Jumissa tämän keissin kanssa

Anonyymi-ap

En meinaa päästä hänestä yli. Mietin asioita, jotka olisin voinut tehdä paremmin. En saanut ikinä selityksiä, miksi suhde päättyi. Annettiin ymmärtää, etten kelpaa, mutta ei ollut kuitenkaan syytä. Mitä voisin tehdä, jotta pääsisin hänestä yli? Yleensä on kaikkea tekemistä, mutta taas hän tuli mieleeni.

34

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsesuggestiolla ehkäpä?

• Anonyymi

Täytyy ottaa selvää...

• Anonyymi

Only time

• Anonyymi

Mitä yhdestä, Suomen vessat on täynnä naisia

• Anonyymi

Öö, wtf😳

• Anonyymi

Kai ne nyt miehetkin p*skoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, wtf😳

Palstaijän toalettifantasiasta varmaan kyse🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaijän toalettifantasiasta varmaan kyse🤔

Tein vaan oman version siitä kulahtaneesta "meret on kaloja täynnä" :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein vaan oman version siitä kulahtaneesta "meret on kaloja täynnä" :D

Miesten vessat ovat täynnä pönttöjä.

• Anonyymi

Asuitteko yhdessä vai millainen suhde oli? Sekin vaikuttaa.

• Anonyymi

Ei me asuttu yhdessä. Tapailimme puoli vuotta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me asuttu yhdessä. Tapailimme puoli vuotta.

Minä vuonna?

• Anonyymi

Kuinka kauan olet pyöritellyt mielessä tätä keissiä?

• Anonyymi

Ihan riittävän pitkään. Keissi tulee mieleeni aika ajoittain. Olen käsitellyt sitä, mutta...Auttaisikohan hypnoosi.

• Anonyymi

Anna itsellesi aikaa. Jotkut ihmiset tosin jättävät jälkensä pitkäksi aikaa. Tyhjiön, pelkoja ym. Itse en ole täysin selvinnyt muutamasta ihmisestä vaikka aikaa on kulunut vuosia mutta sen kanssa voi elää. Sinulla elämä edessä ja selviät tästäkin. Älä paisuttele asiaa mielessäsi vaan puhu siitä. Kaikki perustuu unohtamiseen.. ilman sitä ei jaksaisi. Se millä on joku kestää melkein minkä tahansa miten tahansa. Lupaan rukoilla puolestasi. Muistot muovaa meitä ja tee kaikkea kivaa tänä kesänä, niin tästä kesästä jää mieleen muutakin kuin sydänsurut.. 🤍❤️❤️❤️❤️🤍

• Anonyymi

Kiitos rohkaisevista sanoistasi. ❤️❤️❤️ 🙏
        Tästä on aikaa, mutta olen vieläkin vähän jumissa. Keväällä saatoin itkeä lenkkipolulla. Nyt olen myös itkeskellyt. Yritän tehdä jotain kivaa, kun toivun flunssasta. Mietin, miksi se juttu ei onnistunut. Olisin halunnut oppia, miten olisin voinut jatkossa toimia paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rohkaisevista sanoistasi. ❤️❤️❤️ 🙏
        Tästä on aikaa, mutta olen vieläkin vähän jumissa. Keväällä saatoin itkeä lenkkipolulla. Nyt olen myös itkeskellyt. Yritän tehdä jotain kivaa, kun toivun flunssasta. Mietin, miksi se juttu ei onnistunut. Olisin halunnut oppia, miten olisin voinut jatkossa toimia paremmin.

Älä liikaa pohdi koska yleensä asiat menee just niinku on tarkoitettu. Pakottaa ei voi. Hyväksyä vaan. Kuule se on rohkeuden merkki jos näyttää tunteensa ja itkee just silloin, kun siltä tuntuu. Itku voi puhdistaa ja hoitaa. Se opetus minkä sait niin tiedät kyllä sen itse kun hiljennyt rauhassa pitkään ja kuuntelet hiljaista lempeää sisäistä ääntäsi. Ihmissuhdetaitoja saa opetella läpi elämänsä meistä jokainen ja kivi kiveä hioo. Ole rohkeasti oma itsesi. Juu ja pikaista paranemista flunssastasi 🤍❔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä liikaa pohdi koska yleensä asiat menee just niinku on tarkoitettu. Pakottaa ei voi. Hyväksyä vaan. Kuule se on rohkeuden merkki jos näyttää tunteensa ja itkee just silloin, kun siltä tuntuu. Itku voi puhdistaa ja hoitaa. Se opetus minkä sait niin tiedät kyllä sen itse kun hiljennyt rauhassa pitkään ja kuuntelet hiljaista lempeää sisäistä ääntäsi. Ihmissuhdetaitoja saa opetella läpi elämänsä meistä jokainen ja kivi kiveä hioo. Ole rohkeasti oma itsesi. Juu ja pikaista paranemista flunssastasi 🤍❔

Lämmin kiitos ❤️❤️❤️ 🙏 Ihmissuhdetaitoja saa aina opetella. Rauhallista iltaa. 🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin kiitos ❤️❤️❤️ 🙏 Ihmissuhdetaitoja saa aina opetella. Rauhallista iltaa. 🤍

Kuin myös! 🤍❔

• Anonyymi

"Annettiin ymmärtää" viittaa siihen, että väärinkäsityksen mahdollisuus on enemmän kuin olematon.

• Anonyymi

Yritin sopia ja keskustella, mutta ei onnistunut.

• Anonyymi

Hän voi tuntea sekä ajatella samalla tavalla sinusta.
      Ehkä te tapaatte vielä ja asiat vain loksahtavat kohdilleen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sitä koskaan tiedä. Ehkä joskus näemme. Käyn nykyään tosi harvoin missään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä. Ehkä joskus näemme. Käyn nykyään tosi harvoin missään.

Etkö haluaisi kaipaamasi luona käydä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö haluaisi kaipaamasi luona käydä?

Ehkä myöhemmin, en tiedä uutta osoitetta. Pitäisi nähdä ensin jossain, jutella ja katsoa ensin, miten menee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä myöhemmin, en tiedä uutta osoitetta. Pitäisi nähdä ensin jossain, jutella ja katsoa ensin, miten menee.

Nyt kuullostaa ihan siltä että se halusi sinusta eroon ja kauas. Ehkä parempi nyt vaan unohtaa se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kuullostaa ihan siltä että se halusi sinusta eroon ja kauas. Ehkä parempi nyt vaan unohtaa se.

Tämä meni toisinpäin...En halua kertoa enempää.

• Anonyymi

Jaa no mikäs se si on muu kun syy jos hän on antanut ymmärtää ettet kelpaa

• Anonyymi

Molemmat miettineet pitkän aikaa. Lupaa hyvää, kun päädymme vielä yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on kulta❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sinä kelpasit minulle mutta minä en sinulle. Toisekseen sinä olit se joka olit varattu ja olit epärehellinen teidän suhteen tilasta. Johdit minut harhaan ja lopuksi ghostasit ja pyyhit minut pois elämästäsi aivan kuin minulla ei olisi mitään merkitystä ollutkaan.
      Rakastin sinua ja yhäkin rakastan ja vituttaa etten pääse yli jos et kerran aio koskaan minulle vastata tai lähestyä enää minua. On väärin johtaa harhaan jos ei ole aikomustakaan jäädä. On väärin leikkiä herkän ja rakastavan ihmisen tunteilla.

Marika

• Anonyymi
      UUSI

Just tuollaista tapausta en halua itselleni niin millään. Sen takia haluan selvittää asiat ENNEN kuin on mitään suhdetta. Naiset ei vaan ota tätä ollenkaan hyvällä, kun haluaisivat saman tien sen suhteen kanssani. Kai ovat tottuneet sellaiseen. Minä en ole. Tai ehkä haluaisivat vaan että olisin vähän aikaa yksi niistä heidän miehistään, mutta minä en halua olla "vain yksi niistä monista".

mies

• Anonyymi
        UUSI

Virkistävää kuulla miehen mielipide. Onhan se hyvä selvittää toisesta kaikki mahdollinen ennenkuin alkaa suhteeseen. Siihen voi mennä paljon aikaa ja siinä ajassa nainen kyllästyy, kun ei synny suhdetta.

Mielestäni on normaalia, että jos ihastut ja rakastut, niin alat seurustelemaan jossain vaiheessa.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä ei voi elää normaalia elämää, kun niin tiedät☂️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      134
      10647
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5120
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      44
      2322
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2135
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2043
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1472
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1154
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1113
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe