Rajatiedon näkijät - pääsyvaatimukset?

Anonyymi-ap

Rajatiedon yhteistyö ry on henkimaailman ilmiöihin keskittynyt yhdistys. Järjestää kursseja, messuja, julkaisee kirjallisuutta.
Rajatieto puhelinpalvelu. Tämän pitäisi kaiketi olla tasokkaampi, aatteellinen palvelu. Tukemaan ihmisten kasvua henkisyyden polulla.
Tuolla on joitakin henkisiä ihmisiä mutta osa on mielestäni rahan takia. Eivät ehkä osaa ennustaa.
Mikä muiden kokemus on?

11

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rajatiedolla on tiukat vaatimukset ja hyvä niin. Samoin Unililla. Noihin ei tuosta vaan mennä, että hyvä tule vaan.

Itse käytän erästä joka on ollut näissä ennustaja palveluita tarjoavissa yrityksissä ja ottaa nyt yksityisesti vastaan. Ensinnäkin rahaa menee 3 kert vähemmän kun näillä firmoilla. Hänelle voi soittaa ihan normaaliin numeroon.

Nämä yritykset kertoo että mitä palveluita tarjotaan kaikella luottavuudella ja miten hyvä kokemus kaikilla on ja silti sivulla lukee tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa. Aika ristiriidassa, mainosten ilmoitetaan että on hyvät ja pätevät näkijät. Puhutaan henkisyydestä ja että voi luottaa. Ja joillekkin on tärkeää että saa puhua.

Mutta sitten törmätään ja kerrotaan että ihan paskaa ne on. että meillä on vaan viihde bisnes.

• Anonyymi

Sitähän se oikeesti on! Jos sinne joku on mennyt tarinoimaan ja sitten "eräs" ottaakin yksityisesti vastaan, kuten nykyään kerrot tekeväsi, niin minua et vakuuta.
        Sinne ei mene yksikään oikealla näkijänlahjalla varustettu tarinoimaan. Ap ihan oikeassa, eivät osaa ennustaa.
        Sama millä nimellä ja mitä kursseja järjestävät, pelkkää bisnestä. Henkisyyteen ja varsinkaan mihinkään selvänäköisyyteen ei ole mitään kursseja. se on synnyinlahjana saatu keillä se on ja kaikki muu on sellaisten viihdelinjojen bisnestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se oikeesti on! Jos sinne joku on mennyt tarinoimaan ja sitten "eräs" ottaakin yksityisesti vastaan, kuten nykyään kerrot tekeväsi, niin minua et vakuuta.
        Sinne ei mene yksikään oikealla näkijänlahjalla varustettu tarinoimaan. Ap ihan oikeassa, eivät osaa ennustaa.
        Sama millä nimellä ja mitä kursseja järjestävät, pelkkää bisnestä. Henkisyyteen ja varsinkaan mihinkään selvänäköisyyteen ei ole mitään kursseja. se on synnyinlahjana saatu keillä se on ja kaikki muu on sellaisten viihdelinjojen bisnestä.

Mitä minä olen kertonut tekeväni? Miten tämä nyt liittyy siihen, että otan ennustuksia?

Ei minulla ole tarkoitus vakuuttaa ketään, enkä nyt mainosta myöskään tässä yhtään ketään, en ole maininnut nimeä.

Jos joku lähtee pois ja haluaa tehdä tätä niin ettei asiakas maksa ittensä kipeäksi niin onko se väärin? ei se ole.

Olen kanssasi samaa mieltä näistä kursseista, ei hengellisyyttä voi opettaa.
        Se joko on tai ei. Mutta näitä kursseja ei kannata lähteä kokeilemaan. Monta sataa € maksavat. Toinen on nämä ryhmäenergia parantamiset. Että voi kymmeniä ihmisiä parantaa samanaikaisesti.

Jos pystyisi niin lääkejätit menisi konkurssiin aika pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä mainostaa? Ei kukaan, eikä nimistäkään ole puhuttu.

Täällä on satoja keskusteluita nimellä.

Sehän on hyvä että ennustuspalveluita on mahdollisuus saada halvemmallakin.
        jokaiselle jotakin. Kaikki ei pysty maksamaan 3€min ja pvm

En tiedä ketä nyt sinä tarkoitat. Mutta ehkä on huomannut sen, että asiakasta ei ajatella,
        otetaan vaan joka €uro mitä pystytään. Ja päättänyt lähteä tekemään ilman että nämä firmat ottaa siitä isomman palkkion.

Itse otan Naomilta välillä ei niin kaikki mene, mutta suurin osa.
        joten ei ole tarkoitusta vaihtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tässä mainostaa? Ei kukaan, eikä nimistäkään ole puhuttu.

Täällä on satoja keskusteluita nimellä.

Sehän on hyvä että ennustuspalveluita on mahdollisuus saada halvemmallakin.
        jokaiselle jotakin. Kaikki ei pysty maksamaan 3€min ja pvm

En tiedä ketä nyt sinä tarkoitat. Mutta ehkä on huomannut sen, että asiakasta ei ajatella,
        otetaan vaan joka €uro mitä pystytään. Ja päättänyt lähteä tekemään ilman että nämä firmat ottaa siitä isomman palkkion.

Itse otan Naomilta välillä ei niin kaikki mene, mutta suurin osa.
        joten ei ole tarkoitusta vaihtaa.

Sama, Naomilta, mutta hän onkin aito näkijä, ei ole koskaan missään palvelulinjoilla ottanutkaan vastaan.
        Sanoi joskus, että häntä on koitettu sellaisille kalastella, Astraliin televisioonkin, mutta on jyrkästi kieltäytynyt, juuri koska ei halua että häntä yhdistetään mihinkään viihdejuttuihin.

Mulla on ennusteensa toteutuneet, välillä olen ajatellut, että ei tainnut kaikki mennä ihan nappiin, mutta annas olla, sitten on kuitenkin toteutunut. En myös aio vaihtaa, Suomes ei mun mielestä toista hänen vertaista.

• Anonyymi

On nyt hemmetti, että tämäkin ketju lähti Naomiin.
      Halusin tässä ketjussa avata keskustelua RAJATIEDOSTA, joka on tunnettu aatteellinen yhdistys.

Eli kun varmasti on tiedossa, että yhdistyksen piirissä toimii myös oikeita meedioita, kouluttajia jne niin ONKO RAJATIEDON puhelinpalvelu LAADUKKAAMPI? Vai onko joukossa siis sekä laadukasta että kaupallista. Eli että yhdistys olisi lähtenyt tekemään bisnestä kuitenkin?

Ap

• Anonyymi

No eiks noista vastauksista selviä? Ja varmaan siks kääntyy tohon näkijään, että kun ihmiset ny kuitenki haluaa ennustuksia eikä satutunteja.
        Kai sen ny tyhmempikin tajuaa, mikä onm pelkkää kaupallista tohinaa, ei varmaan tartte erikseen kysellä.

• Anonyymi

Kaikkihan täällä alkaa Naomista puhumaan. Joillekkin varmaan näkee toisille ei ja tästä tietää että ihan kuin vasta tuulee kusisi.

• Anonyymi

Kiitos kommenteista. Jatketaanpa keskustelua RAJATIEDON YHTEISTYÖ RY:stä.
      '
      Yhdistys järjestää Helsingin Suomalaisella Yhteiskoululla "Hengen ja tiedon messut" la-su 11.-12.10.2025.

Itse osallistunut joskus v. 1990, sen jälkeen ei olekaan tullut käytyä. Voisikin lähteä. Siellä oli maukasta kasvisruokaa, nythän se on valtavirtaa, mutta silloin eksoottista.

Oletteko ottaneet näkijän palveluita siellä livenä? Entä kuunnelleet luentoja?

Ap

p.s.
      avatkaa Naomi Mesinistä oma ketju, kiitos! Älkää pilatko muiden ketjuja. Se on loukkaavaa myös hänelle itselleen.

• Anonyymi

Kunei siellä ole sellasia jolta viittisin ottaa. Tuo kenestä ei saa nyt täällä puhua, kun ei siellä ole ollut kertaakaan. Kysyin ja niin ainaskin sanoi.
        Taitaa tuollaset massatapahtumat olla vaan sellasia bisnesjuttuja paremmin. Ne luennotkaan ole oikein vakuuttanu.

• Anonyymi

Minua on monesti pyydetty mukaan ja yhtä monesti olen kieltäytynyt.

En saa näkymään asioita, koska siellä on niin monen ihmisen energiat.

Muuten voisin kyllä mennä ihan muuten vaan. Joten jään seuraamaan ketjua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      245
      7567
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      239
      4581
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1805
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      74
      1680
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      71
      1174
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1142
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1077
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      966
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      951
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      103
      914
    Aihe