Olemme laittamassa taloamme myyntiin, osaako kukaan suositella välittäjää? Tuo uusin ja halvin ei ainakaan vakuuta kuvaustaitojensa puolesta kun katselee heidän myytävien asuntojen kuvia.
Sp kodilla taas 5 tonnin välityspalkkio.
Paras kiinteistövälitys kainuussa?
28
932
Vastaukset
- Anonyymi
Jos myyt osaketta niin myy ite. Talokaupoille kannattaa teettää ensin tarpeelliset tutkimukset ja hyvä välittäjä löytynee esim. op lta.
- Anonyymi
Eivät op:llakaan kaikki ole hyviä välittäjiä!
- Anonyymi
Myyt itse? Nämä välittäjät on aivan täyttä paskaa. Suurin osa ei tiedä aivan yhtään mistään mitään. Avaavat vain oven että saat katsoa.
- Anonyymi
Monella on luulo että välittäjältä on jotenkin turvallinen ostaa. Pankissa voi tehdä kauppakirjat turvallisesti. Vaikka välitysfirma on ja ongelmia tulee esim kosteusvaurioiden takia,, ei sitä vastuunkantajaa tahdo löytyä, vaikka olisi kuntotarkastettu kiinteistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella on luulo että välittäjältä on jotenkin turvallinen ostaa. Pankissa voi tehdä kauppakirjat turvallisesti. Vaikka välitysfirma on ja ongelmia tulee esim kosteusvaurioiden takia,, ei sitä vastuunkantajaa tahdo löytyä, vaikka olisi kuntotarkastettu kiinteistö.
Asuntovälittäjä ei ole missään vastuussa
Ei ole myöskään kuntotarkastaja. Nämä useimmat kuntotarkastajatkin ovat ihan turhia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole myöskään kuntotarkastaja. Nämä useimmat kuntotarkastajatkin ovat ihan turhia.Tuossa tarkastuksissa on sellainenkin pointti, että pankit eivät anna lainaa jos tarkastusta ei ole tehty. Kyllä itse ainakin vaatisin laajempaa tutkimusta jos Kajaanista lähtisin ostaa yli 100000 euron valesokkelitönöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tarkastuksissa on sellainenkin pointti, että pankit eivät anna lainaa jos tarkastusta ei ole tehty. Kyllä itse ainakin vaatisin laajempaa tutkimusta jos Kajaanista lähtisin ostaa yli 100000 euron valesokkelitönöä.
Tuo kyllä taitaa olla totta että joku virallinen tarkastus on teetettävä mutta kannattaa mennä mukaan tai laittaa joku oma edustaja mukaan. Aikoinaan olin ostamassa erästäkin taloa ja luin noita raportteja, taisi muutama olla vain kopio toisistaan ja seassa selkeitä virheitä mitä ei ollut huomioitu eikä tutkittu hyvin.
- Anonyymi
Korpirakentajat Oy - myy myös taloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina olemme itse myyneet asuntomme, eikä valituksia ole tullut. Se on ikävää jos joutuu taistelemaan vahingon sattuessa. Yksi hyvä esimerkki keväällä sattuneesta vahingosta myyjän kanssa.
Ostajat kertoivat, että asia menisi käräjille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyllä taitaa olla totta että joku virallinen tarkastus on teetettävä mutta kannattaa mennä mukaan tai laittaa joku oma edustaja mukaan. Aikoinaan olin ostamassa erästäkin taloa ja luin noita raportteja, taisi muutama olla vain kopio toisistaan ja seassa selkeitä virheitä mitä ei ollut huomioitu eikä tutkittu hyvin.
Juuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina olemme itse myyneet asuntomme, eikä valituksia ole tullut. Se on ikävää jos joutuu taistelemaan vahingon sattuessa. Yksi hyvä esimerkki keväällä sattuneesta vahingosta myyjän kanssa.
Ostajat kertoivat, että asia menisi käräjille.Sillä lailla ..tuntuupa olovan meininkiä ja tuttukin ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole myöskään kuntotarkastaja. Nämä useimmat kuntotarkastajatkin ovat ihan turhia.Myyjä on vastuussa 5-10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se tämän virman omistaja ole se autosta hävyttömyyksien huutaja näin torilla puhhuupi kansa tappauksesta tietävät?
- Anonyymi
En suosittele ketään paikkakunnan välitysliikettä.
- Anonyymi
Möin itse ja pankissa tehtiin paperit, en muista mitä se maksoi. Helppo juttu.
- Anonyymi
Joku hyvä kannattaa valita. Esimerkiksi sellainen kuka osaa sopia hinnat muiden välittäjen kans. OP-kodista kannattaa kysyä tietäiskö ne siellä ketään sellaista.
- Anonyymi
Mikä tuo uusin Helmi lkv on?
- Anonyymi
Kiinteistönvälitys Kajaanissa.
- Anonyymi
Se on Kajaanin edullisin kiinteistövälitysliike.
- Anonyymi
Hautaustoimisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaustoimisto
Samoissa tiloissa toimii kiinteistövälitys ja hautaustoimisto. Olen saanut heiltä erittäin hyvää palvelua. Suosittelen.
- Anonyymi
Oikotie ainakin neuvoo ja tulossa myyntiin-ilmoitus ilmainen.
- Anonyymi
Neuvot ovat aina tarpeen välttääksen näitä jälkeen päin tulleita isoja vahinkoja. Kaikki ei siltikään välttämättä ilmene ostovaiheessa. Olisi aina hyvä jos olisi tietoa ulkopuolisilta vanhojen talojen ostoaikessa oleville. On varmasti jonkilaista tietoutta - 50 luvulla rakennetuista taloista sen historiasta ja asukkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvot ovat aina tarpeen välttääksen näitä jälkeen päin tulleita isoja vahinkoja. Kaikki ei siltikään välttämättä ilmene ostovaiheessa. Olisi aina hyvä jos olisi tietoa ulkopuolisilta vanhojen talojen ostoaikessa oleville. On varmasti jonkilaista tietoutta - 50 luvulla rakennetuista taloista sen historiasta ja asukkaista.
Tarkoitatko issoo vesivahinkoa vanahassa ok-talossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko issoo vesivahinkoa vanahassa ok-talossa?
Ostajat kertoivat..
- Anonyymi
Onko se risuparta hauturi ryhtynyt kiinteistövälittäjäksi?
Tuli Prismassa vastaani kuluneet crocsit jalassa ja pitkä siistimätön parta, että vieläkö tuo välittää kuolleiden asuntoja.
Kaikki voi yrittää hinnalla, mutta joku kohtuus fiksuudessa ois suotavaa. 🎚️- Anonyymi
Ei vaan kaljupäinen parraton riitlijä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan kaljupäinen parraton riitlijä…
Riitelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090