Minä rakastan sua, edelleen... Ei hiipumista näkyvissä vaikka sua ei näykään 🥹
Rakastatko? Oletko aivan varma?
52
908
Vastaukset
- Anonyymi
❤️
E- Anonyymi
❤️I
- Anonyymi
Rakastan sitä naista aina vaan. En ole tuuliviiri.
Minulta mieheltä 🥹- Anonyymi
Tietääkö hän sen? 🥹
Tiedätkö rakastaako hän myös sinua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän sen? 🥹
Tiedätkö rakastaako hän myös sinua?Rakastaa 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaa 😘
Niin rakastankin, erästä, ja paljon. 🥹❤️
- Anonyymi
En ole varma, kun en tunne riittävästi. En tiedä haluanko ottaa selvää, onko tämä rakkautta.
- Anonyymi
Enenenenenen. Ohi
- Anonyymi
Miksi et halua ottaa selvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et halua ottaa selvää?
Sanoin etten tiedä haluanko. Koska myönteinen vastaus voisi tuoda elämääni paljon hankaluuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin etten tiedä haluanko. Koska myönteinen vastaus voisi tuoda elämääni paljon hankaluuksia.
Sounds juicy- tell more
- Anonyymi
Hiipuu päivä alkaa ilta palaako silta?
- Anonyymi
Roihuaa, jos alkaa pelleilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm ehkä en tiiä jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan reilassa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan reilassa? Sivusta
Ehkä hän on tällainen nk dynaaminen mies?
- Anonyymi
Sä tiiät mun tunteet pöhkimys.
- Anonyymi
Niin tiedänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedänkin.
Raivostuttava olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raivostuttava olet.
Sä elät täällä tätä omaa obsessiotas vieläkin
- Anonyymi
Ärsyttää tuo hymiö aivan vietävästi, samoin tällaiset "kenelle vaan" -aloitukset.
- Anonyymi
Toivottavasti palstaäijän seuraava hubbabubba on personoidumpi. Voimia sinne👍
- Anonyymi
En mä tiedä, tulee joku matto mieleen🫤
https://m.youtube.com/watch?v=b_2PnUaPdsk&pp=ygUWaGFsdWF0a28gbWFzc2ltaWVoZWtzaQ==- Anonyymi
Halsinki.
- Anonyymi
Rakastan ja me nähdään vielä ❤️❤️🔥💞😘🥰
Ainakin meidän rakkaus on aitoa sekä vahvaa rakas Rakkauden Soturini 🥰
Toiset taistelee aseilla sekä uhkailee meitä aseilla, väkivallalla ja vankeudella niin saavat riistää vaikka hengen, koska he eivät tiedä mitä aito sekä vahva rakkaus on joka kestää sekä vahvistuu vain mitä enemmän PASKAA LENTÄÄ NISKAAN...
Intiaani päällikön sanoja lainaten " Parempi sinä vihainen, kun minä vihainen."
Me rumat turjakkeet sanotaan " Parempi minä RAKASTUNUT, kun sinä rakastunut."
Rakkaudella Rumalle Turjakkeiden Rakkaus Soturi Päällikkö Miehelleni Ruma Turjakkeiden Rakkaus Soturitar Päällikkö Naisesi 🥰😘❤️🔥❤️💞- Anonyymi
Sielunkumppanit joilta pitää hyväksyä väärinteot, mutta auta armias kun exät löytää uuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielunkumppanit joilta pitää hyväksyä väärinteot, mutta auta armias kun exät löytää uuden
Niinhän se menee, että toinen saa vehdata vaikka miten monen kanssa, mutta auta armias jos menet itse rakastumaan.
- Anonyymi
🤚❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤚❤️
Oli ihana nukkua yö sinun kanssa, koska ei kuulunut mitään muuta, kuin hiljaisuutta sekä kellon hiljainen raksutus joka kuulosti siltä, että vesi tippa olisi tipahtanut veteen joka sekunnin välein.
En ole aikoihin nukkunut näin hyvin ja en olisi edes halunnut nousta ylös, koska sinun sylissä oli vain ihanan pehmeä sekä turvallinen nukkua. Rakkaus keinutti minua koko yön ja sinua ajattelin, kun nukahdin ja olit aamulla ensimmäisenä mielessäni... Ei ollut edes kiirettä ylös vaan tuntui, että palaset vain kolahti rakkaudella paikoilleen 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihana nukkua yö sinun kanssa, koska ei kuulunut mitään muuta, kuin hiljaisuutta sekä kellon hiljainen raksutus joka kuulosti siltä, että vesi tippa olisi tipahtanut veteen joka sekunnin välein.
En ole aikoihin nukkunut näin hyvin ja en olisi edes halunnut nousta ylös, koska sinun sylissä oli vain ihanan pehmeä sekä turvallinen nukkua. Rakkaus keinutti minua koko yön ja sinua ajattelin, kun nukahdin ja olit aamulla ensimmäisenä mielessäni... Ei ollut edes kiirettä ylös vaan tuntui, että palaset vain kolahti rakkaudella paikoilleen 💞Oi🥺olisipa minulle. Sydämeni on täynnä rakkauttasi❤️
- Anonyymi
Sulla on palstaäijä kumma rapaa nostaa itseäsi jalistalle. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on palstaäijä kumma rapaa nostaa itseäsi jalistalle. TT
Laittaa joku joka on katkera, koska ei ollut paikalla kun meidän RUMIEN TURJAKKEIDEN RAKKAUS SOTUREIDEN VAPAUS TAISTELU ALKOI.
Eräiden mielestä AITO RAKKAUS ON KUNNIANLOUKKAUS JA SIITÄ KUULUU ANTAA VANKEUTTA.
Hän oli sentään syy miksi meidän Rumien Turjakkeiden Rakkaus Sotureiden RAKKAUS SOTAJOUKKO osasto jouduttiin PERUSTAMAAN, koska me ei olla ASEIDEN JA VÄKIVALLAN PUOLELLA.
Ei meidän tarvitse edes neuvotella AGRESSIIVISESTI KÄYTTÄYTYVIEN IHMISTEN KANSSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa joku joka on katkera, koska ei ollut paikalla kun meidän RUMIEN TURJAKKEIDEN RAKKAUS SOTUREIDEN VAPAUS TAISTELU ALKOI.
Eräiden mielestä AITO RAKKAUS ON KUNNIANLOUKKAUS JA SIITÄ KUULUU ANTAA VANKEUTTA.
Hän oli sentään syy miksi meidän Rumien Turjakkeiden Rakkaus Sotureiden RAKKAUS SOTAJOUKKO osasto jouduttiin PERUSTAMAAN, koska me ei olla ASEIDEN JA VÄKIVALLAN PUOLELLA.
Ei meidän tarvitse edes neuvotella AGRESSIIVISESTI KÄYTTÄYTYVIEN IHMISTEN KANSSA.Mutta koulutusta on päivitetty ja ready to go, palstaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aikoihin nukkunut näin hyvin ja en olisi edes halunnut nousta ylös, koska sinun sylissä oli vain ihanan pehmeä sekä turvallinen nukkua. Rakkaus keinutti minua koko yön ja sinua ajattelin, kun nukahdin ja olit aamulla ensimmäisenä mielessäni... Ei ollut edes kiirettä ylös vaan tuntui, että palaset vain kolahti rakkaudella paikoilleen 💞Nukuitko palstasetä jopa turvallisesti, rauhallisesti?
- Anonyymi
Minulle riittää että maksatte sen sovitun 350.000 euroa, eikä pidä edes sisällään reilun vuoden tappioita jotka ovat noin 80.000 euroa.
tuo summa pitää sisällään työpalkkioita ja korvausta ja oikaisuja. Ja jättätte rauhaan kaikessa, siitä summasta maksetaan velkoja 150.000 euroa mitä olette saaneet aikaiseksi. ja korkoja ja muita maksuja.
sopii myös että pulitatte nyt vain 250.000 euroa ja loput jää sovitussti roikkumaan ilman mitään tämmöistä hakkaamista jos on näin akuutti tilanne, että tapetaan ihmisiä.- Anonyymi
Saat kympin, mene kaljalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kympin, mene kaljalle
Tää palataäijä vaikuttaa yhtä epärealistiselta ja ahneelta ku teikä. Ihan kaks marjaa ootte
- Anonyymi
Ei ole täälläkään hiipunut... Rakastan ❤️🤗
- Anonyymi
Hyvä, niin mä vähän arvelinkin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, niin mä vähän arvelinkin 😘
Kyl sää tiiät... 😘🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sää tiiät... 😘🤩
Kyllähän mä tiedän 🥹
- Anonyymi
Rakastan P- miestä! ❤️
T: Marika - Anonyymi
Ei näy ei... Rakastan edelleen❤️🔥
- Anonyymi
En kelvannut ja hyväksyn kohtaloni enkä jahtaa tai anele itseni ja hänenkin vuoksi koska luulen rakastavani häntä vieläkin. Hän saa mennä koska haluan antaa tilaa itselleni ja hänelle joka oikeasti on tarkoitettu minulle! Kaivattuni on osa sieluani kuitenkin elämäni loppuun asti, jostain sellaisesta on tai oli kyse, kun sieluni vastasi siihen kun näin hänen sieluunsa hengen silmin. Taivaat aukeni sillä hetkellä. Mutta niin kuin sanoin meitä ei ole tarkoitettu toisillemme Olemme liian erilaisista maailmoista. Mutta en ole katkera. Hän on sydämessäni mutta ei minun omani. 🤍❔
- Anonyymi
Et siis muistele jäbä tätäkään böönaa pahalla? Et varmaan nii
- Anonyymi
Onni jätti, Toivo petti, mutta onneksi Yrjö on vielä tulossa. 😂🤭
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Ja Armas kurkistaa jo ikkunan takaa😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Armas kurkistaa jo ikkunan takaa😘
🤫joo se tulee hiipien
- Anonyymi
Mieheltäkö miehelle?
- Anonyymi
Limerenssi on ohi. Ihana,mutta sairas tila. Se valottaa järkeä niin,että tekee KUNNIATTOMIA valintoja esim. Kiintymysrakkaus on jäljellä. Sen kanssa pystyy elämään.
- Anonyymi
jos pelkää samoita ja ukkosmiesrä niin piiloon kokonaan mennä jonkin pwiron alle piiloon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763