Paras kiinteistövälitys kainuussa?

Anonyymi-ap

Olemme laittamassa taloamme myyntiin, osaako kukaan suositella välittäjää? Tuo uusin ja halvin ei ainakaan vakuuta kuvaustaitojensa puolesta kun katselee heidän myytävien asuntojen kuvia.
Sp kodilla taas 5 tonnin välityspalkkio.

28

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos myyt osaketta niin myy ite. Talokaupoille kannattaa teettää ensin tarpeelliset tutkimukset ja hyvä välittäjä löytynee esim. op lta.

• Anonyymi

Eivät op:llakaan kaikki ole hyviä välittäjiä!

• Anonyymi

Myyt itse? Nämä välittäjät on aivan täyttä paskaa. Suurin osa ei tiedä aivan yhtään mistään mitään. Avaavat vain oven että saat katsoa.

• Anonyymi

Monella on luulo että välittäjältä on jotenkin turvallinen ostaa. Pankissa voi tehdä kauppakirjat turvallisesti. Vaikka välitysfirma on ja ongelmia tulee esim kosteusvaurioiden takia,, ei sitä vastuunkantajaa tahdo löytyä, vaikka olisi kuntotarkastettu kiinteistö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella on luulo että välittäjältä on jotenkin turvallinen ostaa. Pankissa voi tehdä kauppakirjat turvallisesti. Vaikka välitysfirma on ja ongelmia tulee esim kosteusvaurioiden takia,, ei sitä vastuunkantajaa tahdo löytyä, vaikka olisi kuntotarkastettu kiinteistö.

Asuntovälittäjä ei ole missään vastuussa
        Ei ole myöskään kuntotarkastaja. Nämä useimmat kuntotarkastajatkin ovat ihan turhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole myöskään kuntotarkastaja. Nämä useimmat kuntotarkastajatkin ovat ihan turhia.

Tuossa tarkastuksissa on sellainenkin pointti, että pankit eivät anna lainaa jos tarkastusta ei ole tehty. Kyllä itse ainakin vaatisin laajempaa tutkimusta jos Kajaanista lähtisin ostaa yli 100000 euron valesokkelitönöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tarkastuksissa on sellainenkin pointti, että pankit eivät anna lainaa jos tarkastusta ei ole tehty. Kyllä itse ainakin vaatisin laajempaa tutkimusta jos Kajaanista lähtisin ostaa yli 100000 euron valesokkelitönöä.

Tuo kyllä taitaa olla totta että joku virallinen tarkastus on teetettävä mutta kannattaa mennä mukaan tai laittaa joku oma edustaja mukaan. Aikoinaan olin ostamassa erästäkin taloa ja luin noita raportteja, taisi muutama olla vain kopio toisistaan ja seassa selkeitä virheitä mitä ei ollut huomioitu eikä tutkittu hyvin.

• Anonyymi

Korpirakentajat Oy - myy myös taloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina olemme itse myyneet asuntomme, eikä valituksia ole tullut. Se on ikävää jos joutuu taistelemaan vahingon sattuessa. Yksi hyvä esimerkki keväällä sattuneesta vahingosta myyjän kanssa.
        Ostajat kertoivat, että asia menisi käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kyllä taitaa olla totta että joku virallinen tarkastus on teetettävä mutta kannattaa mennä mukaan tai laittaa joku oma edustaja mukaan. Aikoinaan olin ostamassa erästäkin taloa ja luin noita raportteja, taisi muutama olla vain kopio toisistaan ja seassa selkeitä virheitä mitä ei ollut huomioitu eikä tutkittu hyvin.

Juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina olemme itse myyneet asuntomme, eikä valituksia ole tullut. Se on ikävää jos joutuu taistelemaan vahingon sattuessa. Yksi hyvä esimerkki keväällä sattuneesta vahingosta myyjän kanssa.
        Ostajat kertoivat, että asia menisi käräjille.

Sillä lailla ..tuntuupa olovan meininkiä ja tuttukin ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyjä on vastuussa 5-10 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se tämän virman omistaja ole se autosta hävyttömyyksien huutaja näin torilla puhhuupi kansa tappauksesta tietävät?

• Anonyymi

En suosittele ketään paikkakunnan välitysliikettä.

• Anonyymi

Möin itse ja pankissa tehtiin paperit, en muista mitä se maksoi. Helppo juttu.

• Anonyymi

Joku hyvä kannattaa valita. Esimerkiksi sellainen kuka osaa sopia hinnat muiden välittäjen kans. OP-kodista kannattaa kysyä tietäiskö ne siellä ketään sellaista.

• Anonyymi

Mikä tuo uusin Helmi lkv on?

• Anonyymi

Kiinteistönvälitys Kajaanissa.

• Anonyymi

Se on Kajaanin edullisin kiinteistövälitysliike.

• Anonyymi

Hautaustoimisto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hautaustoimisto

Samoissa tiloissa toimii kiinteistövälitys ja hautaustoimisto. Olen saanut heiltä erittäin hyvää palvelua. Suosittelen.

• Anonyymi

Oikotie ainakin neuvoo ja tulossa myyntiin-ilmoitus ilmainen.

• Anonyymi

Neuvot ovat aina tarpeen välttääksen näitä jälkeen päin tulleita isoja vahinkoja. Kaikki ei siltikään välttämättä ilmene ostovaiheessa. Olisi aina hyvä jos olisi tietoa ulkopuolisilta vanhojen talojen ostoaikessa oleville. On varmasti jonkilaista tietoutta - 50 luvulla rakennetuista taloista sen historiasta ja asukkaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvot ovat aina tarpeen välttääksen näitä jälkeen päin tulleita isoja vahinkoja. Kaikki ei siltikään välttämättä ilmene ostovaiheessa. Olisi aina hyvä jos olisi tietoa ulkopuolisilta vanhojen talojen ostoaikessa oleville. On varmasti jonkilaista tietoutta - 50 luvulla rakennetuista taloista sen historiasta ja asukkaista.

Tarkoitatko issoo vesivahinkoa vanahassa ok-talossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko issoo vesivahinkoa vanahassa ok-talossa?

Ostajat kertoivat..

• Anonyymi

Onko se risuparta hauturi ryhtynyt kiinteistövälittäjäksi?
      Tuli Prismassa vastaani kuluneet crocsit jalassa ja pitkä siistimätön parta, että vieläkö tuo välittää kuolleiden asuntoja.
      Kaikki voi yrittää hinnalla, mutta joku kohtuus fiksuudessa ois suotavaa. 🎚️

• Anonyymi

Ei vaan kaljupäinen parraton riitlijä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kaljupäinen parraton riitlijä…

Riitelijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe