En meinaa päästä hänestä yli. Mietin asioita, jotka olisin voinut tehdä paremmin. En saanut ikinä selityksiä, miksi suhde päättyi. Annettiin ymmärtää, etten kelpaa, mutta ei ollut kuitenkaan syytä. Mitä voisin tehdä, jotta pääsisin hänestä yli? Yleensä on kaikkea tekemistä, mutta taas hän tuli mieleeni.
Jumissa tämän keissin kanssa
34
664
Vastaukset
- Anonyymi
Itsesuggestiolla ehkäpä?
- Anonyymi
Täytyy ottaa selvää...
- Anonyymi
Only time
- Anonyymi
Mitä yhdestä, Suomen vessat on täynnä naisia
- Anonyymi
Öö, wtf😳
- Anonyymi
Kai ne nyt miehetkin p*skoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, wtf😳
Palstaijän toalettifantasiasta varmaan kyse🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaijän toalettifantasiasta varmaan kyse🤔
Tein vaan oman version siitä kulahtaneesta "meret on kaloja täynnä" :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein vaan oman version siitä kulahtaneesta "meret on kaloja täynnä" :D
Miesten vessat ovat täynnä pönttöjä.
- Anonyymi
Asuitteko yhdessä vai millainen suhde oli? Sekin vaikuttaa.
- Anonyymi
Ei me asuttu yhdessä. Tapailimme puoli vuotta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei me asuttu yhdessä. Tapailimme puoli vuotta.
Minä vuonna?
- Anonyymi
Kuinka kauan olet pyöritellyt mielessä tätä keissiä?
- Anonyymi
Ihan riittävän pitkään. Keissi tulee mieleeni aika ajoittain. Olen käsitellyt sitä, mutta...Auttaisikohan hypnoosi.
- Anonyymi
Anna itsellesi aikaa. Jotkut ihmiset tosin jättävät jälkensä pitkäksi aikaa. Tyhjiön, pelkoja ym. Itse en ole täysin selvinnyt muutamasta ihmisestä vaikka aikaa on kulunut vuosia mutta sen kanssa voi elää. Sinulla elämä edessä ja selviät tästäkin. Älä paisuttele asiaa mielessäsi vaan puhu siitä. Kaikki perustuu unohtamiseen.. ilman sitä ei jaksaisi. Se millä on joku kestää melkein minkä tahansa miten tahansa. Lupaan rukoilla puolestasi. Muistot muovaa meitä ja tee kaikkea kivaa tänä kesänä, niin tästä kesästä jää mieleen muutakin kuin sydänsurut.. 🤍❤️❤️❤️❤️🤍
- Anonyymi
Kiitos rohkaisevista sanoistasi. ❤️❤️❤️ 🙏
Tästä on aikaa, mutta olen vieläkin vähän jumissa. Keväällä saatoin itkeä lenkkipolulla. Nyt olen myös itkeskellyt. Yritän tehdä jotain kivaa, kun toivun flunssasta. Mietin, miksi se juttu ei onnistunut. Olisin halunnut oppia, miten olisin voinut jatkossa toimia paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rohkaisevista sanoistasi. ❤️❤️❤️ 🙏
Tästä on aikaa, mutta olen vieläkin vähän jumissa. Keväällä saatoin itkeä lenkkipolulla. Nyt olen myös itkeskellyt. Yritän tehdä jotain kivaa, kun toivun flunssasta. Mietin, miksi se juttu ei onnistunut. Olisin halunnut oppia, miten olisin voinut jatkossa toimia paremmin.Älä liikaa pohdi koska yleensä asiat menee just niinku on tarkoitettu. Pakottaa ei voi. Hyväksyä vaan. Kuule se on rohkeuden merkki jos näyttää tunteensa ja itkee just silloin, kun siltä tuntuu. Itku voi puhdistaa ja hoitaa. Se opetus minkä sait niin tiedät kyllä sen itse kun hiljennyt rauhassa pitkään ja kuuntelet hiljaista lempeää sisäistä ääntäsi. Ihmissuhdetaitoja saa opetella läpi elämänsä meistä jokainen ja kivi kiveä hioo. Ole rohkeasti oma itsesi. Juu ja pikaista paranemista flunssastasi 🤍❔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä liikaa pohdi koska yleensä asiat menee just niinku on tarkoitettu. Pakottaa ei voi. Hyväksyä vaan. Kuule se on rohkeuden merkki jos näyttää tunteensa ja itkee just silloin, kun siltä tuntuu. Itku voi puhdistaa ja hoitaa. Se opetus minkä sait niin tiedät kyllä sen itse kun hiljennyt rauhassa pitkään ja kuuntelet hiljaista lempeää sisäistä ääntäsi. Ihmissuhdetaitoja saa opetella läpi elämänsä meistä jokainen ja kivi kiveä hioo. Ole rohkeasti oma itsesi. Juu ja pikaista paranemista flunssastasi 🤍❔
Lämmin kiitos ❤️❤️❤️ 🙏 Ihmissuhdetaitoja saa aina opetella. Rauhallista iltaa. 🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin kiitos ❤️❤️❤️ 🙏 Ihmissuhdetaitoja saa aina opetella. Rauhallista iltaa. 🤍
Kuin myös! 🤍❔
- Anonyymi
"Annettiin ymmärtää" viittaa siihen, että väärinkäsityksen mahdollisuus on enemmän kuin olematon.
- Anonyymi
Yritin sopia ja keskustella, mutta ei onnistunut.
- Anonyymi
Hän voi tuntea sekä ajatella samalla tavalla sinusta.
Ehkä te tapaatte vielä ja asiat vain loksahtavat kohdilleen.- AnonyymiUUSI
Ei sitä koskaan tiedä. Ehkä joskus näemme. Käyn nykyään tosi harvoin missään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä. Ehkä joskus näemme. Käyn nykyään tosi harvoin missään.
Etkö haluaisi kaipaamasi luona käydä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö haluaisi kaipaamasi luona käydä?
Ehkä myöhemmin, en tiedä uutta osoitetta. Pitäisi nähdä ensin jossain, jutella ja katsoa ensin, miten menee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä myöhemmin, en tiedä uutta osoitetta. Pitäisi nähdä ensin jossain, jutella ja katsoa ensin, miten menee.
Nyt kuullostaa ihan siltä että se halusi sinusta eroon ja kauas. Ehkä parempi nyt vaan unohtaa se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuullostaa ihan siltä että se halusi sinusta eroon ja kauas. Ehkä parempi nyt vaan unohtaa se.
Tämä meni toisinpäin...En halua kertoa enempää.
- Anonyymi
Jaa no mikäs se si on muu kun syy jos hän on antanut ymmärtää ettet kelpaa
- Anonyymi
Molemmat miettineet pitkän aikaa. Lupaa hyvää, kun päädymme vielä yhteen.
- AnonyymiUUSI
Näin on kulta❤️
- AnonyymiUUSI
Sinä kelpasit minulle mutta minä en sinulle. Toisekseen sinä olit se joka olit varattu ja olit epärehellinen teidän suhteen tilasta. Johdit minut harhaan ja lopuksi ghostasit ja pyyhit minut pois elämästäsi aivan kuin minulla ei olisi mitään merkitystä ollutkaan.
Rakastin sinua ja yhäkin rakastan ja vituttaa etten pääse yli jos et kerran aio koskaan minulle vastata tai lähestyä enää minua. On väärin johtaa harhaan jos ei ole aikomustakaan jäädä. On väärin leikkiä herkän ja rakastavan ihmisen tunteilla.
Marika - AnonyymiUUSI
Just tuollaista tapausta en halua itselleni niin millään. Sen takia haluan selvittää asiat ENNEN kuin on mitään suhdetta. Naiset ei vaan ota tätä ollenkaan hyvällä, kun haluaisivat saman tien sen suhteen kanssani. Kai ovat tottuneet sellaiseen. Minä en ole. Tai ehkä haluaisivat vaan että olisin vähän aikaa yksi niistä heidän miehistään, mutta minä en halua olla "vain yksi niistä monista".
mies- AnonyymiUUSI
Virkistävää kuulla miehen mielipide. Onhan se hyvä selvittää toisesta kaikki mahdollinen ennenkuin alkaa suhteeseen. Siihen voi mennä paljon aikaa ja siinä ajassa nainen kyllästyy, kun ei synny suhdetta.
Mielestäni on normaalia, että jos ihastut ja rakastut, niin alat seurustelemaan jossain vaiheessa.
- AnonyymiUUSI
Täällä ei voi elää normaalia elämää, kun niin tiedät☂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410647
- 525120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292043
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007