Milloin ruokaa jaetaan ja kenellä on sitä oikeus hakea kirpputorin tiloista? Olisi muillekin tarve saada avustusta, kuulema vain tietyt sieltä saa. Millä perusteella?
Ruoanjako 4H
3
374
Vastaukset
- Anonyymi
Hävikki siellä on vapaasti haettavissa kaikille tarvitsijoille. Siellä kukaan ei ole kysellyt mitään kun on käynyt hakemassa. Ei muuta hakemaan.
- Anonyymi
Miksi siitä ei missään kerrota? Vai onko kerrottu jossain? Onko se sisäpiirin asia,suusta suuhun kulkeva tieto?
- Anonyymi
Mitä siinä ruokakassissa on. Antaako nämä kaksi kauppaa elintarvikkeita sinne, ainakin tuoretavara luulis pilaantuvan jos ei heti olla hakemassa. Vois olettaa silloin tämän olevan pienen piirin juttu vaikka niin ei saisi olla nykypäivänä.
Vaikutta että jos 4H lopettaisi niin kunta seisahtuisi. 4H pyörittää täällä kaikkea, postipaketit on varmasti iso homma, kiitos siitä, itsekin käytän kun ei täältä saa muuta kuin ruuan.
Pienipalkkaiset työmuurahaiset jaksaa ja venyy. Kunnantalolle palkataan lisää pikkujohtajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873675
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683122On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661859
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361789
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688