Voisitteko kertoa vähän mitä se oikein pitää sisällään, minkälainen persoona mies oli ja miten se päivä meni..? Olen miettinyt miehen *palkkaamista*.
Onko täällä maksullisia miehiä käyttäneitä?
16
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Gambiassa. Hoikka tumma nuorimies ja todella mitat täyttävä kalu. Kohtelias, hyväkäytöksinenja kestävä. Järjesti myös kutkuttavia juhlia.
- Anonyymi
En puhu siis ulkomailla olevista.
Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu siis ulkomailla olevista.
Ja toiseksi, haluaisin asiallisia vastauksiaVastaukseni oli ihan asiallinen ja tosi. Suoraan ei päivätaksaa sovittu, mutta mies aterioi kanssani ja kulutti aikaansa ja sai luonnollisesti "tippiä", n 60-70 euron edestä päivää kohden. Siellä tosi hyvä ansio.
- Anonyymi
Kerrotaanko nyt näin että olen ollut ilman seksiä ym. parisuhteessani jo vuosia. Olen yrittänyt mutta..minkäs voit.
- Anonyymi
Misää päin olet?
- Anonyymi
Kysymys oli osoitettu naisille jotka ovat maksaneet seksistä.
- Anonyymi
johannes1655 kirjoitti:
Kyllä sen ymmärsin mutta oletko jotenkin vajaa?Kyllä mullekin raha kelpaa?
Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vajaa on siellä, kukaan ei maksa tuollaiselle vanhalle neitsyelle yhtään mitään.
Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?
- Anonyymi
johannes1655 kirjoitti:
Kannattaa vähän ajatella kenelle kovin alkaa vaahdota pikkupoika?
Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..
Anonyymi kirjoitti:
Vajaalle papalle joka luulee muita vajaaksi, eikö sinulla ole edes varaa päästä maksullisiin ja siksi vieläkin neitsyt? Aika surullista..
Kannattaa lopettaa asiasta kirjoittelu,viisaampi antaa asian olla siinä sen totuuden näette?
- Anonyymi
Olen pettynyt etten ole saanut naisilta enempää infoa tästä asiasta.
Osasin odottaa piruilua, varsinkin miehiltä mutta ei haittaa.
Ja en ole vanha, tiedoksi.- Anonyymi
Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksia vieläkin kaipaisin, terv. Alkuperäinen.
Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tarkemmin ajattelen, haluaisin pääasiassa miehen jonka kanssa voisi jutella ja joka saisi minut nauramaan. Lähtisi vaikka pelaamaan Squash:ia. Seksiä ei välttämättä. Tiedoksi että mies tuli vihdoin kaapista. Elossa ollaan.
Voin sen verran kommentoida, että mulle on maksettu seurasta. Usein kävi niin, että "vaan" juteltiin. Tottakai seksiäkin oli, mutta enemmän yhdessäoloa ja ajatusten vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786