jo yhden demonin sinne tekemääbön kiusaa, estoa H vahinkoa. toisen salojen ja muun sen väennimppuun, siellä ollaan velkaa, hakkaavat sitä tänne. 3 demoni hakkaa ja vaeltaa myös jokaisessa Tteisdö ja tekee pahaa tietoisuuteeni mukaan ja tuo rahaa, ja estäjiä pyrkii tappamaan 🙂🥳😈😂
- AnonyymiUUSI
samoin kaikki tietoisuudet jotka, se läpi on kulkenut nyt niille on ostettu demoni hakkaamaan, kohta vittuämmät ottaa turpsansa ja saatavan kovaa! joka saatansn jutusta joka pennistä joka minuutista joka vuodesta joka paikasta joka jutusta. demoni hakkaa ja, tapa niitä, tilaajiajs äijiä ja ämmiä. nöyryytä, hakkaa varasta nyöje tuhoa.
- AnonyymiUUSI
joka työjutusta ja joka mt jutusta joka raha jutusta, tapa hakkaa nylje!!!! joka lapsi jutusta, joka, rahaan estosta joka jutusta, hakkaa tuo rajaa ja 5aoa ne ämmät ja hakkaa ne äijät. tuhoa niiden elämät ja urat. ja tai ne. hyvä jos yksi ampu jo itsensä, tarvitaan vielä paljo lisää. heitä ne läskit vaikka junan alle.
- AnonyymiUUSI
No ei kaikki. Ne vaan alkaa kuulostaa sopivilta, kun niihin tottuu.
- AnonyymiUUSI
J:iit sopivat hyvin toisillensa
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Esim. 5-merkkiset naisten ja miesten nimet stemmaa ja sulautuu yhteen hyvin intensiivisesti.
- AnonyymiUUSI
mutta kyllä tekee hyvää tietää viimein ottavat kaikesta pahaa ja viimein itse. toivottavasti jo kärsivät ja yhtä kovaa ja yhtä kauan
- AnonyymiUUSI
Juu onhan näitä, omassa elämässä tietäisin ainakin kaksi paria missä ammatit, harrastukset, nimet ja ruuminrakennekin passaa yhteen, sen lisäksi, että on muutakin.
- AnonyymiUUSI
.... yksikin katsoo työpaikallaan "hyvän parinsa" sukunimeä joka päivä, eikä tiedä siitä mitään.
- AnonyymiUUSI
Aloitukseen ja tuonne väliin yhteen kommenttiin, samoin hyvin lähelle, kun olemme samoihin aikoihin maisemissa. Hänelle. Sanaton yhteisrauha. Kumpikin elämäänsä, askareissaan ja menoissaan. Jos tämä vaikutti röyhkeältä, niin ei ole. Häneltä.
- AnonyymiUUSI
Mun sukunimi sopisi lähes täydellisesti yhteen erään ihanan persoonan kanssa. Vaikka olin aina kiinnostunut hänestä niin kumma kyllä pystyin olemaan jotenkin todella rento aina hänen seurassaan. Ihme että en jännittänyt häntä yhtään. Sitä se kai on kun on se tunne kuin olisi tuntenut toisen ihmisen etukäteen ja aina. Nyt aloin haaveilemaan hänestä läheisemmissä mielikuvissani 😍.
- AnonyymiUUSI
Älä viiti ny kuule.
Alkaa haaveilemaan.
- AnonyymiUUSI
Nico ja Janica?
Ulkomaalaiset nimet sopii usein myös koirille.- AnonyymiUUSI
niso marso ja jarsso on hom ppe li nimiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752