En tiedä mitä oikein tapahtuu, paitsi että olen ihastunut tai ehkä jo rakastunut ystävään/kaveriin. Tapaan tämän naisen kanssa salaa, en ole kertonut mieskaverille tai muille ystävilleni mitään. Käydään syömässä, juomassa, tehdään matkoja.
Ihastukseni ei ihmettele tätä, koska ei itsekään puhu mun tapaamisesta mitään kenellekään.
Hän on hetero, joka tietää että olen "ollut "ihastunut häneen. Nyt käyttäydyn kuin en olisi ja hän sanoo, että on " toistaiseksi" ollut hetero.
Mitä hittoa tässä tapahtuu?
Onko outoa, että tavataan salaa vaikka ns. mitään ei ole?
Koen kyllä, että meillä on mieletön intensiteetti, ja ihastus on maininnut, että meidän välillä on jännite.
Kuulostaako tää tavalliselta kaveruudelta?
Onko vastaavia kokemuksia?
Ihastuminen ja luottamus
36
922
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät itsekin että teet väärin, kun olet varattu ja salailet tapaamisia tarkoituksella.
Kannattaisi opetella vaikka rajanvetoa ja herätellä moraalia, mikäli sellainen löytyy.
Miksi naamioit viestisi joksikin "söpöstelyksi", kun todellisuudessa olet halunnut pettää kumppaniasi, kunhan nyt vain tilaisuus tulisi?- Anonyymi
Kun näkisi vielä sen päivän, että bisseys ja moraali sopii samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näkisi vielä sen päivän, että bisseys ja moraali sopii samaan lauseeseen.
No höh. Ei kai täysin lesbokaan voi ensi sekunnilla sitoutua. Varsinkaan jos vastapuoli vasta hakee tunteita tai on hetero.
Kannattaa lukea mitä tässä kirjoitetaan: kenellekään ei ole luvattu mitään, mitään lupausta ei ole rikottu.
Kysymys siis edelleen: Onko outoa, että tavataan kenellekään kertomatta, pitäiskö sen jo sanoo itselle jotain tärkeää?
En missään tapauksessa pitäisi kahta suhdetta rinnakkain.
Mut tää on nyt YSTÄVYYS.
- Anonyymi
Olipa taas ilkeämielinen kommentti tuo ensimmäinen vastaus. Eihän ihastumiselle mitään voi. Tärkeintä on että ennen kuin mitään enemmän tapahtuu, olette rehellisiä nykyisillenne. Mielestäni on täysin inhimillistä että ei osaa heti käsitellä kaikkia tunteita ja mitä tapahtuu jos asiat on vähitellen vain kehittynyt. Mutta saisitkohan enemmän vertaistukea ja ymmärrystä bi-palstalla? Siellä on varmaan todennäköisemmin samankaltaisissa tilanteissa olleita. Anyway, tsemppiä tilanteeseesi!
- Anonyymi
Tunteille ei voi mitään, mutta teoistaan jokainen on vastuussa. Ensin ero ja sitten vasta treffailemaan muita. Toi on täysin vastuutonta, ei tosiaan tule ymmärrystä täältä.
- Anonyymi
Me ei siis treffailla. Ollaan ystävät jotka tavataan, mutta ei puhuta tapaamisista muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei siis treffailla. Ollaan ystävät jotka tavataan, mutta ei puhuta tapaamisista muille.
Sanotaan, että joku joku asia on sellainen, ettei sitä voi kertoa omalle kumppanille, niin silloin hälytyskellojen pitäisi soida, sillä silloin ollaan tekemässä jotain minkä tietää vääräksi ja minkä tietää loukkaavan omaa kumppaniaan. Petät henkisesti. Sillä ei ole mitään väliä mikä on kunkin osallisen sukupuoli. Miten toimisit tuossa tilanteessa jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä?
- Anonyymi
Mutta siis... tapailen naista joka on ns. hetero ja itse olen ns. entinen ihastunut ja nykyinen kaveri. Ollaan siis kaksi naista, ihastus sinkku ja mä sopinut miehen kanssa, että muita miehiä ei ole. Se oli hänen ehtonsa. Ja mun ehto, että ei seurustella.
Käytännössä en siis tee väärin: mitään ei ole tapahtunut, enkä valehtele mitään - en vain puhu tapaamisista tämän naisen kanssa.
Palautan siis kysymyksen alkutilanteeseen: paljastaako tää puhumattakaan jättäminen teille jo jotain mun ha ihastukseni suhteen laadusta? Vai miksi se saa noin kriittiset kommentit.- Anonyymi
Tää paljastaa, että oot bisse. Mee nyt jo sinne bissepalstalle tilittämään, kun muutkin jo on kehottaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää paljastaa, että oot bisse. Mee nyt jo sinne bissepalstalle tilittämään, kun muutkin jo on kehottaneet.
En ole bisse. Ihastun ja luotan vain naisiin. Jos tämä suhde etenisi, en kaipaisi muuta. Ja selvittelisin menneet.
Ikävää kun ei voida vastata ja reagoida alkukysymykseen. - Anonyymi
Salailu kertoo, että petät henkisesti jo nyt salaamalla puolisoltasi tapailunne ja saat nyt kritiikkiä siitä. Siinä vastaus kysymykseesi.
- Anonyymi
Sälää tapaaminen on aina outoa.
- Anonyymi
Olet ihastunut, mutta tapaatte ystävinä. Miksi olette sopineet tapaamisten salaamisesta? Se kuulostaa kummalliselta. Intensiteettiä ja jännitteitä voi olla monenlaisia, vain itse tiedätte mistä ne johtuvat. Kuitenkin niin kauan kuin tapaatte ystävinä, olette ystäviä eikä muuta. Näin sen näen.
On se aika outoa tai siltä se ainakin mun korvaan kuulostaa. Miksi ystäviä tarttee salaa tavata.
- Anonyymi
Mä en myöskään ole puhunut ystäväni tapaamisesta kenellekään. Syy ei ole, että salaan, vaan haluun tutustua rauhassa ihmiseen ilman kenenkään mielipidettä kun olen ihastunut häneen. En tiiä miten juttu etenee. Hän on periaatteessa hetero ja sekin vähentää intoa kertoo kellekään mitään.
- Anonyymi
Mikä on "periaatteessa hetero" ? 😂 Joku sekoilija-seikkailija? Muistakaa että tuolla on toi "periaatteessa hetero"-palstakin kun täällä nyt tuntuu olevan näitä äkkiheränneitä kokeilen naista kunnes en enää kokeilekaan tyyppisiä vaeltajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on "periaatteessa hetero" ? 😂 Joku sekoilija-seikkailija? Muistakaa että tuolla on toi "periaatteessa hetero"-palstakin kun täällä nyt tuntuu olevan näitä äkkiheränneitä kokeilen naista kunnes en enää kokeilekaan tyyppisiä vaeltajia.
No onpa nuivaa saivartelua!
Minä olen lesbo ja ihastukseni kohde elänyt heteroseksuaalisen elämän, siksi periaatteessa hetero.
Meinaatko, että syntymälesbon pitää ihastua syntymälesboon, jotta tänne voi kirjoittaa?
Mistä hedelmöittymisen alkiotasosta lähtien on oltava lesbo?
Eikö nää äidin vatsasta saakka lesboina olleet pysty keskustelemaan mitenkään teemasta, salaisuutena suhteen pitämisestä ja puhumattomuudesta?
Eipä ihme, että rakastun aina keskustelukykyisiin hetskuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lesbo ja ihastukseni kohde elänyt heteroseksuaalisen elämän, siksi periaatteessa hetero.
Meinaatko, että syntymälesbon pitää ihastua syntymälesboon, jotta tänne voi kirjoittaa?
Eikö nää äidin vatsasta saakka lesboina olleet pysty keskustelemaan mitenkään teemasta, salaisuutena suhteen pitämisestä ja puhumattomuudesta?
Eipä ihme, että rakastun aina keskustelukykyisiin hetskuihin.Hei oli semiläpäl heitetty, ei tarvi suuttuu 😉 Jatka toki keskusteluja periaatteessa hetskujen kanssa, toivottavasti et saa siipeesi. Oikeasti toivon ihmisille vaan hyvää ja ettei kenenkään satu ja kaikki löytää mitä haluaakin oli se sitten mitä vaan❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ihme, että rakastun aina keskustelukykyisiin hetskuihin.Ensimmäisessä viestissäsi kerroit sinulla olevan miesystävän mutta nyt oletkin lesbo? Oletan siis että ap kirjoitti tämän myös. En taida ihan ymmärtää näitä koukeroita.
Anonyymi kirjoitti:
Hei oli semiläpäl heitetty, ei tarvi suuttuu 😉 Jatka toki keskusteluja periaatteessa hetskujen kanssa, toivottavasti et saa siipeesi. Oikeasti toivon ihmisille vaan hyvää ja ettei kenenkään satu ja kaikki löytää mitä haluaakin oli se sitten mitä vaan❣️
Huvittava ilmiö tämäkin, kuinka kettuilu ja vallan selvä vittuilukin toisinaan muuttuu semiläpäksi tai ihan vitsiksi, sikäli mikäli kohde muuttuu omissa silmissä tarpeeksi aikaseen heränneeksi tai samankastiseksi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisessä viestissäsi kerroit sinulla olevan miesystävän mutta nyt oletkin lesbo? Oletan siis että ap kirjoitti tämän myös. En taida ihan ymmärtää näitä koukeroita.
Heips, mä oon toi jälkimmäinen suhteestani kertomatta jättävä tyyppi, en ap.
Oon siis lesbo ja kiinnostukseni kohde elänyt heterona. Mul ei ole miesystävää. Enkä salaa mitään, haluan vain katsoa mitä tässä tapahtuu. Sama tilanne ap:n kans siinä, et ihastuksen kohde on ns. hetero. - Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Huvittava ilmiö tämäkin, kuinka kettuilu ja vallan selvä vittuilukin toisinaan muuttuu semiläpäksi tai ihan vitsiksi, sikäli mikäli kohde muuttuu omissa silmissä tarpeeksi aikaseen heränneeksi tai samankastiseksi 🤣
Herranjestas nyt sentään, mun mielestä vaan oli oudosti ilmastu toi periaatteessa hetero. Sitä joko on tai ei oo. Olkaa rauhassa mitä ootte mutta on hiukka outoa jos on vain periaatteessa jotakin joka ei ole mitenkään epäselvä harmaa alue. Kyllä on pipot kireellä taas. Mutta kai siihen kiristelyyn sitte vaikuttaa se että naiset jotka ei oikeen tiedä mitä ovat milloinkin, ei oo niin kovin pidettyjä ja suosiossa. Eihän sellasen osa kiva ole niin vähemmästäkin suutahtaa
Anonyymi kirjoitti:
Herranjestas nyt sentään, mun mielestä vaan oli oudosti ilmastu toi periaatteessa hetero. Sitä joko on tai ei oo. Olkaa rauhassa mitä ootte mutta on hiukka outoa jos on vain periaatteessa jotakin joka ei ole mitenkään epäselvä harmaa alue. Kyllä on pipot kireellä taas. Mutta kai siihen kiristelyyn sitte vaikuttaa se että naiset jotka ei oikeen tiedä mitä ovat milloinkin, ei oo niin kovin pidettyjä ja suosiossa. Eihän sellasen osa kiva ole niin vähemmästäkin suutahtaa
Jaa, jaa, selvä sitten, vaikkei ookkaan, vaan antaa olla epäselvien ja selvien.
- Anonyymi
Onks ketään joka ei kerro tutustumisvaiheessa tapaamisistaan muille? Jos näin on, niin miksi päädyit tähän?
- Anonyymi
Mä kerron treffeistäni ja kavereistanikin yleisesti. Oon avoin luonteeltani, eikä mulla ole mitään väärää tai salakähmäistä meneillään ikinä. En suoraan sanoen näe mitään syytä olla puhumatta. Suhtautuisin epäluuloisesti, jos toinen osapuoli pyytäisi ettei puhuta. Ei ole sattunut tielle sellaista tyyppiä toistaiseksi.
- Anonyymi
Fiksua. Jos toinen pyytää salaamaan tapaamiset, niin jotain on pielessä.
- Anonyymi
Mun mielestä on tosi outoa jos toinen puhuu koko ajan, kertoo ittestään paljon ja toinen ei juuri ollenkaan mitään. Ehkä alussa vielä menee, sitä ajattelee, että toinen on vaan niin ujo tai jotain, mutta pidemmän päälle se alkaa kuulostaa tosi oudolta.
- Anonyymi
Miten matkat voi salata? Näkeehän sen valokuvistakin kenen kanssa on ollut matkalla, vaikka väittäisi olleensa yksin. Ystävät ja työkaverit kuitenkin kysyy matkakuvia, ellei automaattisesti laita someen.
Muutenkin arvelisin huijariksi tai rikolliseksi, jos joku ehdottaisi tapaamisten salaamista. Vaikuttaisi siltä, ettei halua jättää mitään jälkiä itsestään. Jäisi koko juttu siihen paikkaan osaltani.- Anonyymi
Matkoista ei oteta kuvia. Mul on sitten omia kuvia luonnosta tai jostain...
Ihastus ei edes ole somessa.
Keskitytään toisiimme, ei muille levitettäviin julkaisuihin.
Outoa, eikö totta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, eikö totta?On todella outoa ja hämäräperäistä, ettei matkoilla oteta mitään kuvia. En ikinä lähtisi mukaan tuollaiseen huijaukseen. Se on mielipiteeni ja mielipiteitähän tässä kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, eikö totta?Onks teillä jotain yhteisiä ystäviä joille ette haluu paljastua vai mikä on tän salailun takana?
Varmaan aika outoa sitten jos salailu tulee ilmi. Ei vaikuta ystävyydeltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks teillä jotain yhteisiä ystäviä joille ette haluu paljastua vai mikä on tän salailun takana?
Varmaan aika outoa sitten jos salailu tulee ilmi. Ei vaikuta ystävyydeltä.On yhteisiä tuttuja. Voidaan kertoa ystävyydestä myöhemmin.
Ap
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään ongelmaa, jos olette molemmat samanlaisia. Jos taas toinen edellyttää avoimuutta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Niin. Siis tässä edellisessä vastauksessa on jo oletus, että ystävyydestä pitäisi raportoida. Miksi pitäisi?
Vai ajatteletko, että puhumattomuus paljastaa jotain mikä on jo ystävyyttä enemmän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Siis tässä edellisessä vastauksessa on jo oletus, että ystävyydestä pitäisi raportoida. Miksi pitäisi?
Vai ajatteletko, että puhumattomuus paljastaa jotain mikä on jo ystävyyttä enemmän?Mikä on ongelman ydin? Miten ette itse tiedä oletteko ystäviä vai jotain muuta? Jos teillä on seksiä tai pussailette yms, niin olette jotain muuta kuin ystäviä. Yksinkertaista.
Miksi pitäisi salata ystävyys muilta? Mitä järkeä siinä on? Joku motiivi siinä on takana, eihän kukaan normaalisti tee niin. Salaatteko kaikki muutkin ihmissuhteenne ja elätte kuin erakkona? Jos salaatte vain tämän yhden ihmissuhteen, niin miksi juuri tämän? Koko soppa kuulostaa epäilyttävältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ongelman ydin? Miten ette itse tiedä oletteko ystäviä vai jotain muuta? Jos teillä on seksiä tai pussailette yms, niin olette jotain muuta kuin ystäviä. Yksinkertaista.
Miksi pitäisi salata ystävyys muilta? Mitä järkeä siinä on? Joku motiivi siinä on takana, eihän kukaan normaalisti tee niin. Salaatteko kaikki muutkin ihmissuhteenne ja elätte kuin erakkona? Jos salaatte vain tämän yhden ihmissuhteen, niin miksi juuri tämän? Koko soppa kuulostaa epäilyttävältä.Siis tiedetään että ollaan ystäviä. Eikös tää tullit selväksi. Muu kehittyy jos kehittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711