Voisiko sinua nähdä jossain? Ikävä on iso ja kaipaus suurempi.
Moi sinä mies
59
744
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaan nähdä missä vain sovitaan. Laita vaikka tähän ketjuun missä ja monelta nähdään esim juna-asema tms paikka ja mietitään yhdessä minne mennään ja mitä tehdään. Lupaan tulla paikalle.
M>N- Anonyymi
Okei, juna-asema kello 10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, juna-asema kello 10.
Siis huomenna, muistakin tulla. Saat vain yhden tilaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
- Anonyymi
Huomenna klo 10 juna-asemilla ympäri Suomen käy kuhina .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna klo 10 juna-asemilla ympäri Suomen käy kuhina .
Ehkä minä jahän ollaan Hong Kongissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, mutta sanotko vielä mille juna-asemalle? Ja missä siellä nähdään? Ison juna-aikataulu kyltin alapuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minä jahän ollaan Hong Kongissa.
Olkaa siellä vaan, mutta silti Suomessa kuhisee. Voi sitä liikenteen määrää juna-asemilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun juna-asemako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, mutta sanotko vielä mille juna-asemalle? Ja missä siellä nähdään? Ison juna-aikataulu kyltin alapuolella?
No siinä edessä niin, kyllä sun pitää tietää mikä juna-asema. Älä oo tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä edessä niin, kyllä sun pitää tietää mikä juna-asema. Älä oo tyhmä!
🖕🖕🖕
- Anonyymi
Moi nainen. Minua voi nähdä menneisyydessä jossa jaksoin vielä olla kiinnostunut ihmisistä.
Ei vastakaikua > ei jaksa taipua.- Anonyymi
Olen varma, että sinä et ole kaipaamani mies.
- Anonyymi
Joo kysy mua johki niin tuun paikalle.
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
moii lähesty irl niin tuumataan
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Siellä missä viimeksikin, ehkä hieman aikaisemmin vaan.
Tule käymään... jutellaan.- Anonyymi
Sori, mä en tiedä kykenenkö enää tulemaan sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et? Mikä vikana? Jätät auton siihen samaan paikkaa mihin viimeksikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu vaikka tänään vielä, sopii hyvin. Haluisin nähdä sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et? Mikä vikana? Jätät auton siihen samaan paikkaa mihin viimeksikin.
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Hahhaa!... eiks sulla olkaan autoa... no tuu polkupyörällä sitten! Ihan sama, kuhan tulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa!... eiks sulla olkaan autoa... no tuu polkupyörällä sitten! Ihan sama, kuhan tulet.
Tääkin menee nyt ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääkin menee nyt ohi!
No kävellen? Taksilla? Lentokoneella? En minä tiiä! Ihan sama kunhan vaan tulet! Haluan sinua kovasti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kävellen? Taksilla? Lentokoneella? En minä tiiä! Ihan sama kunhan vaan tulet! Haluan sinua kovasti...
Eiku meinasin koko aika, että mies on väärä ei kulkupeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no omasta mielestäni en kyllä ole.
Siis olisko mun pitäny tietää että miksi et kykene tuleen tänne? Entäs jos en tajunnut sitä ongelmaa viime kerralla ollenkaan. Ota huomioon se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no omasta mielestäni en kyllä ole.
Siis olisko mun pitäny tietää että miksi et kykene tuleen tänne? Entäs jos en tajunnut sitä ongelmaa viime kerralla ollenkaan. Ota huomioon se.Mikä se ongelma sun mielstäsi on? Ehkä minun mielestä koko ongelmaa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kysyit multa jotain, ja mitä mä vastasin? muistatko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kysyit multa jotain, ja mitä mä vastasin? muistatko.
Sun työstä kysyin joo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun työstä kysyin joo!
No ootpas tylsimys.... etkö muuta keksi kun työn.
Mutta se ongelmaan liittyvä kysymys, muistatko sen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ootpas tylsimys.... etkö muuta keksi kun työn.
Mutta se ongelmaan liittyvä kysymys, muistatko sen?No ne on tavallaan yks ja sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne on tavallaan yks ja sama asia.
Ai työ on mielestäsi se ongelma tai syy miksi et voi tulla? Hölynpölyä.
Joka tapauksessa, minä vastasin siihen kysymykseesi täysin rehellisesti, "ei mulla sellaista ole". Tajusin mitä tarkoitit sillä kysymykselläsi, ja vastasin siihen kysymykseen sisällytettyyn kysymykseen. Sen takia mietin hetken aikaa ennekuin vastasin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai työ on mielestäsi se ongelma tai syy miksi et voi tulla? Hölynpölyä.
Joka tapauksessa, minä vastasin siihen kysymykseesi täysin rehellisesti, "ei mulla sellaista ole". Tajusin mitä tarkoitit sillä kysymykselläsi, ja vastasin siihen kysymykseen sisällytettyyn kysymykseen. Sen takia mietin hetken aikaa ennekuin vastasin.Tuntuu pahalta sanoa tää, mut ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu pahalta sanoa tää, mut ohi!
Se on ok... Et sinä se minun nainen olekaan... Se on meinaan mielenkiintoinen ihminen, ei se mitään työasioita jankkaa... Ja se on tosi hyvännäköinenkin, siis niinkun to de ll a.
Tuosta mitä kerroin olisit heti itsesi tunnistanut kyllä jos olisit ollut se.
- Anonyymi
Toi moi kuulostaa kyllä tutulta. Eräs nainen sanoi kerran moi. Taidat olla hän?
- Anonyymi
Tietenkin on jos puhuu samoin.
- Anonyymi
Olin kyllä miimikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyllä miimikko.
Luulin että ummikko, ohi.
- Anonyymi
mullekin kerran yksi nainen sanoi just noin, taitaa olla se sama nainen? mite sä sen tunnet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mullekin kerran yksi nainen sanoi just noin, taitaa olla se sama nainen? mite sä sen tunnet?
Haha! Ootte hassuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tää palstairmeli... se vedättää meitä tappelemaan hänestä. Selvä keissi sanoo kaikille moi ja hymyilee keimailevasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tää palstairmeli... se vedättää meitä tappelemaan hänestä. Selvä keissi sanoo kaikille moi ja hymyilee keimailevasti.
no mä oon kyl valmis tappelemaan millon vaan, on meinaan senverran hyvännäköinen se minun moi -nainen. se hymyili ja heilutti vielä hiuksiaan lisäksi, kyllä tehosi.
- Anonyymi
täällä on niin kryptisiä ilmoituksia/viestejä, anonyymit kaipailevat jotain/jotakuta ja anonyymit vastailevat, skitsoa, miten voi kukaan tietää kuka kirjoittaa/vastaa...
- Anonyymi
Käy töissä niin tietää.
- Anonyymi
Eihän sitä tiedäkkään! Sehän tässä niin hauskaa taitaa ollakkin.
- Anonyymi
Ei kukaa tiedäkään. Eikä täältä ikinä kukaan löydä sitä jota etsii. Vaikka se kaivattu lukisi sen viestin niin se ei vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaa tiedäkään. Eikä täältä ikinä kukaan löydä sitä jota etsii. Vaikka se kaivattu lukisi sen viestin niin se ei vastaa.
Niin, tai vastaa väärään viestiin.
- Anonyymi
Tulenko heti huomenissa uudestaan sinne tokmannille oi tumma nainen?
- Anonyymi
Saksalaiselän kirkon katakombissako taas anaalitrefit, ei kai.
- Anonyymi
Aloittaja ei anna tunnisteita ja huutaa joka vastauksen OHI!
Järki, hoi...- Anonyymi
Ohi!..
- Anonyymi
👉👉👉 tottakai - ohikiitävää 👉👉👉
- Anonyymi
Pysähdyn jos pyydät, muuten kiidän ohi koska muistan sanasi ja sen toisenhan silloin valitsit. Ohikiitävä se suhde olikin, hyvä.
- Anonyymi
Ohimennen kai missä vaan haminassa muussa tapauksessa jos haluaa löytää pitäs osata kotioveni taa silloi kun olen kotona
- Anonyymi
Helposti, viestin laitat niin tulen sovittuun paikkaan sovittuna aikana. Ei se sen vaikeampaa ole. 😐
- Anonyymi
mihin laitan viestin?
- Anonyymi
Minua ei voi oikein nähdä missään. Ei ole oikein missään hyvä olla. Ehkä raakkaan naisen halauksessa olisi hyvä, en tiedä, en ole kokenut.
- Anonyymi
juu... ilman muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132430
- 661485
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321248Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971175- 111148
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671075Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91972Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175968IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43938