Voisiko sinua nähdä jossain? Ikävä on iso ja kaipaus suurempi.
Moi sinä mies
58
538
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voidaan nähdä missä vain sovitaan. Laita vaikka tähän ketjuun missä ja monelta nähdään esim juna-asema tms paikka ja mietitään yhdessä minne mennään ja mitä tehdään. Lupaan tulla paikalle.
M>N- AnonyymiUUSI
Okei, juna-asema kello 10.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, juna-asema kello 10.
Siis huomenna, muistakin tulla. Saat vain yhden tilaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
- AnonyymiUUSI
Huomenna klo 10 juna-asemilla ympäri Suomen käy kuhina .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna klo 10 juna-asemilla ympäri Suomen käy kuhina .
Ehkä minä jahän ollaan Hong Kongissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, mutta sanotko vielä mille juna-asemalle? Ja missä siellä nähdään? Ison juna-aikataulu kyltin alapuolella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minä jahän ollaan Hong Kongissa.
Olkaa siellä vaan, mutta silti Suomessa kuhisee. Voi sitä liikenteen määrää juna-asemilla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun juna-asemako?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, mutta sanotko vielä mille juna-asemalle? Ja missä siellä nähdään? Ison juna-aikataulu kyltin alapuolella?
No siinä edessä niin, kyllä sun pitää tietää mikä juna-asema. Älä oo tyhmä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siinä edessä niin, kyllä sun pitää tietää mikä juna-asema. Älä oo tyhmä!
🖕🖕🖕
- AnonyymiUUSI
Moi nainen. Minua voi nähdä menneisyydessä jossa jaksoin vielä olla kiinnostunut ihmisistä.
Ei vastakaikua > ei jaksa taipua.- AnonyymiUUSI
Olen varma, että sinä et ole kaipaamani mies.
- AnonyymiUUSI
Joo kysy mua johki niin tuun paikalle.
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
moii lähesty irl niin tuumataan
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Siellä missä viimeksikin, ehkä hieman aikaisemmin vaan.
Tule käymään... jutellaan.- AnonyymiUUSI
Sori, mä en tiedä kykenenkö enää tulemaan sinne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et? Mikä vikana? Jätät auton siihen samaan paikkaa mihin viimeksikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuu vaikka tänään vielä, sopii hyvin. Haluisin nähdä sinut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et? Mikä vikana? Jätät auton siihen samaan paikkaa mihin viimeksikin.
Ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Hahhaa!... eiks sulla olkaan autoa... no tuu polkupyörällä sitten! Ihan sama, kuhan tulet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa!... eiks sulla olkaan autoa... no tuu polkupyörällä sitten! Ihan sama, kuhan tulet.
Tääkin menee nyt ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tääkin menee nyt ohi!
No kävellen? Taksilla? Lentokoneella? En minä tiiä! Ihan sama kunhan vaan tulet! Haluan sinua kovasti...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kävellen? Taksilla? Lentokoneella? En minä tiiä! Ihan sama kunhan vaan tulet! Haluan sinua kovasti...
Eiku meinasin koko aika, että mies on väärä ei kulkupeli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no omasta mielestäni en kyllä ole.
Siis olisko mun pitäny tietää että miksi et kykene tuleen tänne? Entäs jos en tajunnut sitä ongelmaa viime kerralla ollenkaan. Ota huomioon se. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no omasta mielestäni en kyllä ole.
Siis olisko mun pitäny tietää että miksi et kykene tuleen tänne? Entäs jos en tajunnut sitä ongelmaa viime kerralla ollenkaan. Ota huomioon se.Mikä se ongelma sun mielstäsi on? Ehkä minun mielestä koko ongelmaa ei ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä kysyit multa jotain, ja mitä mä vastasin? muistatko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä kysyit multa jotain, ja mitä mä vastasin? muistatko.
Sun työstä kysyin joo!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun työstä kysyin joo!
No ootpas tylsimys.... etkö muuta keksi kun työn.
Mutta se ongelmaan liittyvä kysymys, muistatko sen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ootpas tylsimys.... etkö muuta keksi kun työn.
Mutta se ongelmaan liittyvä kysymys, muistatko sen?No ne on tavallaan yks ja sama asia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ne on tavallaan yks ja sama asia.
Ai työ on mielestäsi se ongelma tai syy miksi et voi tulla? Hölynpölyä.
Joka tapauksessa, minä vastasin siihen kysymykseesi täysin rehellisesti, "ei mulla sellaista ole". Tajusin mitä tarkoitit sillä kysymykselläsi, ja vastasin siihen kysymykseen sisällytettyyn kysymykseen. Sen takia mietin hetken aikaa ennekuin vastasin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai työ on mielestäsi se ongelma tai syy miksi et voi tulla? Hölynpölyä.
Joka tapauksessa, minä vastasin siihen kysymykseesi täysin rehellisesti, "ei mulla sellaista ole". Tajusin mitä tarkoitit sillä kysymykselläsi, ja vastasin siihen kysymykseen sisällytettyyn kysymykseen. Sen takia mietin hetken aikaa ennekuin vastasin.Tuntuu pahalta sanoa tää, mut ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu pahalta sanoa tää, mut ohi!
Se on ok... Et sinä se minun nainen olekaan... Se on meinaan mielenkiintoinen ihminen, ei se mitään työasioita jankkaa... Ja se on tosi hyvännäköinenkin, siis niinkun to de ll a.
Tuosta mitä kerroin olisit heti itsesi tunnistanut kyllä jos olisit ollut se.
- AnonyymiUUSI
Toi moi kuulostaa kyllä tutulta. Eräs nainen sanoi kerran moi. Taidat olla hän?
- AnonyymiUUSI
Tietenkin on jos puhuu samoin.
- AnonyymiUUSI
Olin kyllä miimikko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyllä miimikko.
Luulin että ummikko, ohi.
- AnonyymiUUSI
mullekin kerran yksi nainen sanoi just noin, taitaa olla se sama nainen? mite sä sen tunnet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mullekin kerran yksi nainen sanoi just noin, taitaa olla se sama nainen? mite sä sen tunnet?
Haha! Ootte hassuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tää palstairmeli... se vedättää meitä tappelemaan hänestä. Selvä keissi sanoo kaikille moi ja hymyilee keimailevasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tää palstairmeli... se vedättää meitä tappelemaan hänestä. Selvä keissi sanoo kaikille moi ja hymyilee keimailevasti.
no mä oon kyl valmis tappelemaan millon vaan, on meinaan senverran hyvännäköinen se minun moi -nainen. se hymyili ja heilutti vielä hiuksiaan lisäksi, kyllä tehosi.
- AnonyymiUUSI
täällä on niin kryptisiä ilmoituksia/viestejä, anonyymit kaipailevat jotain/jotakuta ja anonyymit vastailevat, skitsoa, miten voi kukaan tietää kuka kirjoittaa/vastaa...
- AnonyymiUUSI
Käy töissä niin tietää.
- AnonyymiUUSI
Eihän sitä tiedäkkään! Sehän tässä niin hauskaa taitaa ollakkin.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaa tiedäkään. Eikä täältä ikinä kukaan löydä sitä jota etsii. Vaikka se kaivattu lukisi sen viestin niin se ei vastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaa tiedäkään. Eikä täältä ikinä kukaan löydä sitä jota etsii. Vaikka se kaivattu lukisi sen viestin niin se ei vastaa.
Niin, tai vastaa väärään viestiin.
- AnonyymiUUSI
Tulenko heti huomenissa uudestaan sinne tokmannille oi tumma nainen?
- AnonyymiUUSI
Saksalaiselän kirkon katakombissako taas anaalitrefit, ei kai.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja ei anna tunnisteita ja huutaa joka vastauksen OHI!
Järki, hoi...- AnonyymiUUSI
Ohi!..
- AnonyymiUUSI
👉👉👉 tottakai - ohikiitävää 👉👉👉
- AnonyymiUUSI
Pysähdyn jos pyydät, muuten kiidän ohi koska muistan sanasi ja sen toisenhan silloin valitsit. Ohikiitävä se suhde olikin, hyvä.
- AnonyymiUUSI
Ohimennen kai missä vaan haminassa muussa tapauksessa jos haluaa löytää pitäs osata kotioveni taa silloi kun olen kotona
- AnonyymiUUSI
Helposti, viestin laitat niin tulen sovittuun paikkaan sovittuna aikana. Ei se sen vaikeampaa ole. 😐
- AnonyymiUUSI
mihin laitan viestin?
- AnonyymiUUSI
Minua ei voi oikein nähdä missään. Ei ole oikein missään hyvä olla. Ehkä raakkaan naisen halauksessa olisi hyvä, en tiedä, en ole kokenut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662