Nainen, he harhauttavat sinua

Anonyymi-ap

Heidän on helpompaa ja tehokkaampaa toimia kun huomiosi pidetään muualla.
Kauhistuisit, jos tulisi uutisia: mitä tapahtui sinä aikana kun huomiosi pidettiin koronassa ja sillä aikaa kun huomiosi pidettiin Ukrainassa.

:/

12

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Viimeinen sukupolvi on maailmassa.
      Kuin Nooan päivät.

:/

• Anonyymi
        UUSI

Nooan arkkiin pääsivät vain tarkkaan valitut parit...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nooan arkkiin pääsivät vain tarkkaan valitut parit...

Pitää lisätä, että Rumien Turjakkeiden Rakkaus Sotureiden Sotajoukkoihin EI KYLLÄ PÄÄSE, kun HARVAT JA TARKKAAN VALITUT.

• Anonyymi
      UUSI

Vähäkö huimaa!

• Anonyymi
      UUSI

Ainut joka harhauttaa oot sinä.

• Anonyymi
        UUSI

Ja huomisesta eteenpäin et edes sinä
        pysty siihen enää.

• Anonyymi
      UUSI

Jos eksyneen harhauttaa, hän löytää perille.

• Anonyymi
      UUSI

Koronan ja Ukrainan aikana ei kyllä tapahtunut mitään. Ne ovat molemmat Kabaalin aikaansaannoksia.
      Sen sijaan nyt tapahtuu. Henkilöt on kaivettu esiin ja parhaillaan heitä "käsitellään".
      Mediat eivät tästä vain kerro. Mutta näin tapahtuu.
      Suuri puhdistus on käynnissä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kukaan harhauta, heillä on ollut täynnä tehtävää noiden asioiden kanssa 😘😂 ja nämä jotka sitä puuhaa ovat tehneet vuosia ja vaikuttaneet muihin, ostaneet kaikkea ikävää ja tehneet itse, kyllä se niille aina huonona tulee. Niillä on sairauksia, voihan niitä olla hyvilläkin, ylipainoa, lapset ovat sairaita, kukaan ei aidosti pidä, ainut keskustelunaihe milloin missäkin on muiden päivittely ja haukkuminen miettiminen miten saada ja miten hallita muita, miten varastaa, miten kostaa, omia juttuja, miten pitää kasvonsa, miten seurata ja urkkia ja miten estää. rahansa ne saas huonolla tyylillä, estää ja kosysanuirakateellisis, rahasta, kun ei löydy itsellä keinoja eikä hakua, kun pitää estää muita ja vaikeuttaa elämää. Se niiden touhu tuhoaa lopulta heidät itse dl ja joka, kerrasta vaat huonoa joka kerrasta näkyy heidl elämässään, he tietävät sen mutta se tekee niin hyvää saada, estää muita ja, toivoa ette sekään saa. siihen niiden aikaa, menee, nehän on oikeasti täysin tyhjiä sisältä, pahuus syönyt jo elämää ja ei löydy mitään omaa, muista vedetyt tulee vielä huonona itselle. niin se niitä tuhoaa ja hyvä niin.

• Anonyymi
        UUSI

Kerrankin järkipuhetta😂👍💖

• Anonyymi
        UUSI

Joo tiesin että olit vain tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

No siinä piisaa tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe