Puuta poltetaan ruoanvalmistukseen päivittäin yhdellä pihalla. Maan rajassa tulipaikka. Savut ja käryt leviää oleskelukorkeudella monen tunnin ajan toisten pihaan.
Pihalla savustaminen joka päivä.
13
277
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kertomaan asiasta paikanpäälle äläkä täällä vingu.
- Anonyymi
Saahan täälläkin kommentoida ja kuulla mitä muut ovat mieltä asiasta.
- Anonyymi
Voit käydä kysäisemässä heiltä itseltään.
- Anonyymi
Annahan ihmisten laittaa ruokasa rauhassa omalla pihalla.Taitaa käydä vähan kateeksi,häh!
- Anonyymi
Meillä kokataan myös pihalla. Mutta kunnon välineillä eikä se savu ja käry ole paha. Eikä kestä tuntikausia.
- Anonyymi
Sattuuko tuulemaan sinne päin vai ottaako muuten "henkeen"?
- Anonyymi
Antakaa ihmisten touhuta,älkääs häiritkö.
- Anonyymi
Kotonakin on ihmisellä oikeus olla rauhassa ilman että naapuri päättää kiduttaa naapureitaan savulla.
- Anonyymi
Lisää savua vaan.
Tuuli vie mennessään.- Anonyymi
Eipäs vie vaan jää tunneiksi tienoolle. Valkotiiletkin tummuu taloista kun on jatkuva sinimusta savu.
- Anonyymi
Minä poltan sianpaskaa pihalla, on niin sakia savu että lintuja tippuu pihaan ja ohikuökijat yrjöilee. Se on minun piha ja teen mitä lystää.
- Anonyymi
Omia paskojasi taidat poltella.
- Anonyymi
Hyvälle hiillokselle, kasaan märkiä kyllästettyjä laudanpätkiä ja kaikki muoviroskat pihalla olevaan roskanpoltto kuoppaan.
Teen tämän aina, kun lähden kaupungille muutamaksi tunniksi ostoksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090