inhottavista viesteistä. Se on se alkoholi, joka muuttaa ihmisenä. Nyt en juo enää tai muutenkaan käy täällä. Toivon oikeasti kaikille teille hyvää. Pahoittelut jos jokin järkytti.
Ei ole kuin yksi suunta tästä.
Back The Blue
Sori oikeasti kaikista
55
846
Vastaukset
- Anonyymi
H. A.:
itkin sun takia ja tiedät sen. - Anonyymi
Naisille ei oikein se alkoholi sovi.
- Anonyymi
Ja miehille ei myöskään!
- Anonyymi00032
Ei ollut minulta. Sairas. Juot varmasti enemmän ja useammin kuin minä koskaan.
- Anonyymi
Itse harvoin kirjoittelen tänne huppelissa. Silloin kun kirjoittelen, en yleensä ilkeyksiä vaan pikemminkin päinvastoin.
Naiselta- Anonyymi
Samoin!
mieheltä. - Anonyymi00052
VALETTA
- Anonyymi
Ju oppo
- Anonyymi
Vois miettiä etukäteen tarkkaan että kannattaako loukata ketään tahallisesti. Tekee pahaa jälkeä toinen voi ottaa tosi raskaasti ilkeät viestit 🤍❔
- Anonyymi
Humalassa arviointikyky alenee. Toivon sulle selväpäisyyttä 🫶
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalassa arviointikyky alenee. Toivon sulle selväpäisyyttä 🫶
-sivustaOon kuule absolutisti
- Anonyymi
Kuulepas oleggi,tuo takas ne kivet,mitkä olet vienyt,ku kaikki ne eri väriset taas saaneet jalat alleen,ne eivät ole sinun,varastaminen on syntiä,kaipa sinä uskovana sen tiedät!Ne on toiselle aika tärkeitä,mut rahana ne pitää korvata,paljon plet myynyt toisen omaisuutta!Tämä kehoitus tulee niin kauan,kun olet palauttanut ne!
- Anonyymi
oot huomattavasti parempi jätkä selvinpäin
- Anonyymi
Aloitus oli naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli naiselta.
joo on näitä naisissakin. ihan lähimmäisenä kuunnellu vierestä ko mummo ikäset tappelee kännipäissänsä. olkaa vaa joo toistenne kimpussa katkerat.kierrän kaukaa teijät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli naiselta.
Ei varmaan ole!
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
joo on näitä naisissakin. ihan lähimmäisenä kuunnellu vierestä ko mummo ikäset tappelee kännipäissänsä. olkaa vaa joo toistenne kimpussa katkerat.kierrän kaukaa teijät
Kyllä naisissakin on läpimätiä
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä naisissakin on läpimätiä
enemmänkin
- Anonyymi
Ei alkoholi muuta ihmistä. Se vain paljastaa kuka sen teeskentelevän kuoren alla on.
- Anonyymi
Vanhan tai alkoholisoituneen ihmisen koko luonne voi muuttua juodessa. Voi tulla jekyll ja hyde.
Se ei todellakaan paljasta mitään, ihminen vain unohtaa käytöstavat ja muuttuu lapseksi. Järjenjuoksu äo on sitä tasoa. - Anonyymi
Eli jos muuttuu ylisosiaaliseksi ja hauskaksi, on oikeasti sitä!
- Anonyymi00044
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan tai alkoholisoituneen ihmisen koko luonne voi muuttua juodessa. Voi tulla jekyll ja hyde.
Se ei todellakaan paljasta mitään, ihminen vain unohtaa käytöstavat ja muuttuu lapseksi. Järjenjuoksu äo on sitä tasoa.Oman ilmoituksensa mukaan Vaavi Trump ei juo alkoholia. Tottako?
- Anonyymi
Ei mitään. Eihän kukaan tiedä et ne oli sulta ja kenelle ne oli tarkoitettu. Taidat olla edelleen kännissä.
- Anonyymi
Joo vie ne oikeille omistajalle,ettei tule suurempaa asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vie ne oikeille omistajalle,ettei tule suurempaa asiaa!
Mitkä pitää viedä minne? Mulle kenenkään muun tavaroita ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä pitää viedä minne? Mulle kenenkään muun tavaroita ole.
Jos olet oleggi niin tuo viemäsi takaisin!oven taakse voit tuoda ne,kyllä sä tiedät,mitä olet anastanut jo useamman kerran!
- Anonyymi
moom mp jaislaa millia kps kpöi k're'jälom åaov'åeottpå''öö'ä
jotta tarkenee sellaisen alla olla- Anonyymi
556
- Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
556
Ja vitut!
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
556
"ö"
- Anonyymi00033
Miten sinä keskellä viikkoa juot
- Anonyymi00034
Aloitus tehty toukokuussa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aloitus tehty toukokuussa.
No nostoon oli selvästi syynsä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
No nostoon oli selvästi syynsä.
Niin oli. Joku yrittää epätoivoisesti hakea naisen tekstailuja ja aina menee pieleen. Ja tuo varas, kun syyttää toista on itse varas.
- Anonyymi00046
Kaadan koskenkorvan vasemmalla kädellä kurkkuuni ja oikealla vetelen savuja.
Näin ei tule kiskottua viinaa kaksin käsin. - Anonyymi00058
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin oli. Joku yrittää epätoivoisesti hakea naisen tekstailuja ja aina menee pieleen. Ja tuo varas, kun syyttää toista on itse varas.
Loogista, jopa klassista rosisointia tjsp
- Anonyymi00036
Täällä on aika paljon juoppojen kersoja. Nehän taitaa aina laittaa muut kävelemään munankuorilla, aivan kuten niiden juopot iskät ja äidit teki niille.
- Anonyymi00042
Äläpä yleistä!
- Anonyymi00040
Suurin osa on kriminaaleja
- Anonyymi00041
Määkin pääsin kriminaalieskoksi, kun tein ahkerasti keikkaa.
- Anonyymi00043
Se varmasti pitää paikkaansa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletko basisti vai rumpali?
- Anonyymi00056
Anonyymi00041 kirjoitti:
Siis rullasit kriminaaleja tavallaan vai?
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Siis rullasit kriminaaleja tavallaan vai?
Huh onneks ei oo tietoa ku omast kirjanpidost
- Anonyymi00045
Ai jaa
- Anonyymi00047
Renkaanvaihtotalkoot nääs. Kunhan ei niinkuin kaupunnissa aina tehdään samoin.
- Anonyymi00049
❤️
- Anonyymi00051
onko pitänyt edes?
- Anonyymi00053
Huomattu varmaan lukijat, kuinka tökeröllä tavalla palstasetä elää itse kirjoittamiaan ”aivan järkyttäviä”🥱 kirjoituksia ekstaasissa uudelleen? T besserwisser vaikka jumalan armosta
- Anonyymi00054
Huomaatte* kyll äiti jaksaa soutaa skidit
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Huomaatte* kyll äiti jaksaa soutaa skidit
Pankaa se es jäätelöpuikko ääntä kohti ja olkaa vaiti
- Anonyymi00059
Hyvä, kun pyysit anteeksi. Kaikki teemme virheitä, ei ole kukaan täydellinen.
- Anonyymi00060
Ei ainakaan valehtelijat, jotka elää siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716