Onko täällä maksullisia miehiä käyttäneitä?

Anonyymi-ap

Voisitteko kertoa vähän mitä se oikein pitää sisällään, minkälainen persoona mies oli ja miten se päivä meni..? Olen miettinyt miehen *palkkaamista*.

16

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä Gambiassa. Hoikka tumma nuorimies ja todella mitat täyttävä kalu. Kohtelias, hyväkäytöksinenja kestävä. Järjesti myös kutkuttavia juhlia.

• Anonyymi

En puhu siis ulkomailla olevista.
        Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu siis ulkomailla olevista.
        Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksia

Vastaukseni oli ihan asiallinen ja tosi. Suoraan ei päivätaksaa sovittu, mutta mies aterioi kanssani ja kulutti aikaansa ja sai luonnollisesti "tippiä", n 60-70 euron edestä päivää kohden. Siellä tosi hyvä ansio.

• Anonyymi

Kerrotaanko nyt näin että olen ollut ilman seksiä ym. parisuhteessani jo vuosia. Olen yrittänyt mutta..minkäs voit.

• Anonyymi

Misää päin olet?

• Kiinnostaisiko vanhempi treenattu herrasmies joka puhuu ja pussaa?

• Anonyymi

Kysymys oli osoitettu naisille jotka ovat maksaneet seksistä.

• Kyllä sen ymmärsin mutta oletko jotenkin vajaa?Kyllä mullekin raha kelpaa?

• Anonyymi
        johannes1655 kirjoitti:

Kyllä sen ymmärsin mutta oletko jotenkin vajaa?Kyllä mullekin raha kelpaa?

Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.

Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?

• Anonyymi
        johannes1655 kirjoitti:

Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?

Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..

• Anonyymi kirjoitti:

Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..

Kannattaa lopettaa asiasta kirjoittelu,viisaampi antaa asian olla siinä sen totuuden näette?

• Anonyymi

Olen pettynyt etten ole saanut naisilta enempää infoa tästä asiasta.
      Osasin odottaa piruilua, varsinkin miehiltä mutta ei haittaa.
      Ja en ole vanha, tiedoksi.

• Anonyymi

Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.

Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.

Voin sen verran kommentoida, että mulle on maksettu seurasta. Usein kävi niin, että "vaan" juteltiin. Tottakai seksiäkin oli, mutta enemmän yhdessäoloa ja ajatusten vaihtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1216
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1093
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50