Istuskelin tänään torilla ja vertailin näiden kahden kahvilan asiakasmäärää. Cafe Linnalla oli porukkaa koko ajan kymmeniä asiakkaita, kun taas vekkahsilla oli samaan aikaan 2-3 asiakasta. Kun tämä vekkahsten paikka oli eri yrittäjien omistuksessa ja toimi kahvijussin nimella, porukkaa riitti samaan tapaan kuin Linna cafeessa. Onko siis niin, että vekan huono maine kaupungissa vie asikkaat muualle?
Vekkahsilla ei kauppa käy
14
140
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uusi paikka vaan asiakkaat vaihtaa hitaasti toiseen. Kato ens kesänä uudestaan. Pikkuhiljaa ne käy katsomassa ja ihastuvat. Kyllä asiakkaita riittää kaikille.
- AnonyymiUUSI
tosin ens kesänä tuota Vekan narikkaa ei ole enää torilla. Eteläkadun Vekka-majatalosta saa kyllä puuroa kai ensi vuonnakin
- AnonyymiUUSI
Moni varsinkin vanhempi kaupunkilainen varmasti ajattelee, että ylisuuret tukiaiset verovaroista vekan bussifirmalle, samaan aikaan kun vekka toimi hallituksen puheenjohtajana riittää, eikä halua kantaa enää rahojaan vekan kuppilaan. Ehkä joku myös muistaa vekan häikäilemättömän toiminnan Hämeenlinjan alasajon suhteen, jolloin vekka tuhosi Hämeenlinjan toiminnan sisäpiiritiedoillaan.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä avaajan kanssa Vekalla oli hyvin väkeä jopa ruuhkaa. Hyvä palvelu tuo asiakkaita.
- AnonyymiUUSI
Surkuhupaisinta tässä on se, että kun vekka sai sanella hinnan linjaliikentestä hän ei oppinut kilpailutuksen sääntöjä, ja menetti firman. Ei vekka ole tosin muutenkaan penaalin terävimpiä kyniä
- AnonyymiUUSI
Vekka on ollut röyhkeä, ja maksaa nyt siitä
- AnonyymiUUSI
mutta Vekan Tapsu keittää kyllä Eteläkadun parhaat kaurapuurot majatalossaan no joskus puuro menee kyllä vellin puolelle mutta kuitenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mutta Vekan Tapsu keittää kyllä Eteläkadun parhaat kaurapuurot majatalossaan no joskus puuro menee kyllä vellin puolelle mutta kuitenkin
Mikä tämä Hämeen Linja sisäpiirin juttu on?
- AnonyymiUUSI
Kun vekka hallitsi linjaliikennettä ja Hämeenlinja toimi tässä ikäänkuin vekan apurina, sai vekka tietoonsa linjojen hintoja. Kun sitten linjoja kilpailutettiin, tiesi vekka jo ennalta Hämeenlinnan tarjouksen suuruuden, ja osasi näin tehdä hieman alemman tarjouksen petollisesti
- AnonyymiUUSI
Täysin älyvapaa vastaus. Voimassa oleva hinta ei ole kilpailutuksen hinta. Ilmeisesti et edes itse keksinyt tuota vaan kaverisi kusetti sinnuu.
- AnonyymiUUSI
Kun linjaliikenteestä oli juttua eli päätöksiä tehtiin niin yksi piti puhetta ja muut olivat hiljaa , nämä asiat muistavat ne jotka istuivat salissa yleisön tai valtuuston paikoilla.
- AnonyymiUUSI
Aivan totta aina yksi puhuu ja muut kuuntelee.
- AnonyymiUUSI
Jos kerran puheenvuoroja jaetaan..... Nostaisin esiin seksuaalivähemmistöjen oikeudet.
- AnonyymiUUSI
Sitkaassa on avaajalla katkeruus ko. sukua kohtaan, mistä syystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797