Vaikka olen kuunteleva, luova, innovatiivinen eurooppalainen mies.
Ei vaan naista löydy
22
187
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hienosti innovoit itsesi anonyymille nettipalstalle raineri
- AnonyymiUUSI
en ole vielä uskaltanut käyttää jotain ultra srong-hiusmaahvoa.
- AnonyymiUUSI
Sellaset ei löydä jotka etsii vaan yleisesti naista. Kukaan nainen ei halua olla se nainen. Kaikki haluaa olla se just tietynlainen, ainutlaatuinen.
- AnonyymiUUSI
Joo, se on se otus jonka mäkin kerran näin. On ne sitkeitä löydettäviä!
T. Nainen - AnonyymiUUSI
Mikskä sä kutsut niitä toisia, jotka elää siellä sun samassa maailmassa, niitä joilla ei ole sitä talventörröttäjää siin jalkojen yhtymäkohdassa?
- AnonyymiUUSI
Eikös sekin ole jokin eurooppalainen laji? Arka kun sitä lähestyy, mutta kun sen antaa itse käydä haistelemassa niin rohkaistuu ja tulee joskus jopa kutsumatta luo...
- AnonyymiUUSI
Mitä jos keskittyisit ensin löytämään itsesi?🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Ihan mielenkiinnosta, mitä sinä sitten luot ja innovoit?
- AnonyymiUUSI
Yleensä nuo jotka noin sanoo, luovat lähinnä vain ulostetta pönttöön ja innovoivat siinä samalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nuo jotka noin sanoo, luovat lähinnä vain ulostetta pönttöön ja innovoivat siinä samalla.
Odotamme aloittajan vastausta. En ollut kiinnostunut sinun luomisprosesseistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odotamme aloittajan vastausta. En ollut kiinnostunut sinun luomisprosesseistasi.
saat odottaa maailman tappiin asti.
- AnonyymiUUSI
Sun pitää sitten varmaan innovoida ja luoda itelles se nainen jostain. Eikös puu olis hyvä perinteinen materiaali?
- AnonyymiUUSI
Siinä puunaisessa ei tosin ole hirveesti kuunneltavaa, mutta jos lisäät siihen jonkunlaisen äänentoiston.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä puunaisessa ei tosin ole hirveesti kuunneltavaa, mutta jos lisäät siihen jonkunlaisen äänentoiston.
Olisiko se jäkä jäkä vai ääh uuh.. saat ihan itse innovivoida🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se jäkä jäkä vai ääh uuh.. saat ihan itse innovivoida🤷♀️
Aloittaja innovoikoon, kun hän kerta on innovatiivinen yksiöö.
- AnonyymiUUSI
Rainer, sun pitäis olla tummanpuhuva lemmikki jolla on paheita. Katso koiria, miten ne läähättää ja nuoleksii. Ja katselee vaan anovasti omistajiensa silmiin tehtyään pahoja. Ja naiset on innoissaan. Puhelee keskenään, miten siitä saisi sisäsiistin. Ei, tuhma poika, nousee sänkyyn ja piehtaroi ja joka paikka täynnä eritteitä. Naiset on tottuneet käsittelemään eritteitä. Siitä se lähtee, kesä.
On teillä jutut, häh. - AnonyymiUUSI
Tuo Eurooppalainen ei ole tae osaamisesta suhteessa .
- AnonyymiUUSI
Joka ikinen suomalainen on eurooppalainen, joten aloittaja ei edes eroa mitenkään meistä muista siinä mielessä.
- AnonyymiUUSI
Aiheesta kukkaruukkuun. Tai jonnekin.
Miehet: ei löydy naista.
Naiset: toivovat löytävänsä itsensä.
Mies: mihin kadotit itsesi?
Nainen: en tiedä. Mutta löysin itseni uudelleen?
Mies: kuinka monta kertaa olet ollut kateissa?
Miten on mahdollista hävittää itsensä?
Nainen: Helposti, johtui tietenkin miehestä.
Mies: no onneksi olet nyt löytynyt.
Nainen: kyllä. Nyt voimme erota. Kun löysin itseni.
Mies: Ei tässä ole järkeä.
Nainen : Sitähän yritin sanoa kaikki vuodet.
Sinkku: Ei tätä hulluutta...kiitos.- AnonyymiUUSI
Ei kai ketään voi etsimällä löytää. Tulee vastaan kuulemma silloin, kun vähiten osaa odottaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ketään voi etsimällä löytää. Tulee vastaan kuulemma silloin, kun vähiten osaa odottaa...
No. Tämä nyt oli yleistystä naisten ja miesten eroista. Monellakin tavalla. Eikä koske suoraan ketään. Ja toisaalta voi koskea moniakin.
Yleensä asiat hoituvat parhaiten omalla painollaan.
Sellaiset asiat, kuin rakastuminen ja hyvän parisuhteen tai sopivan kumppanin löytäminen ovat oikeastaan aika harvinaisia ihmeitä.
Lahjoja. Aika harvoilla osuu elämässä niitä montaakaan vastaan.
Mutta joskus huvittaa kun miettii miten erilaisia miehet ja naiset voivat ollakaan. Ja kuitenkin.
Ihan samanlaisia tarpeita lopulta molemmilla.
Tavat vain ovat välillä niin erilaisia, käsitellä ja kokea asioita. Yksilötasollakin.
Kunhan pohdin...
Yleisellä tasolla.
Rakkaus on itsessään asia mitä kannattaa kunnioittaa. Ja vaalia.
Sinkkunakin voi elää hyvää elämää ja olla onnellinen.
Mutta moni kaipaa elämäänsä tottakai enemmän.
Toisaalta niillä jotka ovat suhteissa. Niilläkin on varmasti omat haasteensa.
Toiset tottuu olemaan itsekseen. Ja on hyvä valita itsensä. Ensin itsensä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837