Voisitteko kertoa vähän mitä se oikein pitää sisällään, minkälainen persoona mies oli ja miten se päivä meni..? Olen miettinyt miehen *palkkaamista*.
Onko täällä maksullisia miehiä käyttäneitä?
16
356
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Gambiassa. Hoikka tumma nuorimies ja todella mitat täyttävä kalu. Kohtelias, hyväkäytöksinenja kestävä. Järjesti myös kutkuttavia juhlia.
- Anonyymi
En puhu siis ulkomailla olevista.
Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu siis ulkomailla olevista.
Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksiaVastaukseni oli ihan asiallinen ja tosi. Suoraan ei päivätaksaa sovittu, mutta mies aterioi kanssani ja kulutti aikaansa ja sai luonnollisesti "tippiä", n 60-70 euron edestä päivää kohden. Siellä tosi hyvä ansio.
- Anonyymi
Kerrotaanko nyt näin että olen ollut ilman seksiä ym. parisuhteessani jo vuosia. Olen yrittänyt mutta..minkäs voit.
- Anonyymi
Misää päin olet?
- Anonyymi
Kysymys oli osoitettu naisille jotka ovat maksaneet seksistä.
- Anonyymi
johannes1655 kirjoitti:
Kyllä sen ymmärsin mutta oletko jotenkin vajaa?Kyllä mullekin raha kelpaa?
Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.
Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?
- Anonyymi
johannes1655 kirjoitti:
Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?
Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..
Anonyymi kirjoitti:
Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..
Kannattaa lopettaa asiasta kirjoittelu,viisaampi antaa asian olla siinä sen totuuden näette?
- Anonyymi
Olen pettynyt etten ole saanut naisilta enempää infoa tästä asiasta.
Osasin odottaa piruilua, varsinkin miehiltä mutta ei haittaa.
Ja en ole vanha, tiedoksi.- Anonyymi
Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.
Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.
Voin sen verran kommentoida, että mulle on maksettu seurasta. Usein kävi niin, että "vaan" juteltiin. Tottakai seksiäkin oli, mutta enemmän yhdessäoloa ja ajatusten vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126911Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli36836Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47819Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50711Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143704- 54701
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e30676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42646Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136645