Luut, veri

Anonyymi-ap

ja hermosto irtoaa toisistaan, kirjaimellisesti hajoaa osiin. Onkohan susta koskaan tuntunut siltä.

11

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En nyt tiedä. Tänään pohdin kyllä hänen tuntemuksia.

• Anonyymi
        UUSI

ok'

• Anonyymi
      UUSI

On, mutta yllätyin itse enemmän siitä, että miten pienessä ajassa voi tapahtua paljon asioita.
      Ensin tunnet miten hajoat ihan pieniksi palasiksi niin, kuin lasi enkeli... Seuraavassa hetkessä olet kasannut kaikki sirpaleet ja tunnet olosi vahvemmaksi mitä ennen hajoamista.
      Ainut millä on tuon jälkeen merkitystä on se, että jäit henkiin sekä se, että he eivät ole ihmisiä jotka kuuluvat minun elämään.

• Anonyymi
      UUSI

😉 Arvovaltaa ei oteta. Arvo ja valta annetaan valita. Yhdessä tai erikseen. Ei sekoilla.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle sä puhut?

• Anonyymi
      UUSI

Aina kun arkeen joutuu palaamaan, syttyy sisäinen tuho.

• Anonyymi
      UUSI

En käytä huumeita.

• Anonyymi
      UUSI

ei kukaan ihminen ole hullu tai mielipuoli kun syntyy. esim epäselvät tilanteet joihin ei voi itse vaikuttaa voivat ajaa hulluuteen josta ei vaan ole enää paluuta entiseen.

☮️

• Anonyymi
      UUSI

En. Mutta olen kokenut kahdenlaista yliluonnollista, joskus muinoin. Ei nyt niin kauan aikaa sitten. Niin kuin 100 vuotta sitten. Tuntuu että koko pää kuumenee, tuntuu kipua, vihlontaa ja se on hetken ihan kosketusarka. Ajatus takkuaa hetken ja olo on monta päivää ihan sumuinen, suuta kuivaa ja hengitys haisee. Sitten menee ohi. Suusta, silmistä tulee mätää, koko kroppa on erikoisia paiseita ja Finnin tyylisiä täynnä. Iho on ihan samea, keuhkot kuin tulessa, sitten tuntuu paremmalta ja alkaa helpottamaan. Toinen tapaus on tuntea lävitse meneviä hahmoja, henkiä, aaveita, jonku muun tietoisuutta, niissä on agrressiivisuutta, hyvin voimakasta vihaa, ja ihan pelkkää vihaa. Myös rauhoittavia enkelien hahmoja, hyvin isoja vaaleita hyviä hahmoja. niitä negatiivisia hahmoja on tummia mutta myös vaaleita. Energia, koko ja kataluus erottaa ihmisten erottamista vaaleista enkeleistä. Ja olen nähnyt pahoiksi luokiteltuja ihmisiä, hahmoja, henkiä joista lähtee myös hyvää energiaa, ajatuksia ja inhimillisyyttä. mutta tuota en ole kokenut, en välittäisi.

• Anonyymi
      UUSI

Usein. Mutta luulen että olet siitä jotenkin tietoinen. En vain sinun tähtesi, mutta kyllä se vähän riipii kun en saa sanottua mitä haluaisin.

• Anonyymi
      UUSI

Juuri tuossa kunnossa oma hermostoni on. Kahden eri aikalinjan välillä on repivää olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8489
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4177
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1468
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1179
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1150
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe