Silminnäkijöitä noin kello kahden aikaan perjantain ja lauantain välisenä yönä sattuneella onnettomuudella ei ole.
Poliisi ei epäile, että menehtynyt mies olisi ajanut ainakaan suurta ylinopeutta. Mahdollinen alkoholin osuus tapahtumien kulkuun on tutkinnassa.
Lappeenrannan moottoripyöräonnettomuudessa kuoli alaikäinen nuori
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
Teini päivässä hautaan on suomalaista liikennevalistusta.
- Anonyymi
Luonnonvalintaa
- Anonyymi
Opetteli mutta kesken jäi
- Anonyymi
Varmasti ihan kiusatakseen kuoli että pääsi pilven päälle kyttämään ja juoruamaan toisten asiat kaikille. Kyllä on pienimielistä porukkaa karjalaiset, missään muualla ei ole noin kiusaajia kuin karjalassa.
- Anonyymi
Miten ihminen kyttää ja juoruaa kuoltuaan? Olet sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihminen kyttää ja juoruaa kuoltuaan? Olet sairas.
Ei kun olen patologinen pakomielteinen karjalaisten vihaaja ja kyttäyksen ja juorujen uhri.
- Anonyymi
Nutipäänalku ullattaen jälleen asialla.
- Anonyymi
Kuski on saattanut keulia kovasta vauhdista ja mennä ympäri, itse veikkaan että tuo on todennäköisin syy..
Ride In Paradice.- Anonyymi
Hey mumma
Look at me
I'm on the way to the promised land
I'm on the highway to hell
- Anonyymi
Gyrvänpaiseenlaut ovat vaaraksi liikenteessä. Ajokortti-ikää nostettava tuonne 40 vuoteen.
- Anonyymi
Kesä se on sellainen vuodenaika, että moottoripyöräilijöitä kuolee joka viikko. Syitä ovat mm. ylinopeus, kilpailu toisen pyörän tai auton kanssa, leikkiminen mm. keuliminen, ajotaidottomuus, yllättävät tilanteet kuten tievaurio tai eläimet, alkoholi ja huumeet, pyörän kunto esim. renkaiden vähäinen kulutuspinta vesikelissä... Moottoripyörä kun lähtee käsistä, ei ole mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Onnettomuuden voi aiheuttaa myös ulkopuolinen. Tyypppitapaus on se, että sivutieltä tuleva auto ei havainnoi päätietä kulkevaa motoristia ja ajaa eteen.
- Anonyymi
Ajotaidosta ne yleensä johtuu.
- Anonyymi
Missäpäin Joensuuta tämä Lappeenranta on?
- Anonyymi
Eteläpuolella.
- Anonyymi
Oliko tämä Joensuussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273